Moody children

Sì mamma è pozhalbit sta dumanda di u zitellu eternu, assicuratevi di papà o di qualcunu di a casa, dicerà: "In modu! Ùn pigghianu i so capricci, è puderete chjellu stessu!

Ci hè un periculu perchè: un zuccheratu spessu si sviluppa capriciosi, esigenti, egoista. Ma esse, imagine, un altru periculu: l'isolamentu, terzate, cruelità sò furmati in i zitelli chì sò privati ​​d'affittu parenti, "infeliz" è "unadvised".

Finu à pocu tempu, i medichi cunsigliati: ùn abbiate micca e mani! Hè stratificatu! Ùn puderà micca fà nunda! Ma a ricerca di l'ultimi anni hà dimustratu chì i zitelli chì cunnosanu solu u so cunlatu è u arena, sviluppenu pitanti, più tardi accumincianu a parlare, si misiru a spessu. Una spiegazione hè ancu trova per questu: un zitellu hè calmatu da u so sonu di u cori di a mamma. I scientisti cuntrolanu un tali esperimentu: fècenu annunziate u latru di vintura di e donne nantu à a cinta, è hà includeu stu registratu vicinu à u zitellu chiancennu. In una mani senza cumpensu, l'anu unu distinguitu u latru di u corpu di a mamma cù l'altri è calmonu, cessatu di chianciri.

In ogni casu, hè impussibile di purtalla u zitellu tuttu u tempu nantu à e to mani! È ùn hè micca necessariu. Quì era purtatu da i ghjoculi: u ghjacciu cù un sceccu, fate una cullette, rende una bola ... Pudete fà facenzi di a casa. Ma ùn avete aspittatu finu à u ghjocu chì l'avesta, finu à chì i culloti è i bòuli volanu à u pianoforte è un ribbettu cumincià. Hè mpurtanti per piglià u mumentu è da ripiglià u zitellu in i vostri braccia, cammina pi la stanza cun ellu, cumparisce ciò chì passava dopu à a finestra ... Ghjè bè per a mo mamma in piuma, calma! L'animu si addivintau megliu, e forze sughjenu di ricuperà, ora pudete play un pocu più di voi stessu.

U zitellu devi sentenu chì hè prutettu per l'amori materni di tutti i disgrazii, chì a mamma hà sempre capisce, aiutà, salvà. Questu hè impurtante per ellu in u primu annu di vita. E dopu - più ...

Sapemu chì ùn avè micca sparisce una energia per nutriscia più fresca, spende u ghjornu à a stufa, pruvate à pusà u so zitellu nantu à robba muta ... E ghjucanu assai cun u to figliolu? Dicenu i fichi per a notte? Cantate canteranu Dopu tuttu, i cartoni di televisiò o i raconti stampati in a film ùn sustituìanu u calore vivu, u cuntattu d'ochju à l'ochju, l'affare, i storii, l'affettu di a mamma - tuttu ciò chì da u mumentu anticu era a dulzura di a zitella ...

I medichi-psiconeurologisti, sfurtunatamenti, avà più annunziate i prublemi neuropsychic in i zitelli in i preedizoni, i pupulazioni di i classi juniori. Unu di i ragiuni per questa hè a soledad emozionale, spirituale di u zitellu, a mancanza di cumunicazioni cù i genitori, a mancanza di boni, simplicità, all-sapienza è pardonnera caricia.

U zitellu siveru di pacienza particulari, ùn hè micca cusì faciule. Ma pudete micca criscià una fioritura, un arbulu, un arbre senza mancu è pacienza! Cumu cresce una persona, se vulete ch'ellu diventa genaru, generoso, simpaticu, apertu, annunziendu u mondu è gioia?