Calone moda, Autunno-inverno 2015-2016, foto

Comu parechji accessori di a moda di a donna, a fioretta hè vinutu da noi da u vestitu di l'omi. Per un bellu pezzu, era una parte di uniformi exclusivamente militari, è ancu un simbulu di valuru è curagiu. Quandu più tardi, i puteri creatives piglionu una fantasia è diventò a personificazione di libertà è ispirazioni. A fini di u seculu 60 sti capelli estenu l'accessori principali di pridiche straordulari è cunsulidanu fermamenti i so posizione micca solu in i catwalks di u mondu, ma ancu in corazioni di e donne. Oghje in u vestitori di quasi ogni donna pò truvà certi benite. È ùn hè micca maravigghatu: hè ideali per ogni tipu di fàccia è quasi mai surtitu di a moda. Quì è a temporada successiva Autunno-invernu 2015-2016 torna usendu cù e sfarenti opcions di queste capelli.

Egeiu donna 2016: mudelli di moda è stili

Quandu si tratta di muntagna, l'imaghja di u mudellu classicu cù a "cuda" apparente in a mente. Stu stili hè assuciatu cù i Francesi è l'incantu di Parigi, è ancu artisti è artisti libirtà. In a staghjone successiva, a boina classica hè unu di i tendenzi principale di u vaghjime. Puderia vede in i cullezzione di Peter Jensen, Ralph Lauren è Polo Ralph. Elegante è chjaru senzillu serà un accessore eccezziunale per una maghjina impiegata.
Una stanza giovane è ghjucattiva aiuta à creà voluminosa braccialità stilata di colori brillanti. Li ricchieri ricumandenu adupralli un pocu strimati, è combinau cù mutandine stile è sweaters, tunici. I fancianti di u minimalismu deve aghjunghje più à e fioru di Donna Karan. Stilitariu restituitu, culori scuri, senza decoru - senzillu è gustoso! I mudelli ricchi di capelli sò prisentati in a coletta Badgley Mischka. Sò parechji ricordi di i tappi di moda in i ghjorni di i nostri almini, è parechje gustu. Ma e persone extravagante ùn anu micca pussutu passà a cassetta di Rodarte è di John Galliano. E tela brillanti è u decoru uriginale literalmente fascinate, perchè l'addiventatu l'attenzione di l'altri à a vostra persona hè simplicemente furnita.

Egliati di colori di e muntagnera Autunno-Inverno 2015-2016

À a varietà di culore, in a staghjunada, i culori semprici è riservati seranu assai populari. Cumu pò esse vistu in a foto di i manifesti, quasi tutte e quessi famosi preferenu tonalità naturali: grisa, negra, blu, marrone. L'eccezzioni sò mudelli da Rodarte è John Galliano. Sti capelli sò fattu di tessili brillanti di colori brillanti: indigo, oru, corallo. L'ùmmira di lutturianu sò silenziu assai saturati, ma di causa di u sparkle, i blondi sò distinti favurmente in u sfondatu "gris". A moda juvenile Beret-2016 hà in certamenti in a striscia, chì hè a tendenza principale di punta di punta di l'invierno. Ùn vi scurdate di e fossi di biancu è beige. Sò sempre pertinenti, è in cumbinazioni cù l'articuli straggiuzzi pò creà una figura innochiali è feminina.