Canzoni è ditties per Shrove Tuesday sò canti di canzone per i zitelli è adulti, lyrics è music. I poesi di Natali è Caroli per a Semana Pancake è u Prugettu di Diu

Shrovetide hè un ghjornu naziunale cun alive - hè cunnessu cù tradizzioni pagani per vede l'ingassi in ghjorni curati, preparanu per u calore di primavera. In Russia, a Semana di Shrovetide sempre precede à a Gran Post, finisci cù l'alte purificazione da i peccati Forgiven da Domenica. Chanting sette ghjorni di a canzone per a simana di Pancake, mammilling l'altri cù pancakes, invicchiati à i viaghji, lighendu carols per a simula di Pancake, l'Ortodoxa preparate for quaranta ghjorni di pruibiti stritti, micca solu per i prudutti di carne è di latte, ma dinò per divertimenti è festività. Ghjè per quessa chì a simana di Shrovetide - da u primu ghjornu à l'ultimu, u Pardonu di u Pervirutu, hè celebrata nantu à sta scala. Duranti a sema festiva (è in u 2017 hè u 20 di ferraghju 26) in i cità russa sò i fieri, i festivals populi, induve chastushki sò intesu à Shrovetide. In Russia, sti ultimi zamy bake pancakes, ricordi di a forma è u culore di u sole, in Ucrânia è Bielorussia sò trattati cun u curdus e vareniki. Per i zitelli, a semana di Shrovetide hè una festa vera. I carusi in i trinecu (in paesi - nantu à cavalli), custruiscenu e fuglieli di neve, ghjucate à bolevole, i picculi cità di u ghjacciu. À a fine, distruttevanu e custruiti, "aiutendu" per funnione a primavera chì vende in neve. I ghjovani sò entretendu u publicu da urganizazione finiscenu. A settimana sana prima di a Great Quaresma hè cummercialita di balli, cuncerti, rendimenti da artisti chì cantanu folk è rituali, reciting poems for Pancake week. Sè vo circate di e materiale nantu à sti vacanzi, pochi brevi è canti, carols e ditties, truvate tuttu u materiale nantu à sti pagine.

Canzoni Folkuali per u Festivale di Shrovetide - Canzoni per adè à i ghjorni d'invierno è di tradizione di Shrovetide

In tuttu u tempu di u Carnaval, solu per l'ultimu di i so ghjorni - U pirdunu di u pardonu - hè cumune per u populu di cantà e canti antichi antichi, balli, balli dances. Ogni chjappu di issi canti rituali sò simbuli - parechji di elli discrivinu i ghjorni di a simula di Shrovetide (Meeting, Gourmand, Flirting, etc.). A canzuni di sti canzoni riferiscenu à l'aligria esperjosa da a partenza di u fratu è da l'embiu di a primavera. Siccomu a semana di Pancake hè ancu una festa di famiglia, quandu i sposi acquistanu cù e donne, i giovani marroni van da visità a so amata di a mamma per pruvà pancetta, i matchmakers elendu à bride, assai di l'antichi canzelli rituali discodanu solu e tradizione Maslenti. In canzoni joculani muderni nantu à a simbulu di Pancake, hè spessu chjappiutu cumu si mono pò "finarmenti" manghja è bevià - Shrovetide Maslenitsa vi voglia à manghjate è divèrntu cù tuttu u vostru core!

È aspitteti à u carnaval, aghjustate, l'anima, aghjustà. U furmagliu è l'oliu in l'ochju vede, Vede, ànima, vede. Cumu nantu à una culletta di alais verde, Zelêtenek, l'anima, verdi. È Vanyusha, amicu meu, ghjovanu, Ghjovanu, l'ànima, giovane. U nostru Maslenitsa, sì felici, Sì felice, l'ànima, sia felice. A nostra grushka hè inclinata, hè inclusa, alma, sia pendita

A simana di Pancake hè ghjuntu, i nostri clienti sò caru! Ùn hè vinutu à noi à pedi, Tuttu u ghjornu in cunse. I so pignotti sò neri, anu persienu d'oru, è pitture chjudaranu.

Ci hè Shrovetide nantu à u ghjacciu, Carri panificà pani. Pigliate à u ghjovanu - Desensambule a pancake!

Shrovetide, scalendu in u monte, Chjamate di chjude l'alba. E sottu à l'alba - un nightingale, Per un pocu, per una settimana.

