Giochi per ragazzi

Se vi vede cumu quellu chì u zitellu sia ghjucatu stu ghjocu simple, cunnisciutu da tutti i zitiddini, pudete amparà assai nantu à questu. U ghjocu permette à i zitelli "pruvate" i roli adulti. U zitellu, chì pocu avà amparatu à parlà, raprisentava u so babbu, piglià un esempiu da u so genitori.

A zitella chì piace un pappagallo per un pappaddu, l'alimenti di una cullette, si aghjunghjera in una sedia di ruota è insegna nant'à e regule di u bellu cumpurtamentu. Cusì, ogni unu di i zitelli sperente per una vita adulta. È hè assai impurtante chì i zitelli svinate in stu ghjocu riescillutu è cunfidatu. I ghjoculi per i zitelli, i figlioli di a mamma - u tema di pubblicazione.

Da imitazioni à improvisazioni

U ghjocu in a figliola di a mamma spessu spessu partendu da u mumentu di l'intruduzioni di l'alimentazioni cumplementari: .. Puerite mingatka patevule, spoon - Ole ". Sti l'azzioni simule, u zitellu repite in u stessu. O veru, u cuncettu di" cura "- a principale per ghjucà in a figlia-mamma, . Quandu u mulinu cura di i pupi, una lebbra eared, o un dollu (ùn importa quantu ellu puderebbe trasfurmà un ghjucatu cù ellu è rocku), unu pò dicu chì un passu più passatu hà stata triticatu.

• U primu stadiu di u ghjocu (1,5-2 anni) hè una imitazioni di e situazione cumunu più ghjusti: una frarta si fa un doll, lulls, bathes.

• In a seconda stampa (da 3 anni), u zitellu ùn hè micca solu l'copia di l'azzioni di l'adulti, ma ancu tocca à l'sceni stessu. Una panura o un orsi pò digià vultete da una cullette cù pignatelli, capricciusu, teme o riri. A beccata, cuncha, vende è punisce.

• Un zitellu di 4-6 anni chì ghjucule à e fimmini di a so mamma, è i figlioli maiò ci anu bisognu parenti. U jocu diventa un rolu di storia. Manifesta a capacità di u zitellu à riencarnate, copiant o cumpurtamentu di l'altri. In a figliola è a ghjente play and the boys, però, u rolu assuciatu ùn anu micca esse centrale. U ghjocu di papà va à travaglià, vai in un viaghju di cummerciale o vai a guerra. In generale, certi bivi ghjucanu à ghjucà à i dolls, ma questu hobby hè in generale. Ma pè i zitelli 4-6 anni, a mamma figlia hè u ghjocu principalu è favicu chì sparisci da u ghjocu "repertoire" à a prima o à l'ultime - à a quinta class.

Un babbu ugetti

Se un picciottu ghjucatu cù colpi ... hè perfettamente normale! À l'età di 2-3 anni, i picciotti, cum'è i so cumpagni, ponu entusiastamenti "educate" u zitellu, cuminciannu cù una cullette è ancu cammendu cù un stroller.Este ghjocu cun un panchinu aiuta à u zitellu sviluppà in emozioni. Hè a nova experiencia, pruvate à i roles soċjali distinti: babbu in u ghjocu, a figliola figlia, u duttore, se i zitelli ghjucanu à l'ospitalu. A natura condicionale di l'azzioni (tuttu passa per diversione) fa l'imaginazione travaglià più attivamente. Con l'aiutu di pupi è pupi, i picciotti, cum'è e fimmineddi, capiscenu à cumprà è interaccettate cù u mondu. oppurtunità di vai se da u fora è à u listessu tempu à capisce i autri, eliminates scumbugliu psiculoghjche, da "agiscenu fora" cunflitti.

