Etiquette di accolta casa è partiti

A capacità di ricivientà cum'è invitati hè un arti sanu. E non ogni persona in u nostru paese sapi manera d'urganizà e celebrazione famigliali beni e cuncurrenti, à quale amici, parenti, i culleghi è i partenari sò invettati. Sè decide di cumprà amici in una tavola festiva in casa, pigliate a responsabilità no solu per preparà un cena deliciosa, ma ancu per u statu di l'atmosfera generale (inclusi ancu chî such small details as napkins, illuminazione è musica).


Etiquette hè in inherente in ogni celebrazione. E duvete piglià ciò chì i cose chì si senti cusìbu è felice, perchè avete bisognu di pensà à avè à ciò chì facenu è di parlà cun elle.

Qualchidunu averite bisognu di avè infurmatu nantu ad ellu induve intervene. À u tempu numinatu, ogni unu di i membri di a famiglia sia pronta per l'arrivata di i gonciuni (tutti i casi si ponu esse cumpletu nakuchne, a pulitica hè finita, a tavola hè di esse stati, si ponenu disposti, etc.).

U primu puntu di ricurdà è chì i visitori sò sempre salutati è aiutau a rinunzià i so vistimenti. Ricurdate chì ùn deve micca avviate u vostru propiu calzari (questu hè micca ijointicu). Se una persona ghjunta in a vostra casa per a prima volta, hà bisognu di familiarizàle cù a locu di i camere, puderete pruvà à rinfriscà e mani. Se no tutti i visitanti sò familiarizati cù l'altri, tutti deve esse presentati à un amicu in una etichetta speciale: bisognu di presentà un omu à una donna, una ghjovana, omi o dui donne, rapprisentanu l'età più nova in età. A manu esternata hè un gestu tradiziunale di amizade, perchè u signu di una donna (chianciante o dicenu l'addiu) a donna prublema prima un omu, ma micca pressu.

Quandu s'accepta un gran numaru di invitati, deve esse nutatu chì tutti i viaghji ùn sò micca vinutu sùbitu, perchè esse bellu di urganizà un picculu soprano à principale di a sera (lafourchette traduttu da a lingua francese com forchetta, a basa di un fucinaghju hè un frettu friddu, cum'è canapes, tartaleti, trarli, etc.).

U pruprietariu di a festa si deve cura di l'atmosfera generale di u vacanze, cusì à cumincià una conversazione hè necessariu, in quale tutti i invitati puderanu intervene. In ogni cunversione generale, unu ùn parle micca perdu troppu longu, sò stati annunziati per elli in una manera modesta. Ùn fate micca dumande assai dumande. L'interlucutore deve bisognu di esse intesu, ancu s'ellu ùn interessate micca. Ùn ci vole micca à disputa, cum'è un ultimu resort, pudete espressamente espresu u vostru discretizzioni. In l'assenza o micca di scurdà, o parlanu micca di elli solu boni.

Quandu tuttu hè assemblatu, u patrone di a celebrazione inventa à ognunu à a tavula, senza scurdà di u cuncettu còmicu è sensu di i questi. Semu devi esse ricordati chì ùn deve micca esse siti "femine" è "maschili" in u tavulu, perchè l'omi deve assiste à e donne per piglià i so posti - push a chair è movela.

Una di e reguli basi di l'etiquette hè chì ùn pò micca esse forza un invitatitu à manghjà - se una persona per qualchì raghjolu ùn vole micca pruvà à u pranzu, ùn deve micca insistitu.

Normalmente una tavola di festa (sicondu a tradizione) hè cuparta cun un tela bianca, in u centru di a tavuletta deve esse frutte cù u fruttu, è in parechji posti in u centru - saltcellarii. In a parti cintrali, i merge friddi sò colpi, è i breadboxes in lati opposti: i grandi chjucchi sò colpi à distanzi ugguali l'una di l'altri, è solitu un snack bar è situatu sopra u superficialu, è à u left - un picculu piezzu. A tutti i plati cumuni cù l'alimentari è l'snacks sò furnuti apparati ndividuali (una cullette, furchetta, spatula o tongi). Se a tavola festiva hè furnitu cù parechje forchetta (per manciari, pezzi o carni), anu da esse usatu in modu di priorità, sirvutu platti (cuminciendu cù a più estremita di i piatti). A manu dritta di u so settee pusò u cultillante (spiaggia à u pianu) è una cullette, à u left - una furcedda. Tutte e tufoniche di a tappa devandenu ghjallu cun leve cunvex. Quandu tutti i piatti sò manghjatu, hè bisognu di risuscità, sguassate u tavulinu è preparanu pè postrazione. I Disposi per a caratteristica sò spressi cù vetru di vinu o sirvutu dopu a rimuzione di altre uttimi è i pranzi.

In i casi chì hè trattu cù sumeri in robba starabule, sò disposti nantu à e so ghjinochje, è dopu à u manghjà i zitelli di a napkin cù i labbra è u metti nantu à a tavula à u left of the plate (ma micca plegable).

Pane, cookies, mani frutte. Se u platu hè questu di voi, ùn pò micca alcuni per questu, avete da dumandà à qualchissia per dà à voi più vicinu (ùn ne scurdate di gràzie per u serviziu dopu). Un pienu chjucu hè pigliatu da u fondu di u cimi, senza toccu à l'alimentariu. À l'alimentariu, ci hè un cuteddu in manu diritta, è una furchetta in a left. Sè avete avvistu chì qualchissia di i posti invitati si chjudarà un cuteddu è una furcedda nantu à a platea in parallella, questu significa chì a persona hà manghjatu.

U pruprietariu è l'organizatore di a festa ùn deve micca lasciatu i so invitati per a longa, chì questu ùn hè impurtante è indecente. In contru, hè bisognu di pruvà à spiegà cuncernamentu per ogni clientella - qualcosa di offre, sustegnu, aiutà è cusì.

Ricurdativi chì dopu à a cena, i cume ci vulete relaxà, reste o ballà, per quessa necessariu di sceglie a musica di fondo, perchè hè di a musica d'altru chì l'ambienti di a festa hè dipendente è l'umore. A musica deve esse chjappiutu fàcilu, faciule è intruduce.

Parechje bè cù a festa pò esse a so aiutà à a limpieza è a lavare di i piatti. In questu casu, era più educatu per ùn avè micca participà nant'à a limpieza, ma grazie per l'offerta è a conduite. Tutti i visitanti sò stati cumparati in u situ di u so pianu, ma se ci hè una persona cù i visitori chì deve esse scortatu à un altru, ùn devi esse micca denegatu assistenza, se necessariu, chjamate un taxi per ellu.