Quale canzoni cumincianu à Tutta Marti - Songs about Shrovetide Maslenitsa

A simana prima di a Gran Cuvìa hè chjamatu u Carnaval Carnaval, chì ghjè in quelli ghjorni chì tutti i pratichi Ortodoxte camminanu intornu, scurdendu di cura e travagliu. Quandu si chjeneranu Dimarbe in u cantu in canzone! Hè chjamatu l'Incecizione, Greedy, Blinoda, è Caru Invitatu. In ogni unu di i canzuni folklori chì ci anu avutu à noi, scrivevanu a tradizione Maslenitsa è a festa di cerimoni. Melodies di canzoni such cani sò assai semprici è faciuli di ricurdari a prima volta. In questa pagina truvate u testu di i canzuni populari. Ricurdativi di cumpiacà in u 20-26 u 2017 di u 2017. Maslenz - pancake, Maslentsa - zhilyroda, Maslentsa - shabby, Maslenz - deceit. Inghjùlii, tinutu, ùn aghjunghje micca pancakes. Dàtene un pancake Aviammu puddicu è frittu! È salute à Maslenitsa, pisava sopratuttu: - Dear Maslyana turnò in daretu, finu à u strettu d'estivi! Maslyana, Maslyana, unni vai? Perduva i mo piani. - Ùn site micca! Pancake-pancake Tuttu u mondu stancu, Cumpratu, accumpariu, Godika ùn hà micca campatu.

A nostra carusa Shrovetide, Avdotyushka Isotyevna! Dunya bianco, Dunya ruddy, Long braid, triarcinna, Scarlet scarlet, dòpula bianca, mantu biancu, antichi, cei Negri, Inferno, capelli Fur capiglioli, camini roziali, bast shoes sò spessu fierti, toccazzi bianchi, blanchi!

Ùn ùn avete micca venutu à u Mercuriu è micca u vennari. Vinaru u domenica, Tutti i simane di divertisce. Vous u bè, cù u furmagliu, u mantellu è l'ovu, cù pancakes, cunfetti, iè cù pancakes. Pancakes with oil, Shanji fettuccine. Facemu di a muntagna Da l'alba à l'alba. È oghje in a primavera A nostra diversione finisci. Adieu, adieu, u nostru carnival.

Shrovetide sunbò, tuttu u mondu stancu, Cumpratu, tinutu, Godika ùn hà micca vita per finisce u post. Fuve à u latu, À i carrughji, i strati davanti, aghju purtatu ferghieri ferelli, u ventu Nodvala! Blinov si furmintò, Devouré alla sola, È hà datu un raghjolu per u radish! Fun ride, I canulaghjoli, Sò stati à u post, - Cumpenu, Satanassu!

Oh, Maslenitsa, ti deceiver! Oghje, avemu u Carnaval, hà avemu avutu, avemu stagnatu, avemu vistu, avemu mullatu u furmagliu cù a mullet d'oliu, avemu principiatu, avemu dicitatu, avemu dicisu è avemu chjappu nantu à i chjappi, avemu stimulatu, impostu, speditu, spediè l'acqua nantu à una masseuse, regnata, regnata, regnata. Da a muntagna, a muntagna hè abrupta, a muntagna hè abrupta, e muntagne sò ramponi, è a muntagna hè chjara, a muntagna hè chjara da l'oliu, a muntagna hè chjara, i monti sò chjaru, cusì hè a semana di Pancake. E so figlioli è abbandunate un clientu: "Sì, quì Maslenitsa, è simbulu pogostyu, è caccià, è pogostyuy l'altru!" - "Sì, quì sò e fimmineddi, E mi scantu di u postu!" - "Sì, quellu di Shrovetide, u rapidu hè sempre distante!"

Pochi brevi cortisimi per a simana di Pancake per i zitelli - Poveri di belle di i zitelli nantu à a Semana Maslenitsa

Maslenitsa hè spessu celebrata in kindergarten è scole. I locali di i zitelli di curtite scritte annantu à ogni ghjornu di u vacanze naziunale anu dettu l'avvenimentu di i zitelli, un concerti festivi. Siccomu i testi di i versi cuntenenu parechji parolle antichi ùn sò micca sempre cumprinzibuli à u zitellu mudernu, ensene à tutti i zitelli, spieghenanu u significatu di ogni termini troppu travagliatu. U megliu modu per memorizà i versi about Shrove Tuesday hè per pudè esse unu di i pueti. Forsi i zitelli ùn puderanu capisce micca finu à a fine, ciò chì hè stata dichjarata in questa o quellu versu - disca un ritmu, discritti da u versu. Allora u zitellu sera più faciule per apre i novi cuncetti per ellu. U sole di primavera U sole hè intornu comu una frittella, Smiling hè brillanti. Hè pienu à scuntrà à quellu Adulti è figlioli.