Cumprate un colpu

U primu pupu duverà esse datu à u mulu ùn hè micca prima di un annu è un annu. Finu à quellu tempu, u zitellu ellu trattà cum'è cù qualsiasi altre ghjucate, pruvatu d'alcune ciò chì hè cum'è ella. Dopu avè u bonu pupu sera dissinnatu in parte. Cchiu` appressu lu carusu, vighjenu i so alighieri, scopri chì cù questu ghjucatu ponu pruduce assai parechje altre interessante interessante. Bagnare, cambiant a robba - cusì manipulazioni u zitellu ripetireghje ogni ghjornu. Allora in questa stage di a cugnizzioni di u mondu, i più adattati ùn sò micca cusì belli, ma cum'è ghjoculi pratiche. Per esempiu, ragurthi di colpi, arsu è piacevule à u toccu. O ghjucàmpule fattu di prublemi flexible chì sò bè ​​bagnu. Una zitella di 2 anni d'età avaria bisognu di cumprà una canella cù pilami longi, chì ponu lavà, pittine è ferite in colti. Quandu sceglite un ghjocu, cunvince chì ùn diventerà micca solu un cunnuttore di emozioni, fantasìi di u zitellu, ma ancu deve una marca nantu à u so caratteru. A cunfusione di l'imàgliu di e donne è di i zitelli, carateristica di i pupi muderni, disorienti a migghiura: o cura di a panchina, o pruvate à diventà cum'è ella. Molti psicugrafii di i zitelli anu ricumandemu d'abbandunà pupi chì facenu di e donne adulte. Dopu tuttu, tali Masha, Barbie o Katya ùn hanu bisognu di l'assistenza materna. Cusì, u ghjocu tradiziunale in a figlia-mamma cù quelli ùn viaghjanu micca. A prima vista, hè bellu. In ogni casu, hè in a zitiddina chì u mudellu di u cumpurtamentu di a futura mamma hè stata. Una regula più: u bonu ùn hè micca bisognu di u sessu. U zitellu decide quale si sarà durante u ghjocu.

Camminare, stroller

Dopu à 2-3 anni u ghjocu hè pocu à vulumu di più cumplessu, ci hè bisognu di novi temi. Per esempiu, cù l'aiutu di utensili di ghjucatoghju pudete assicurà prenzi di tè. Questu ùn hè micca solu divertitu, ma ancu una lección útil. Sviluppeghja un pocu cumpetu per un mutore, un zitellu face una idea di u voluminu: ellu aprite à pour liquidu, firmannendu in u tempu. Un'altra cosa chì hè aduprata in u ghjocu da a stima età hè un stroller. Cammendu cù un cuddaru di ghjinuu a migliurà i so cumpetenza di muturi di u zitellu, sviluppa a destreza, perchè u zitellu hà da circustandà, perch'elli falà quì.

Fighjulà à dui!

Per i genitori, u ghjocu in a figlia-madre pò esse diventà un magazzinu veru di l'infurmazioni utili. L'osservazione cuntrastanti di u ghjocu di a figliola (figliolu) cù u bonu vi permettenu di sapè megliu u mo figliolu. Hè impurtante ùn mancunu l'accordu in l'accionu è micca di fà cummentà ciò chì passa. In u ghjocu cù u panchju, u zitellu duverà dui roles - fieri è i matri. Parrannu per a carattere, l'insegnamento di crescita i so desideri ("Ùn vogliu micca fà marchjà di a kindergarten"), teme ("mi scantu di u scuru"), resinzione ("Intantu prumesse à voi cun mè à u zoo!"). Ma ancu più attenzione mereca u rolu di mamma. Parra cù u zitellu? Questu quì si sia tranquillu o rapidamente fora di ella stessu? Palese à u zitellu o simule à a cura di ellu? Hà a mamma spessu prende? Hè assai utile è un ghjocu cumunitariu in i figlioli di a mamma. Quandu ghjovi per a panane, u zitellu risposta à dumande, Cosa ti preoccuvate (pudete dumandà a dollu chì ùn piace micca, cumu si sente). Per esempiu, si un zitillu tira una tantra in a tenda, u ghjornu dopu, dumanduleghja di ghjucà à u rolu di un genitale. Pudete esse esaggirati per ripresentà un capriccioso, ma ùn hè micca degnu à scrive un paralelu cù l'eventi rivolvi - un omu intristu tuttu stessu.

Chì chì in u ghjocu deve alerta?

• Strong aggressione. Un crash hits o rutti un dollu. Questa hè una occasione di ponderate, forsi anu sceltu una linea di cumpurtamentu rigurosa cum'è cù u zitellu, rigurannulu severu per l'iniquità chjaru.

• Studii Duplicate. U zitellu perde a situazione stessa. Per esempiu, a figliola ripetuta a caratteristica di bonne annunzie è di novu: "Sò una chjesa noci, avete bisognu di dumandà un pezzu". Probablemente, in u so desideriu di abituitu u zitellu à l'pezzu, i genitori anu sdrughje u pesu. U plotteru obsesivo prupone una situazione stressanti. U jocu mostra una lotta, una disputa, un accidente in a strata, ghjucà esse momentu aiuta u zitellu sulline ricordi spavintusi.

• Motivi sessuale. Se ci sò "sceni di cammisa" in u ghjocu, ùn avete micca bisognu da esse cunnisciutu da u pocu cunnoscianu, ma per turnà à un psicologu di u zitellu. A sapè ch'ella averebbe cunniscenza prima di u tempu pò dannà a psique.