Règule basta di l'alimentazione artificiale

Di sicuru, u latte maternelle ùn pò micca esse rimpiazzatu. Ma, siddu vi organizzate tutte e cose, pudete ancu cresce sanu in ogni rispettu à e misure artificiale. A cosa principal hè di cunniscenze chjaramente a reguli basi di l'alimentaire artificiale, seguitate i cunsiglii di i medichi è ùn pudìanu sente l'admonizzioni di l'avutru nantu à i banchi.

A più chjaru di capiscia è chì i mischji d'oghje ghjè assai diffirenti di chiddi chì eranu in vendita un pocu anni fà. Per quessa, l'indegnu di i parienti maiori è più sapienti, cum'è "Oh, cumu pudete alimentà i zitelli? !! "Ùn pudete micca fà rrespundenu. I mudelli moderni sò più adattati à u latte di mamma, anu da esse discu è in acqua fresca è a so cumpusizioni hè più riccu cum'è prima. Questu hè più cunsulazione in l'alimenta, ma ùn liberatu di esse realizatu d'autri operazioni necessarii, cum'è ùn anu micca nè u cunniscenze di certu regule. I quali? Averete sottu.

1. Escolla una mistura cù u pediatricu

Questa decisione hà un impactu direttu nantu à a salute di u so figliolu, per ùn avè micca cunfidenza o cunsiglii di u cullegiu o un prezzu più prezzu in u supermecciu. Ogni ziteddu anu diversità necessaria, dunque hè megliu cunsultà un pediatre à questa domanda.

U duttore averà chì u zitellu pudarete, per ragiò di sanità, percive una mistura particulare, sicondu a so cumpusizioni. Se un criaturu, per esempiu, nasce prematuremente, pisci dolore, pesa un disorder digestivu o allergià alimentariu, hè necessaria una bona selection of mixture. Se u vostru zitellu hà avutu un esse speciale per nutrimentu, u duttore urdinà parechje mischju chì li suitu.

L'scelta di u mischju artificiale hè ancu esse cun l'ughjettivu di u zitellu. Dopu tuttu, un criaturu di sei mesi, per esempiu, hà altri bisognu di più, dì chì un criaturu nascì. Cusì, per i zitelli à 6 mesi, i normi particulare per a formula-alimenta si deve appiicatu.

Ricurdate! Se u zitellu ùn speriennu di qualchi di i blends (disturbi, diarrea o rash), dite à u pediatricu in seguita!

2. Aghjunghjite l'infurmazione nantu à i pacchi

A cumuzzioni muderna di i mischeri artifici hè assai ricca. Hè stanu cuntenenu a vitamina è minerale chì tocca à l'età di a quantità di proteina, carbuidrati è grassi. Ma di leghje a cumpusizioni in l'embiu hè u dirittu direttu.

A lege hè bisognu di cumpressione di cumpressione, perchè cuntene l'acidi grassamu poliinsatuati, l'acidi grasi essenziale, chì anu un effettu pusitivu annantu à u sviluppu di u core è a retina. In ogni casu, parechje cumpagnia usanu numeri diffirenti chì define questi sustanzi. U pacchettu cumu hè questu esattazione chì st'attagliu cuntene, è u pediatrici ti dicerà cumu pò esse affucà a salute di u so figliolu.

3. Aduprà l'acqua pura edificà è salute a mezcla apprettamentu

Eccu i dui reguli più impurtanti di l'alimentazione artificiale. Avete bisognu di l'acqua cun un cuntenutu minimu di minerali. Hè megliu cumprà in a magazzina (ci hè ancu l'acqua spiciale per a preparazione di misullazioni). Se tenete un filtru in casa, pudete aduprà.

I pruduttori ùn anu micca urganizatu l'usu di l'acqua di l'acqua. Hè pocu stampatu, è pò multiplica assai bacteria periculosi per a salute. L'acqua di ceca pò esse guardatu in un termu per ùn avè no fremenu sempre. Questu acqua hè stata fresca duranti 12 ore. In vendita ancu hè ancu acqua purificatu, chì ùn deve micca bisognu.

4. Ùn aghju cambià troppu spessu troppu!

I pruduttori offri ogni pocu mesi per pruvà una nova mistura. Questa hè nunda più chì un muvimentu di publicità. Ùn pruvate di seguità ste chjamati, cum'è un zitellu puderanu tene un allergiu o prublemi digestivu. Se u zitellu hà pigliatu una certa mutazione, hè sanu è si sviluppava bè bè, perchè micca cambià nunda.

5. Observe a proporzioni seguità a prescription

Segui cunsiglieri di u fabricatore, chì sò indicati nantu à ogni pezzu di u seccu. U zitellu deve riceve nutrienti in i prucessi curretti, perchè a mutazione ùn pò micca esse troppu grossa o troppu ghjustu. Dunque, avete deve cura dentru à ogni quantità di u latte. Sempre aduprate una cuchita di misura, chì hè attaccata à u pacatu.

Fighjate l'altri règiche fundamentali per preparà a misura - frementanu l'acqua à a temperatura desitxuda, utilizate l'ordine nantu à u misurazione. Solu quandu avete da esse sicuru chì u zitellu riceve manciari prezzu.

6. Garbate l'accessori immediatamenti dopu l'usu.

A preghjudizie di i buttigli è u babbone hè ancu impurtante, cum'è a cumplida di e regule per a preparazione di a mistura. Eccu avete ancu dinò un pruduttu particularmente. In i scratchie è i fessite di buttigli è chjavi, u bacteriu causatu di a malatia multiplica rapidamente (cum'è sapete, u latte hè un medio mediu excellentu per elli).

Cusì, pocu dopu avè mangiatu, avete bisognu di purificà tutti l'accessori. Se u zitellu ùn hà micca travagliatu u valtu in sei mesi, avete da esse ancu sterilitatu. Se u zitellu hè anziana, i buttigli è i buchjuli ponu esse lavatu solu sottu à l'acqua corrente cù un sapunatu di u liquid, è poi lavocinu beni.

7. Aghjustate a righjoni di a manu è a cucina sana

In a cucina pò cuntene è multiplica molti più tipi di cumpurtamenta di i bagnè è di u moltu di salvezza chì in u bagnu! Dunque, ricurdativi chì sempre avete bisognu di lavezziu i vostri mani prima di preparà a mezclaine. Per asseccarate buttigli è bumbardimenti, ci anu da esse uttene un inseme (nettu è seccu). Circità ùn saria micca manghjà.

A preparazione di u mistu di u ghjornu hè diventendu pocu à una rutina. Puderete scurdà di lavà i mani, anche u buttigli, etc. Ùn tochevi vigilance è boni abiti - hè nantu à a salute di u so figliolu!

8. Feed tu baby à dumanda

Ancu s'ellu hè assumatu chì u zitellu deve esse alimentatu ogni 3 ore di medità, ma ùn ubbidenu micca esa riggina troppu rigidamente. L'appetite di u zitellu pò varià secondu u so modu. Allora certi volte un figliolu pò esse manghjatu più, quarchi menu. Per quessa, se u fugliale refuse, ùn a forza micca di manghjà.

I zitelli sempre manghjarunu quandu sò famiti - hè un rifarendu protettivu di a natura. U picciuottu ancora ùn sà micca manera di "esse capricciusu" è ùn hè micca "voi per u male". A principal hè chì u zitellu durante u ghjornu hà ricevutu tutti i cumpunenti necessarii à a so età.