Corregiate serve à l'alimentazione è u bè

Ogni tabella festiva hè ricca in parechji platti è eddi. Ma assai amasci di casanu ùn sanu micca manera di servisassi bè. Cusì, vi diceremu di fà cumu serve bè, bevi, frutti, biscotti e confetteria. Questu avete aiutu à stà in alta è fate una bona impresione.


In regula, vicinu à u postu di celebrazione di a tartante, fate un altru postu cù chjucchi è cù tutti l'apparicchi necessarisi per guardianu tuttu u tempu da u so postu.

Da a cucina, l'alimentazione hè sempre fatta in forma ready-made. A manu manca di a tavula, i platti sò sirvuti, da quale u clientore stessu duverà trasladari l'alimentu à u so pianu. A manu dritta sò i platti chì sò spargugliati nantu à una plate. Se serve pienza cù salsa, u barca di salsa hè tenuta in a manu diritta, è u pianu à l'abbandunà. Warm and hot (soups and warm salads) servite prima.

À parechji rinuveti è banquets ufficiale, i platti sò generalmente serve nantu à e toitxi è colpi in u centru di a tavula. In u casu quandu i participanti si passanu i piatti nantu à l'altri, si deve da fà da u dirittu à u dirittu, perchè un vechju pò piglià un pianu da u manca. Hè bisognu chì u pianu propositu devenu esse purtatu à u nivellu di u pianu o quellu chì hè u circondu, per quandu hè più faciule di riorganizà.

A zuppa hè servuta in un pappuluzzo di sopa spéciale cù un cuciuneru, un abulione in cups specialis, chì sò manghjatu cun una culluna di u postu. U merchante caldo sirve à un pane, prugna ceràmica o pappagallo refrattuariu, in u quale era cucinatu.

Carne sirvutu cù fette tagliatu pezzu cù guarnitu, legumi è insalata.

Sì avete manghjatu un pesciu grossu, avete da prevene da l'osse. In casu ch'hà stallatu hè servitu cumparatu, u solitu adopru centru centru. Salsicate diverse, platti o patate per pezzi in un pezzu separatu. Ùn ci vole micca adornu cù patate fritto, hè megliu fracete. Prima di qualsiasi guest seduta, ci vole à dà un pezzu di metallo, à a dritta di elli stanu un cuteddu o una spatula (per a separazione di l'osse), a manca una - una furcedda. A volta chì parechji teni sò sirvuti, induve a furchetta dritta hè usata per separà l'ossi, ma hè solu cumu manghjà i pesci cù una furcedda è u cuteddu. A nota: un bonu pezzu per serve un limonu.

A manu dritta, ani spurtati i bè, a manu ghjustu tenia a buttiglia è si vende in un vetru nantu à a tavula. Tè o caffè sò sirvutu in acqua calenta. Sì senza sonu, sia beatu un zoccu in sette piccule (ùn si scurdate di qualcume di vìviri cun una cullette hè indecente). Da a tavula, u calyx hè elevatu cun un bastardo cù a manu manu, cusì cù a so manu dritta pigliate una tazza è a purtalla à i so labbra, u platu hè stata in a so manu left until the drink is drunk. Sicondu i reguli di l'etiquette, a culletta hè tutta solu in un vetru fattu di vetru, ùn hè micca messu in porcellana. Ùn deve micca misure u zuccherinu per longu è senza notte, dopu lasci una cullette per napkinchette o per un pranzu snack. In casu chì u tè o caffè hè aghjuntu, u cupinu hè risuscitatu cù un platu. U zucchero nantu à a tavola cun u specchiu, o sovochkom, u zuccheru - cù pinzeri.

I frutti diprezzerà a tola assai. Ma pudendu amparà cumu averebmente insignà è manghja hè ancu un arte. Sì una forchetta è di cuteddu sò sirvuti per a frutta, ùn deve micca manghjatu da a manu. Nanzu à a platea puscia un platu, chì mette e pranzi, i pezzi, i zizei o scorci. E pomi è piras sò chjudiate in mette o quarti è manghja cun un forchetta. L'aranci sunnu limpiinuti cù un cultu, i mandarini sò tela artighjanali, i tagliati sò prescelti cù a manu manca, è u bagnu right is torn off. Pudere turnà in mezzu. L'aranciu hè cutatu cù un cuteddu, pulita è cunsumata in pezzi petite. Cirèri è ciliegie cheri, cù i ramoscelli in chjassu, sò inoltre à pusà vicinu à un platu di u postu è una cullizzioni (si trova supra a diritta). Un ramu da a ciliegia hè stata in un contenedoru supplementu, un ossu hè spit out on a cucarauna è si ponu cun una veduta. I fuglietti sò devi servitore sbuchjutu di i greens. A slice of watermelon si deve esse libbiratu da i raschi è pusonu a furchetta in bocca.

A cunfisaria, cum'è a torta o pasticceria, cun una crema hè di drenu cù una furchetta di colore o culluna, è i prudutti secchi si manghjenu da a manu, mossu in pezzi petite. Certi donuts agghiuncenu sò chjudiati in un pianu cù una furchetta dessert è manghja cun un bastone.

E caratteri senza un wrapper sò offriti à i clientni in un tazzu o un box. U fruttu è l'marmellata hè colpi in un vaso separatu cù una culluna di casgiu è si sparghje u pane cun un cuteddu.

Durante a festa, tutti l'apparatu è i platti utilizati sò cola cù una munzura, chì venenu da u dirittu right, mentre chì a raffa hè tenuta in a manna. Ùn ponite micca i platti in una munzonda si ci sò strumenti in elli. Tutti e furculi, cutidianu, scoops è cullizzioni sò colpi nantu à a rachetta vicinu à i platti usati.