George Zhzhenov: biografia

U famosu attu sovietsu di u teatru è di u cinema, Georgy Stephenovich Zhzhenov nascìu u 22 di marzu di 1915 in Petrograd. Hè vinutu da una famiglia di i campagnoli simplici. Parenti di u futuru attore, u Patrone Stepan Filippovich Zhzhenov è a mamma Shchelkina Maria Fedorovna nascinu in Tver, in quelli ghjorni stilla una pruvincia. Quandu in u 1917 a rivuluzione cuminciò à Zhzhenov sò stati obligati di trasfurmà à un paese per un tempu, alluntanatu da a disturbazione è cunfusione populari. In u paese, a famiglia campava circa dapoi duie anni, in u 1919 riturnò à Petrograd è si stalla nantu à a Vasilievsky Island, in una casa à u cantonu di Bolshoy Prospekt è a Prima Linea.

Circu è u cinema

Da una primicida età, George Stepanovich mostra u circhiu assai interessanti, u teatru, è dopu à u cinema. Questu hè influinzatu u so scelta più. Georgy Zhzhenov studiau à l'scola cun prefettu físicu è matimàticu, dopu à ottu u septimu graduu, hà dicisu chì una educazione tecnica ùn saria micca pudè direttamente à u percorsu chì ellu vuleria cuntinuà in a vita. In u 1930, G. Zhzhenov hà decisu di pruvà a so furtuna nantu à u strada creativa; à l'età di 15 ùn ùn puderebbe cuntà nessuna cosa, Georgy utiliscia i ducumenti di u so fratellu Boris, chì era più vechja d'ellu per duie anni, per accede in l'escola tècnica di circo Leningradi per l'acrobatica. In seguitu, u so trucu era revelatu, ma l'amministrazione di l'scola è i duttori hà pigliatu sta "besta" assai favurizenta.

Mentre studia à u seculu annu di a scola tecniche, G. Zhzhenov, cù u so cumpagnu di i classi Georges Smirnov, metti una cascata chjamata numismatica chjamata "A Table Chinese", cu cui dopu aviani principiatu in u circu "Shapito" di a cità di Leningrad sottu u pseunimu "2-ZHORZH-2".

Unu di i discorsi di Zhzhenov hè avvistatu da i so cumpagni di u studiu di film. In u 1932 ricevi un invitu à sparà in u filmu di Eduard Johanson "U bug di l'Eru", in u quale hà ghjucatu u rolu di tractor di tractor Pashka Vetrov. Questu ritrattu era ancu u debutu per u grande attore russu Yefim Kopelyan.

Doppu a filminazione cù Johannsna, Zhzhenov hà decisu di cuntinuà a so carriera in opera, cusì à a fine di u Varietà è u College di Circò va à l'Istitutu di Scenze Leningradi à u dipartimentu chì preparava l'attorii di cinema.

Popularity

Prima di diventà famosu, Zhzhenov hà surviviu 3 arresti è 3 ligami. In ogni modu, in cunclusioni, hà participatu attivamente in produczioni teatrali. U primu travagliu, chì fece a fama di G. Zhzhenov, hè statu un rolu episodicu in u 1966 "Guta u caru", l'attore hà svoltu in un insemeurore, è hà fattu assai maestru chì l'audienzia era ricurdatu micca solu à l'artisti di i rolli principali.

Allora un altru travagliu in u travagliu in l'attore hè u rolu principali in u filmu "U Caminu à Saturnu" è "U Finu di" Saturnu ".

In seguitu G. Zhzhenov trasfirìu a Mosca (1968), è intrinu in u Teatro di a City di Moscou, induve più di centu anni hà sappiutu più di centu roli.

Indubbenu, l'ora stella di G. Zhzhenov hè cunsiderata cum'è a rolu in a film Veniamin Dorman "L'Error di Residnt", chì hè stata appiccicatu nantu à u screnu in u 1968. Eccu G.Zhzhenov hà riesce u rolu di u Conti Turiev, chì emigrà da Russia à una età curretta, è più tardu divintò un scout sottu u nome di codice "Hope", chì hè statu mandatu cun una tareta difficiuli è riesce in l'URSS. A stampa hè di un successu senza precedente, hè stata bè ricivutu da u visoru chì dui anni dopu, in u 1970, ci hè una continuazione di a film, intitulado "U Destinu di u Residente". A secunna ùn hè micca menu riesce, in u risultatu, dodici anni dopu a liberazione di a seconda film, in u 1982, Veniamin Dorman era per sparisce a terza film nantu à u Turiev residenti, intitulata "Resident Return", è in 1986, a partenza finale di sta storia fù publicata "A fini di l'operazione Residu ".

Altre roli in a biografia di Georgy Zhzhenov

In tuttu, Georgiy Stepanovich Zhzhenov hà ghjucatu più di 70 rolli in u filmu è parechje rolli nantu à u palcuscenicu. Moltuli pelle cù a participazione di questu l'attore spettanu l'amore persone di i televidenti è avà. Unu di i più putenti di i so opiri hè u rolu di Willy Stark in a film "L'armata reali", induve l'attore hà statu capacitu per vede u caratteru veramente forte è forte forte di u so caratteru.

In u 1975, l'attore hè stata premiatu u Premiu Statale di u RSFSR nomi di i frati Vasiliev per u rolu di u Generale Bessonov in a film "Hot Snow", chì hè statu sparatu per u stessu basatu nantu à a listessa novella di Y. Bondarev.

Georgiy Stepanovich Zhzhenov muriu annantu à u 91 ° annu di a so vita, mortu u 8 di dicembre di u 2001, hà campatu una vita cumplicata, ma certe interessante, presentendu i so filmi à l'auditu, chì sò sempre listaru trà i cudi di a cinematografia russa.