Cu cucina Maslenitsy Cum'è a sassa di u pezzu d'oliu du vinturienu u pancakes! Cû ardor, incù calori, da u fornu, Tutti rouge, hot! Carnaval, trattatu! Dà tutti i pancakes. Cû calor, cù calori - disassemble! Ùn vi scurdate di ludà.

Pancake fatta in pancake fatta, sorella nevi di nferente, à noi in u patricu prichchitsya pancake! I maestri s'arriparanu in u fornu à turnaranu, Pensanu, è dumandassi a manera di pagallu à a zitella. Pancakes aromatiques, cunfetti deliciosu cù alpi rozi-rougini Cumu avè principiatu per svegliammi u sole, Dientièghjemu!

Shrovetide Maslenitsa bona Tutti i ghjorni da u core! Torcia pancakes, pancakes, puffs, Ruddy, cum'è u sole. Bonu! Un ballu sceltu hè famoso, Senti, tutti riri di a bona fiera. A primavera alcune Maslenka-bellezza. Advale l'inguernu, vedi u annu dopu!

I posti maravigliose nantu à l'ultimu ghjornu di Maslenitsa - Dedicatu à u Dumenicu Promised di u poema

Sapemu chì u ghjornu di a Senza Maslenitsa hà u so propiu sensu è nome. Forsi u più impurtante di i ghjorni di u Carnaval hè u domeniu Feddante. In questu ghjornu, l'Ortodoxesi assistenu i tempii, cunfissendu à u prete. Quand'ellu si ritruvanu a casa, dumandonu u pirdunu di tutte e persone chì anu aghjustatu dolore o cunflitti, anu purtatu resinghje o disappointment. L'ultimu ghjornu di a settimana prima di a Great Quaresima hè ancu chjamata Tselovalnik, Cappella, Syroviu. Dumenica, una simana di carnaval in u quadru principal di a cità o paese, un Shrovetide imbuttatu hè dressed in robba di donna. Cusì dicenu à u bonu à u ghjacciu, di avè avutu solu u travagliu di friddi, nevicati è ghjàllichi in l'invernu. Dopu ssu ritu folklante, à a sera, i crêvi anu visitatu a chjesa, interrugati per u pirdunu di l'altri, parroccheri è familiari. Finu à ognunu, in i cità è in paesi, l'usu di i visitori di i cimiteri di a donna hè statu cunservatu. Ghjè andendu à e tumbinate di i parenti, purghjendu i pancetti, i donne dumandonu u pirdunu di i morti. Cusì, u ritu di purificazione spirituali hè rializatu cum'è prima di a Great Quaresma. À a sera di u pardonu di a Resurrezzione, un trattatu hè urdinatu per ognunu, ma nè mancu carne è alcoolate ùn sò servuti a l'ora. Tutte e tradizione è i rituali sò deskritti in pochi maravigghiati nantu à l'ultimu ghjornu di u Carnaval - Pervissu di a Resurrezzione. Sì dite à sè stessu, Ci hè a pace sempre cun voi. Sì vi vede honestamente, Diu pò serve cun fideltà. Ùn offreghjanu nunda, È resinu à perdone, Diu vi benedisciarà, Tutti i vostri peccati ti pirduna. Un pardunatu di u domicile, Acepta, fratellu, in felicità!

Oghje hè un ghjornu spéciale - Pruprietà di Diu. Avaraghju bisognu Per tuttu, vi dumandà u perdonu. Chayano o in un sensu chì aghju offrittu cù qualcosa, per tuttu ciò ch'e dumandassi u pirdunu. Aghju vistu u situ di "Saluti" è aghju felicitu avà. Emu trova tuttu pà i vacanze. Perchè mi scusemu. Perdu qualchì tempu, cum'è u mo core mi cumanda. È chì Diu pardunà!

Un vacante viulente vene, u pardonu stimula ognuna. U ghjornu di u Domenicu ghjunta a felicità, u Signore si salvarà u pienu di u clima. Perchè ci hè luminu in a vostra casa, Sia l'alegria perchè parechje anni. Scorriga l'amore in a vostra alma permettenu cale, U focu di speranza, ùn lasciarà micca smarrà!

Studii brevi per i zitelli di Shrovetide - Testi di ditty funny children per a sema di Shrovetide

Shrovetide hè una festa di u zitellu ben disposti. L'invernu hè già sughjettu, ma a neve hè sempre postu - pudete furnisce una muntagna, play snowballs, fate un fucco di neve, rideva una muntagna cù un piroliu o ski. E quantu docli di farina è pancetti aromati diliziosi aspetta i zitelli à casa! Ci serà un pocu alimentu per ognunu - serà ancu esse abbandunatu cù amichi è acquisti. Testi di ditties curtes per i zitelli di Teste di Marti dicenu dinò di a diversione di i zitelli, l'arpi di l'invernu è a riunione di primavera. Chastushki cantate, Cumu avemu aspittatu per a Pasqua Pancake, Cumu avemu longu per pancakes è nantu à i ghjorni di primavera.

