Cumu sceglie i scarpi boni

Ciò chì pò esse attrachente è spectaculamus so cumpatibili chì cà legs, nantu à i tacchi corti. Ogni annuali di questu ùn ponu micca vedutu.

Inoltre, u tipu di tacchi per parechje cau un sentimentu duali: in l'admirazione di una banda, l'apparenza è a so capacità per caminari, da simpatia d'oltre mancu, imaginendu quantu u sforzu necessariu. Ma tutta cosa, l'omi è a donne sò pronti à dì cun una sola vuci chì i scarpi lighjite sò sempre a mità di u successu.

Calzature di donna - ùn hè micca solu pratiche, hè un modu di vita, è à volte una parte di u so significatu. Qualcosa donna, cù i scarpi in tacchi, in un momentu hè trasfurmatu. Ma di solitu, se selezziunate u ziteddu incorreite, a trasfurmazioni pò esse micca solu successivi, ma dinò cusì dolore. Cusì scrivevi i vostri pettini cittati, per ùn sacrificà micca a vostra aspettu è a vostra salute.

Una volta nantu à i tacchi.

Di solitu i più problematichi, in quantu di cunvenzione, sò precisamente un canzoni tacchino. Ma questu ùn hè micca scusa per elli à refuse. A cosa principal hè di cunnoscenu alcune regule, è cusì, tali calzature ùn fate micca più ricenti memorii. Ricurdà chì u pughjale vole esse situatu à u centru di u piuvale, chì aiutarà à distribuzione uniforme u pesu di u corpu à u pede. Hè impurtante ùn solu a situazione di u piuvale, ma ancu a so fastidiosa. Se ùn avete micca u tempu di pruvà nantu à i scarpi, vi putia vede l'inestabilità - sguassà immediatamente. Rintorni di u grigottu è l'altura di u piuvale, deve firmà fermu nantu à i vostri pedi.

I pruduttori di moda anu argumentatu in repetitu chì un altìngulu di u taccu estende a perna, è ancu un modu bonu per fà a figura più finita è rinfriscà a mancanza di crescita (per esse, eccu, si cunsiderate un perdone). Ma ancu di e tendenzi di a moda, hè ancu necessariu di cunsiderà a parte di a prisirvà a vostra salute.

Allora qualche medico ortopedista vi cunsiglià per cumprà dui parigli di scarpi: una foresta - in a strada, un pianu un pianu. - per ogni ghjornu. Scarpe senza punte hè ancu pertuvante per a nostra salute.

Inoltre, un fattore spiciale à un talonimu hè un sensu di teme. Qualcosa ragia, prima di diventà un pinni altru, a trovi micca incompatibile cù a vita. Ma questu hè solu una prima opira erronee. Avete bisognu di tempu per avè usatu, è dunque ponu ste calzaturi ùn fate micca moltu bugie. Prima di a prima apparenza in u lume nantu à u so calone, ùn hè micca minatu pocu per praticà a via. Pruvate assicurà u tempu per quessa, è ùn dispite micca. Sì avete successu - travaglià vale a pena u risultatu.

In più di u piuvale, un rolu especialu à a cunvenzione di i scarpi serà fattu di u calzari. In fattu, u calzari è una forma di scarpi. Hè nantu à a so depende cunsulazione, è di cunvenzioni in u so vistimentu di i scarpi. A moda per a forma di i scarpi varieghja cù ogni stagione, ma sò parechze chjucchi chì per voi avete da esse più impurtante chì una tendenza trendy. Per esempiu, u fattu chì i scarpi cun u longu cunsumu ùn deve esse micca mischjenu da e donne di statura chjuca, è i patroni di grandi pezzi, postu chì ste calzari visualmente longu u legu. Inoltre, quelli sapori spremanu i dete, è a so spurtazza frequenta pò causà curvatura in i articuli è l'altri deformità di u pede. Un bururatu in u calcariu di u mantellu pò esse un elementu utili. Cusì, a ventilazione serà furtificata, chì prumove l'affare di e cose, in tuttu u ghjornu.

Fitting.

Per selezziunate i scarpi còdici, ci vole à esse misurata. Ci hè parechji raccordji à u prucessu d'appruduce. Ùn pudete micca attraversà u piu de unu pede. Normalmente, siddu i propietarisi tenenu più o menu rispettu per elli è i so visitanti, hè dumandatu à furnisce footprints gratuiti. Se a vigna ùn andarà in li scarpi in libertà, utilisate una cullabura di sapori, ùn aiutate micca cù i vostri ditte, o rinfriscà a vostra volta. Pigliate sempre un paru, ùn hè micca solu limità à un sapori. Ùn ponite à stà e cammina in i scarpi di u magazinu. Questu avete aiutu à sceglie i scarpi chì anu più còmode per voi. Sè qualchissia qualcosa malatia, hè megliu prurarà queste mudellu. Prima di inizià a misura, sceglie diverse mudelli. Se vulete uni pochi di scarpi, ùn puderebbe cumprà, medite e muduli restu avete sceltu. Dopu tuttu, pudete cunnosce solu a verità in paraguni.

Ci hè un altru sacchiggiatu per ùn fallisca micca un sbagliu è sceglite u calzari appretjenu. Va a la tenda per un ricuperazione, assicuratevi di vestitu, i scarpi chì si trovanu assai cunfurtati. Sceglite u vostru mudellu favorevule di scarpi novi è pruvate. Se dopu à appuntamentu, avete sentutu in i vostri pienghi novi ùn sò micca pitruli ch'è in u pisottu più chjucu.

Unità di dimensione.

Paga attentione particular à a talla. Dopu tuttu, u calzariu chì si sfondate, o testa sbrintùnulu - ùn pò mai esse chjamatu cumminciu. Ricurdativi chì ogni fabbricantu, pudete truvà ghjunghje scarpiè, o vice versa un pocu grande quantu à a grandezza scritta annantu à questu. Sì avete una scelta entre i scarpi chì hà fattu un saccu liggeru, è i scarpi chì sò un pocu maiò grande - dà preferenza à u primu. Questu cunsigliu pò esse spiegatu da u fattu chì, in solitu, i calzariu tendenu à purtassi a levatrice in u tempu. Allora pudete assicurà chì prontu, i piucianu chjappà nantu à a to pente, è vi cuntene un gustu cunzistenti.

S'è vo avete parlatu di u materiale da quale u vostru piuvessu sarà fattu, allura a megliu scelta di sicuru hè una culore veru o suede. Ùn bisognu di esaminà e so sapori ùn sò micca solu da l'esternu, ma ancu da u culu. L'indicatore di bona qualità hè l'ausenza di costi imprecisi, residualità di cola, scuffs, a cunformità di a forma di u pezzu internu di i scarpi à a curbula di u pede, è ancu a prisenza di una padedda pianu sottu à u taleddu.

Ùn ùn persequitanu di manutenuto, altrimente, pudete sparisce micca soldi. Boni, i prudutti di qualità, belli, carichi è più impurtanti saranu serve di più di una stagione, è ùn ùn perderanu micca a so apetta.

Quale sapere di sceglie, quale altezza per vèstinu - hè di voi, u principale hè chì puderebbe sapè cumu sceglie l'olii cumodi chì hanu trottu tutti i vostri bisogni. Solu in questu casu, u ghjornu in ghjornu di i scarpi, vi daraghju piacè.