Calzature classica per una donna di a donna muderna

U proverbiu chì "meet on clothes" hè cunnisciutu da tutti è hè più urgente ca maiò. In particulare quandu vene à i lagnati di cummerciale è di cummerciale. A donna di mudernità muderna voli fighjà perfetta: hè a so impresa è a prima impressione chì hà da fà chì i so cumpagni, i clienti è subordinati immedaneosete ghjudicamini a so qualità personale è cumerciali, per capiscendu cù simpatia o antipatie, rispettu o scuntistru.

U so wish inherente di feminità è eleganza deve esse cumminati cun un stilu classicu rigulari di codice di vestiti. È micca l'ultimu rolu à creà l'imaghjini di una donna di a cummerciale hè tocata da i scarpi. Chì deve esse?

Di sicuru, hè ancu classicu. A donna di a cummerciale ùn deve micca l'impresa di una persona frívola. Cusì, abbandunà u sportu calzature, sandali, calzetti aperti. In generale, in i scarpi di l'imprese ùn deve esse aperte quì i dete o u talellu. Sò bisognu à refrainemu di colori brillanti è eccessi decorattivi in ​​a forma di stingiali, arcu, applique è ricami. E lattiti lacati di a donna di a cummerciale pò ponu solu à a sera. Forsi, siddu era una carrera iniziale - un ghjurnalista o amministratore di PR, pudia passà da ritene di i reguli di u codice di vestitu, allughjendu nantu à e sandali cù u so chjostu sottumessu. Ma per una donna di a cummerciale riescita hè inacceptable.

U locu principalu di travagliu per una donna di a publicità hè una uffiziu, hà da esse elisa un calzottu beddu coltu per u ghjornu di ogni ghjornu. Per quessa, i piucidi classici per a donna di a cummerciale mudernu eranu è sò i scarpi "barche". In effetti, hè a so forma alargata è u nostru nottu o punitu chì rinsignà a feminità è l'eleganza. Tali piu di scarpi pòscenu u patale di più "ordinaru", sò fàciule di sguassà o ponu nantu. Preferibule "barca" senza punillu o nantu à un petit taccu stàtulu (ideale - una altitudine di micca più di cinque centimetri). In elli pudete passà tuttu u ghjornu è ùn pò stà fughjiti. Ma l'ore di l'altri altri sò permessi: assai bassa notu, bassa, mediu, alta. E forme di i studs sò ancu variati: fitted, classicale, avè un "perfil di banana" o un taccu in u cunu. Chjesa l'altezza di u piuvale, una donna hà da piglià à cuntà i peculiarità di a so apiece. E donne di piccula altura ùn pò mancu caminari nantu à i tacchi alti. Questu facenu sproporzati, ridicule è stupidi. È in i scarpi senza un curritu, anu da cercà a squadra. Un altìngulu hè ghjustu com'è dangerous. U mantellu cuntinuante di i scarpi in stu pilughju ùn viaghja micca solu di varicesi è di a carica nantu à a spina, ma ancu per una diminuzione in l'accessu liberu di u sangue à a pelvis è a frigidità sussegwenti.

Parli un pocu di qualità. U megliu hè u liceu di l'uffiziu fattu di cuirariu. Prima, ella respira, i so peri ùn sò micca sudatu. Siconda, i scarpi di coghju sò più forte chì i scarpi fatti di altre materiali, per esempiu, cuie di pelletteria. Tercero, una donna di ste cusette un aspecte rispettabile.

Avemu sempre toccu i culori di i scarpi. I piucimenti classici per una donna di mudernità muderna hà primu di tutte in armunia cù u so vistitu di cummerciale è accessori per ellu. Per quessa, avete da esse chjamate i toni neutri. In questu nurmale, u neru hè u più cumplicità. Ma questu colore hè tantu strettu è boru. Cusì, pudete sceglie un canne grigio o blu per un palisatu di culori di luce, è beige o marroni - à u più scuru.

A cosa principale in l'apparizione di una donna di a cummerciale hè un sensu di prupurenza è a capacità di vede tutte. Per quessa, i scarpi deve esse puliti, puliti, è i so tacchi in bonu statu.

Li scarpi classici sò sempre fora di cuncurrenza!