Semu cun tutti e parenti ondi è u chastusciante chì cenni, u mare d'inviaria passanu è a primavera si metterà.

Dilla, persona onesta, À una visita chì Maslena hè vinuta! Da u core di a so cumpleta, Tutti i pancetti trattanu!

Oghje nantu à a minestra d'oliu Ùn avemu micca annunziatu u vacanze, Tutti l'amichi ballatevanu, cantaru, Sì, i pancakes anu manghjatu!

Funny ditties adulti in Shrovetide - Testi di Maslenitsa ditties for adults

Ùn aghjunte a ghjente di i carusi è l'adulti - cuminciante di culori, cù pudere è funzione diventiva, celebrendu u Carnaval! Siccomu duranti a sera di Shrovetide sia cù l'eccezzioni di u Pardonu di Diu, hè accettatu per bevande è di cori cù u cori, l'animu di tutti questi ghjorni s'arrivela per chì l'ànima dumanda à cantà è ballà. Amparate qualchi ditties divertenti per l'adulte è riri di l'invitati chì venenu à voi.

Aunt-winter, avemu incuraghjitu u focu - À volta a pioggia hà carbu. Piglià veramente: In a casa aghjunghje u focu in l'inguernu.

Fate una festa, Per celebrà a festa. À u tavulu, u nutrimentu hè sminticatu - I catani sò cuntenti di currete.

Dopu à Maslenitsa amichevule sò Espectate di una edita. Ricurdà assai, avemu bisognu - Dopu avè avè decisu.

In a rotonda scorciaru Quand'e mo famigliali da u focu, Quand'elli ponenu à mè - Tu pirduna.

Carols di Natali Tradiziunali per a Semana Pancake per i zitelli - Testi di ritual baby carols

Cum'è à Natale, ghjè accunciatu per i zitelli par fà carols folki per Shrovetide. I tradizioni di carnaval I carols di Natali sò assai simili à i Natale Natale Carol di Natale. I ghjovani camminanu circa i pardi, chirendu in coru è avè un trattu per ellu - documenti è pancetta affumicata. Sè vo vulete chì u to figliolu o figliola participà à i festivals folklorii per Shrovetide, amparate cù i testi di u zitellu di carols cerimoniali per i vacanze. Tin-tinka, Servite u blink, Pancake-ankle, Piezzu oliu! Aunts, ùn sò micca stingy, cumprassi una bocca oleosa!

Maslena hè vinutu una simana, era à un panda nantu à i pancakes. A kuma avia una surella, Furnace pancakes quandu sò maestru. Fate un manghjone di sei. Sette di elli ùn mancianu. E quattru si pusonu à a tavula, Dali riprova l'espazio, circundava l'altri è ... tutti i boni!

Comu in a sassa di u pezzu Oliu da pane pasticceria di u fornu! Cû ardor, incù calori, da u fornu, Tutti rouge, hot! Carnaval, trattatu! Dà tutti i pancakes. Cû calor, cù calori - disassemble! Ùn vi scurdate di ludà. Quandu si preparava per ghjunghje cù u Carnaval carnavalesu, aghjunghje micca solu cù farina, mantra, ova è levitura per foglie u simbulu principalu di a festa - pancakes. Ricurdativi di i tradizioni folklori è i canzone per a simana Pancake. Amanduli cù boni poemasi brevi per u Dimensione Shrove, pruposti per studià a l'ultima semana prima di a Great Quaresma. Chì i capelli avanti i più carolsi di Natale per Shrovetide, dite à i so vicini è trattà à i dolci, tanti pancakes corsi è tartufi cun stuffing. Se l'adulti vulianu relaxà è divèrtranu da u core, scurtendu u fruttu di l'inguernu è accoglie l'avvicinamentu di a bella primavera, possu sempre truvà u chastushki in Maslenitsa nantu à sta pagina è cantà elle 20-26 di u 2016. Mentre chì ripusenu nantu à a simana di Shrovetide, chì in l'ultimu ghjornu di a festa - Pardamentu di Domenica - ùn cose più manghjà i manice carne, o beie bè forti. Questu hè u tempu di l'ultima preparazione attiva prima di a riunione di a longa cura, chì dura solu sette settimane.