Tè té offisu, fragranti è suleddu

A tradizione di u puzzu di tè hè una storia grandi, l'amatori di tè ùn ponu micca fà senza stu fragranti, calchissante bè per un ghjornu. A varietà di variità è e spezie permettenu di diversificà u to drinking di tè di u ghjornu. Avemu avemu da parlà in più di dettu di u tè biancu, chì ùn hè micca cusì popular, ma assai utile è gustoso.


Questu tipu di tè si produci in Cina, l'arburi di tè si cresci à 2,2 metri, e falze cumincià à coltu da a fine di marzu è finu à u meziornu, rispettivament, u tè in biancu hè ghjuntu in giugno in giugnu. Real gastrunomi sapemu chì, à a fine di l'estiu, ùn sò micca vendi u tè frescu, e so proprietà d'utilità è e qualità gustativi sò più basso.

I benefici di u tè biancu pò esse dichjaratu da un pezzu assai longu, avemu un listu i so vantaghji principali. Delicate, u tè biancu fragrant à u migliu di u metabolismu in u corpu, hè un diureticu, aiuta à reduie u pesu, à u cuntrariu di l'altri variità cuntene a più antioxidante chì permettenu u prucessu di l'anzianu di ritornu. L'altu cuntenutu di a vitamina E hè benifastu à i muri di i vetuli di sangue, furtificheghji, è particularmente utili per vìviri u tè biancu cù a probabilidade di varevuli.

Questa biatopia hè perfetta com'è un suppliumentu à u prugramma di u dietariu, grazi à a migliurà di u metabolismu, aiuta à a curta mumentu per riddà di l'excece di kilogrammi, mentri sarà saturatu u corpu cù un pezzu di vitamini. L'effetti pusitivi di u tè biancu hè nutatu da i dentisti, dichjaremu chì a cumpusizioni di sta zucca possa cumpunenti chì aiutanu à prevene a caries. In turn, i cosmetologi anessi l'effettu pusitivu di u tè nantu à a pelle. Cù u so usu regula, a complexion improvisa, in più, u tè biancu du un effettu antiinflamatori è aiuta à rinfurzà u sistema immune. U tè biancu règula a pressione di sangue, chì serve com'è qualsiasi vantaghju significativu per u so usu, tene u tè biancu hè assai utili per i psiculò.

Accunciate u tè biancu, avete devi ricurdate di qualcuni di i matrimonii, avete bisognu di maghju solu in un saccu chjucu chjucu. U spaziu di almacenamento ùn deve avè micca ughjulianu straneru è prudutti cun aroma particularmente pronunzianu. Inoltri, avete da salvà da a luz è u sole di u sole. In quantu à a preparazione, a norma per questa bevanda hè 3 cullizzioni suttelli suttili per 1 litru d'acqua fogera, o 1 cullarina di 1 tazza d'acqua fogara. Hè vale avertisce chì ùn avete micca nisera sta zucca cù l'acqua furiosa, per tè biancu, a tampiratura ùn deve micca esse 70-75 gradi. Avete bisognu à 10 minuti à tè, dopu chì pudete divertevi un fragrant, maravigliu, deliciosu è, più importantemente, un beie vuniale. Pigliate u megliu senza zuccheronu, evitenà qualsiasi edifizii artificiales. Se vulete, pudete aghjunghje solu una cuchja di meli.

Doppu l'elaborazione di u tè biancu, i so pruprietà ùatti sò cunservati per 15-20 oghji. Eppuru u so bè, tutte e listesse, unu anu adherite à una certa norma. I medichi urganizeghjanu micca più di 2-3 tazzi di ghjornu. Cum'è qualsiasi altre tipu di tè, u tè biancu ùn hè micca cunsigliatu per cunsumà e femine chì sò ingratu è adulti, chì u cuntenutu di cafeina pò influenza nè à a cundizione di u zitellu. Inoltre da questu beatu averebbe persunalizatu l'insomne, l'ulcera stomacu, a gastritis, a diabetes è l'ipertintittura è e persone cù a malatia di rimanni.

U te bianchulu pò esse chjamatu campiunatu in u cuntenutu di sustegnu utili, aiutavà aiutà à nurmalizà u travagliu di u sistema nervu, purificà u sangue, rinosus, fegate, saturate u sangue da l'oxigenu, aiutanu à evità di e malatie corse è i vini. Tè Bianco - una di e viti più utuli è diliziosi, puderete dubite.