Cammendu cun un zitillùcciu in l'inguernu

I paisani ùn andavanu caminariate assai - questa recomandantazione di pediatrici hè ben cunnisciuta. Azioni fresca acte nantu à u zitellu soothingly, aumenta a difesa di u corpu, improvisa i prucessi metabolichi. Sutta l'influenza di a luz di u sole in a pelle di i zitelli, vitamina D. hè aduprata. In u invernu, i primi passi pò esse fatte a temperatura à 5 ° C.

Parechje zitelli ùn pacenanu micca un ventu forte, a nebbia, a fretura, cusì cun l'iniziu di u clima fretu, uni moms dramaticamente scurzanu camini, teme a friddi. Ma ancu in u periodu di l'oghje è invernu, un passaghju pò esse utili è divertitu per u zitellu, siddu avissi preparatu bè. Caminari cù un zitillù in l'invernu ùn hè micca solu utile, ma ancu impurtante.

Minuti o ora?

Sicondu i pediatrici, se a finestra hè sopra à + 10 ° C, un zitellu poni esse passati quattru settimani à ghjornu alliati. Se a temperatura hè di 5 à 10 gradi, stà in a strata cun u zitellu deve esse ridutta à una ora è media. È se u termometru mostra da 0 à -5 C, è cammendu cù u zitellu di i primi misi di vita ùn valenu. Cù un zitellu di 6-12 mesi, pudete camminate à temperà à u 10 ° C. U sònniu in l'aria aperta hè certamente favore di u zitellu, ma solu cù a prublema chì u zitellu hà vistutu calmeru cà à un passaghju attivu. I figlioli nantu à l'età di u muvimentu hè solu benefiziu: sparisci sangue è migliore u scambiu di calor. Per quessa, se u zitellu hè attivu, u caminu pò esse allargate.

Chjucu un vestuariu

Temi l'ipotermia, quarchi madamine impregnate cù cura à u zitellu in vesti multilali. Questu hè un accordu incorrectu: i vestiti sò imbarcati da u muvimentu, u zitellu ùn hè micca enduituutu è ponu esse overheating. Hè cuminciatu a sudari, cimi bianchi è per aghjunghje fastidiu vicinu. Hè ricivutu chì in a staghjunazione fridda tutta a robba di u zitellu sò custruiti da trè suluzuni: calzetti - per cunsulazione, una sola strata di robba calma - per calunzà, roba in u ghjornu - per mantene u calore è a prutezza da u ventu è di l'umidità. Per i zitelli chì camminanu in un passageru, avete bisognu di una quatru capu di ropa - una manta. Per a linzone a scelta megliu hè di fabrice di cuttuni, per u disfunutu principali - lana. Avete bisogna cumprà a vostra ropa di vendita cum'è sta stagione è sicondu l'età di u zitellu - pò esse un coverall, un vestitu o un sobre insulatu cù fibri sintetici o fibri naturali. Cose chì pensanu à friddi ùn deve micca troppu chjappi (cun ​​un grande marginu di autenticità è larghezza). Utilice un cazzi più chjucu chì avete vistutu, ma micca più d'un elefante.

E cose più necessariu

In a stagione fredda, i prublemi di una borsa di i zitelli, chì mamma piglià un caminu, cambiassi. Hè necessariu ùn solu per piglià un alimentu alimentariu, ma ancu per mantene calore. Tutti i prudutti di i zitelli in u periodu d'otoño-invernu deve esse guardatu in un bottu di termu o cuntainimenti di buttiglia. Particularmente cunvene in questu sensu sò sacchetti sacchetti equipati di un compartmentu cù l'insulamentu termale. Aquatera termichi chì si tenenu una tempura iniziale di a biera, perciunu a crescita a qualità di l'alimentariu maiò, ancu in tempura fredda. Inseme, u termometru è a buttiglia di thermu mantene a temperatura di l'alimentariu di u zitellu à un livellu eccellenti per parechje ghjorni. In u vaghjimu, alimenta u zitellu nantu à a strada hè una una manera difícil è micca sempre una sicura per a salute di mamma. Continue l'alimenta naturali, senza interruce u caminu, pudete, se vo spressione u latti in anticipu, fate mette in una buttiglia o un cuntenutu segatu è pigliate pè un caminu in una buttiglia di fiaschi. Oghje citatinu si u disignu di a pompa di coghju permette di spressione u latti immediatamenti in l'buttiglia - guarda u tempu per a caminari è reduci a chance di accede à u latte di u bacteriu. In u listessu modu, pudete dinò macari macari l'alimentari cumplementari - patati macinati, zuccheri, cuntainti Hermetichi in una buttiglia di thermu è una cucara nìza - i cosi necessarii, se decide à u tardori per avè un picnic cù un ziteddu in l'aria aperta. À a temperatura sottu cero, per alimenta micca u zitellu nantu à a strada ùn hè micca indispensable: durante a sucazione, ellu respira attivamenti, è l'aria ùn hè micca u tempu d'calà.

Per andà o ùn camminà?

Una malatìa cù a febre alta hè una contraindicazione per ogni caminu. A piovana, u ventu, a neve è l'altri prucessi di staggione pò durà torna appressu a caminari. Ùn andate in a stagione fredda in a strada cù u zitellu in seguitu da a vaccinazione o altre manipulazione medica.