Cumu l'allergii anu influente u zitellu durante a gravidanza?

Molte amichi anu rienziunamentu allergique, chì hè nantu à a nutritura, chì u faciamu, è chì qualchissia cun allergia à cumpatoghji serii. Ma a donna hè imbrata, è chì fà cù u zitellu, chì ùn hè micca culpèvule di qualcosa?

Pudete l'alergia da a so mamma o quarchi pitruna consegni? E persone chì anu soffrinu di malatie allergii, bè guastà cusì riesce ch'elli sò, è chì solu i risultati pò esse micca reientanu à u tempu à a situazione,

Quessi ditirminati abbastanza spessu, è parechji muderni constantemente, anu usatu diverse medicini di e diverse spezii, è perchè u so timore di diventà hè assuciatu cù l'effettu tossicu di tutti questi fondi nantu à u zitellu. Agree, per avè una reazzione allergique durante a gravidanza ùn hè micca una cosa positiva, ma parechji sperti anu longu chì l'avesta hè u megliu effettue nantu à stu gruppu di malatie. U puntu tutale hè chì u corpu di una donna incinta in u periodu di gestaci aumenta a sintesi di cortisol, l'hormona sessuale necessaria per u sviluppu stabile di u zitellu. Hè dinò l'hormona chì reduciu significativamente a attività allergique. Ancu parechji indikatore di l'asma bronchial suluzione generale di gravidenza avessanu prestu à nisunu. Dopu chì u zitellu ha nascutu, a quantità di i vostri hormoni torna pocu annantu à u normale, chì purtaranu à u ritornu d'allergii à a mamma.

Parlammu di cumu l'allergii addimuli u zitellu durante a gravidanza? Ci hè parechje risposti per sta pregunta, ma tutti i pussibuli varianti ùn sò micca studiatu. I tri l'elegà più famose:

- A prima opzione hè chì sottugneghja u fattu chì u gravidanza ùn privassi a reazzioni allergii di u corpu

- A seconda opira indicatu u fattu chì in u gravidenza, mellite noti à a mità di i casi allergii.

- A terza opzione indica un seculu scorsu di l'allergii durante a gravidanza.

Sicondu statistiche, ponu nutà chì un persu duru u nasu è a congestioni nasali disturbanu quasi a metà di e pregnant women appena appena in u piriu di dozze settimane di gravidanza, ma u nasu pò causà disgrazia è cù esercitiva severa da rinite. In parechje persone, l'allergii hè causatu da u polu di u libru, u fiorente di e diverse pizze è di parechji altri fattori.

Una di e malatie allergii più complexi hè l'asma bronchial, chì raramenti facirmenti, in circa un terzu di donne incinta. Doppu sta maladie generalmente sò diventata longu prima di l'imbarazzata, dunque in a maiò parte di i casi, ùn si si manifesta ma durante u periodu di gestazioni.

Ùn ci hè micca allergiatu più piacevule, chì hè chjamatu dermatite o in altru modu bugne. Di solitu, tali allergizia si trova in u primu ghjattu di una donna. A maiò parte di mèttori facenu cunferenu chì e generalmente a reacci allergii di a mamma sò raramente trasmessa à u zitellu o fassi pere. Certu, ci sò casi chì u fugliu hè stata trasmessa à a mamma, ma ci sò parechji cume casi.

Comu liberà a reazzioni alergichi?

Tutti i medicini ùn cuntrollanu sò dannusa durante a gravidanza, è per quessa chì ùn sò micca sbagliatu, includenu drogues anti-allergii. Se a situazione cù allergia ci prupone assai o tene o ùn pò micca stallà più di più, hè vale à cunsultà l'allergistu chì pudete elettu a droga più sicura per voi è u vostru picciutteddu. Per vìviri piuvatoghji cosi o suttana solu quelli chì sò longu tempu sò cunnisciuti è ùn anu micca cuntraperazioni in a gravidanza, altri per cunsiquenzi, hè necessariu di risponde.

L'eredità juconi un rolu impurtante in reazzioni allergii. Per quessa, assai donne cù allergii anu bisognu di passà in sta maladie à i so figlioli. Ancu li zitelli ùn anu mai diticuli malati, à una diminuità minima, ma anu ancu l'avutu di uttene allergii in uperu. U problema tutale hè chì certi catalizadores di allergii intrecvenenu a pianta è cullate in l'organizazione di u zitellu di u zitellu annantu prima di nàscita, è cusì creanu l'ipersintensità à elli. Se ci hè un cuntattu ripetutu cù l'allergie catalògliu dopu à u nàscita, u zitellu pudarete sperienze una rispunsabilità inadegwate in forma di reazzioni allergii.

Durante a gravidanza, assicuratevi di visità un allergistu, immunologu. Sì una donna pregnant ùn hà micca una idea di chì sustanzce a so alergia, esse studiatu testi speciale - testi di sensibilità per determinà catalizadores allergici. Tuttu chistu hè fattu cose chì, durante a gravidanza, a futura mamma a maghjina hè pruteghjata di cuntattu cù i catalizadores, è preferibbilamenti a eliminata.

Quandu l'allergii sò aderenti à una dieta speciale, per esempiu di l'esse di l'alimenti allergenici di u corsi di ghjornu: ova, meli, castagne, caviar nero è russu, latte, frutti di citrus, cibo, tomate, chocolate. Avete pruvatu di ùn mancà manghja, salata, peppery è altri corti irritanti. Per a maiò parte, hè necessariu aghjunghje carne o aviculture, no alergici. Queste l'azzioni elementari aiutanu à salvà u vostru babbu da l'effetti avversi di l'allergii.

Per cumprà l'articulu di cumu l'allergii annunziate u zitellu durante a gravidanza, vale degnu di listinu qualchi cosa utile chì vi aiutà à mantene a salute di u zitellu. In u nisun casu ùn deveru fumu durante a gravidanza è duranti a lattazioni. Quandu si fuma, u fetu pò esse distrugente in u sviluppu, ma chì hà bisognu? Siconda, avete bisognu di cuntattu cù l'animali allergii di furore, cumpresi i cani è i misgi. Hè necessariu di spicificà è regularmente aduprata a limpieza di u salottu tutale, l'aria è dispunibule i materiali chì facilmente assorbanu u polvillo (per esempiu, a catina). Sì avete una reazzione allergià à a fioritura di e piante, in a via sempre porta una mascara. E l'ultimu: cuminciare da u primu ghjornu per alimentà u vostru zitellu cù pettu, chì u latte materno cuntene assai elementi utili, è ferma forti l'immunità di i zitelli! Ùn avete micca cunfunditu è ​​cunfundite u vostru babbu futuru in un fogghiu spine di malati allergii.