L'amuri di a famosa persona - Alexander Herzen

Chì ghjè l'amore - vera, pura, luminosa? Sò pudareti amare è pardunà u vostru amatori tutti i so gaddini, accettà cum'è hè?

Persunaggi scelti distinguenu di i pratichi ordinarie in chì i so passioni sò diverse, largu. Ma ma chistu, duranti a vita, u so core hè fidu, solu per una donna chì anu d'oru è adore, chì veneranu cum'è un capellariu.

Vogliu dedici à voi oghje nantu à l'amori di a famosa persona - Alexander Herzen, scrittore, publicista, filosufu, rivoluzionariu.

In u luntanu 1835, dopu à parechji mesi in prigiò, Alexander Herzen si era esiliatu à Vyatka. A vita di l'eredi in a Vyatka provinciana durò trè anni, hà datu tantu tempu per capiscia chì in a so vita hè l'amore di tutte a vita - a so prima Natasha Zakharina.

A riferenza à Vyatka aiutò à u ghjovanu à crescenu in un omu maturu, forsi senza stu piriu di a so vita, ùn avissimu avutu micca cunnisciutu un talcriptore talentu è a figura pùbblica cum'è più tardu divintò Herzen.

Quandu u moi corsu Herzen hà rispondenu cun disprezzu, veninuvuli riavanu à i durevi di l'abitudini pruvinciali, malatiamente burlatu l'uffijali di Vyatka, i chjosi è l'eccessi. A so vita suciale è culturale hè stata sposta à l'irunia acridia di Herzen. Herzen hà chiamatu Vyatka un "swamp", è ùn hè micca surprisante, perchè u ghjovanu metale "mistieru" hè ghjuntu à l'allora di Russia cù intentezioni per diverti, organizà festini è seduce femini. Prestu l'avete pruvucatu Hirzen, perchè ùn ùn puderebbe sparghje a vestiti d'impurtanza capitale. Hè interessante per aduttà chì in più di i vistimenti di moda, Herzen hà purtatu cun ellu à i casci Vyatka cù vini spumanti è assai di soldi. Quale hè da i ghjovani ùn ùn piace à fà un bevande!

Natalia Zakharyina sapia di l'entretenimentu è di l'addicenzi d'Alexandru, ma ùn pudia aiutà, hà trova a forza per justificà i so amanti, perchè scrivia cartelli sinceri di i so sentimenti. U chjamò u so anghjulu di pura bellezza.

Infatti, l'amore di Herzen era grande è forte. Natalia - era a so ghjustu, à quale aspirava di vultà cù tuttu u so putere. Ma per parechji chilometri da Mosca, l'erotica hàbreghju u lume, i sentimenti spirituali. Quand'elli dicinu, l'hormonali piglià u so propiu. Herzen hà parechje altre donna.

L'appartementu di Herstene hà diventendu pocu è più cum'è un den borrache, perchè tutti i ghjorni eranu enormi, fiore oriole è drunken. "U sonu di l'orgasmi mi ricurdeghja di a borra di u giovani, in quali so sperienze sò stati sanu, cum'è per una nebbia" - in a so lettera Herzen s'hà ghjustificatu per u cumpurtamentu di Natalia è ogni tempu prumesse chì a borra di u borraghju hè vinutu, ma a sera hè venutu è " amici ", u novu Vyatka hè statu trasfurmatu cù l'alta freccia di festa in l'appartamentu d'Herzen. U ghjovanu Natalia stava aspittendu u so amatu di l'esiliu ...

A lot of novels were made by Herzen in Vyatka, assai di elli eranu simuli scandalous è scunfitti u publicu di una cità provinciale. Capital "Lovelace" hà uttule curndle per a ghjustu a testa no solamente u ghjovanu vyatchankam, ma hà spietti i matri Vyatka. Particularmente a publicità alta hà ricevutu a so cunnessione cù a donna di u ufficiale. A so rumanzia era crescente, è ancu chì chì a donna si mette in viulenza. Allora Herzen s'hè decisu per andà in l'arbuli è si rifiutò à casallu. A signura di a sucità era assai spavintata. Herzen scappò d'sta situazione pratica di una circustanza cuntenta - à a fine di u 1837, dopu a decisione d'Alexander II, fù sustituitu da un locu di esiliu, traslatu à Vladimir.

Natalia hà sapitu di a tradiziu di l'Herzen, ma u veru amori sapi per tollerà è pardunà. A so rumanzia era romantica, bella, cum'è in i libri nantu à l'amore. Natalia hè stata per Herzen a criatura più bella è purissima in u mondu. È ùn hè micca permissibile per pardunà una persona per tuttu ciò perchè sì cum'è una divinità?

Natalia è Herzen eranu maritiatti secremente, senza avè ricevutu u permessu parenti per u matrimoniu. Perchè l'amuri, ùn ci era micca messa in fruntiera. Tutte e so vita anu visitatu.

L'amore di libru hè ancu in i persone reali. Sapete à perdone è esse felice!