Casa di piattà

U ghjurnale di nighthade tappanu circa 1700 spezie di culti, chì crescenu principarmenti in America di u Sud, ma ancu in i regioni sottutropikuli, temperati è tropichi. Tutte e spezie appartenent à a famiglia Solanaceae.

U ghjenus de nighthade hè annuali, perenne perenne, arbusti, semi-arbusti, raramenti arbureti cù ereffiu o scalciate. Quessi sò alliati, parechji o regularmente, pinnate o lobate. I fiori in a maiò parte di i casi sò correcti, bisessuale, sulitariu o in inflorescenza, quintu membru. U fruttu di sta tipu di pianta hè un bacinu multiplicatu di parechje. Nightshade in u so modu hè stesu assai canti culturali - aloganu, patate, à volte e tomate.

Tipi.

In Russia, ci sò vint'anni spezie salvatichi di u genulu.

Per esempiu, a bedda suluzione dulce (S. dulcamara) hè un mità arbustuale cù l'arbuli scalendu, i fiori sò lucali làssula, è e raghji sò veddi brillanti. Si sviluppa in a parti sud di a Siberia Occidentale è in tutta a parte di l'Europa in arbusti fogghi, ravanti, boschi, longu i banche di embiu.

Pettine di notte negra (S. nigrum) - una pianta annuali cù fiori principarmenti bianchi, cù boli neri (quarchi ci sò bachi di culore verde). In a forma di un malatìa cresce vicinu alloghju, in i jardini è l 'arbureti.

E duie e spezie in a so cumuzzioni cuntenenu una sustanza venenosa - alcaloide solanine, chì pò causà avvilinatu.

U solehade lettone (S. laciniatum). Patria di questa spezie hè l'Australia. In a so cumpusizioni hè glucicalkaloide (solamargin è solasonin), chì sò stati avè ottinutu tali hormona steroidu cum'è cortisone è progesterone. L'hormone sò in a medicina. In a forma di una pianta annu cultivata in u Territori di Krasnodar.

A maiò parte di a specje di nighthade sò cultivati ​​comi vegetali ornamentali in arbureti. Eccu alcuni di elli: notte di notte bruna, cunfinatu. In l'internaziunale è in i cundimi cundimi corsi di pagliaru ùn hè cultivatu.

In cundizzioni di u spaziatoghju, a ghjurnata pò esse un certu cura: spraying constant, podaria puntuale, una temperatura fresca in invierno. S'ellu ùn hè micca fattu, a piantagione perdià rapidamente a so ornamenti.

Curingu di a notte.

Nightshade hè una pianta fotofilida, perchè per l'attività vitale spressiva luminosa spartate hè necessariu. I raghjone diretta di u sole soffre male. Creta bè vicinu à a finestra uccidintali è u ventu di l'est. In seguente à a finestra di u surdu, a ghjurnata pò esse pritenyat.

In l'estiu, una pianta à l'utta hè megliu per piglià l'atmesa in a strada, ma ùn deve esse pruteghja micca solu da u sole di raghji diretta (per evitari sunburn), ma da l'espansione è di a precipitazione. In a strada in u ventu di l'ochju di l'aria ponu aghjunse più frutti, più di chì si criscenu in a stanza.

Per l'inguernu, bisognu di pensà à l'illuminazione supplementaria. A mancanza d'illuminazione porta à u fattu chì a pianta foglie malamenti, fructifica è ci sò pochi mancani.

A pianta notte solu in a primavera, ma ancu in l'estiu hè cunsigliatu di mantene à 18-25 gradi. È in u vaghjimu è l'invernu a pianta averà fruttu à 12-15 gradi. Sì a temperatura in l'inguernu hè di più di 18 о С, allura e fogli di manca principiatu à giallu è girannusi, è i boli crinkle è cumincià à scorri. Inoltre, duranti stu piriu, a pianta hè bisognu di l'aire frescu, ma micca u draft.

Regnu abundante (aprile à settembre).

In i cundizioni in u periodu da uttrovi à ferraghju, a pianta hè furzata per una humidità di l'umidità ridutta è di l'illuminazione reducida, hè in u periodu di reste. À u principiu di stu periodu, a nighthade hè colpi in un locu frescu, induve hè alta a humidità. Uveri à questu tempu si deve esse limitattu è mantene cusì finu à l'apparizione di novi rimjiet, è cunsigliu d'esse hè ridottu crescita.

L'indicesi di umidità affettanu u timing di fruttuus, per què hè ricumandatu per mantene al menu 65 per cente.

Nightshade deve esse spulatu per sempre, hè ancu desirabilì à fà un cuntinuu cù una pianta nantu à una paletta, chì hè pre-pienu cù pebbles wet, argilla dilata o turf. U fondu di u cuntinuu deve esse ghjustu sopra l'acqua, ma micca in acqua.

Top dressing hè realizatu in maghju-sittembri cun un fertilizzanti likuru speciali un ghjornu à settimana o duie settimane. U fertilizante deve esse presitu per fiurisce pianti interni.

À a fine di u piriu di l'invernu, i frutti sò suluzati è e foglie sò gialli, è a ghjente di a so nunda deve esse tagliatu à 1/3 di l'altezza, da trasplantatu à u frescu frescu. In u vaghjimu, l'estremità di e rivolti chì ciuriscenu ùn sianu chjappi.

U traspurtatu di a traspurazione hè realizata dopu à pudè ogni annu cù l'iniziu di a primavera.

Sustituitu adattatu: parti equitazioni di foglia è turf in terra, turf. O cumu: arena (1 parte) è duie parte di turf, turf, terra di humus. U bonicamentu di u bacinu hè obligatoriu, stà avè esse aduprà ghjustificà u sistema radicali.

Riproduzione.

Questa pianta interna pianta multiplice per esce e stazi.

E semande si multiplicate a più spessu in a primavera, perchè e soi si sò in a terra tamanta (necessariu di fronda) è ghjonu sottu vetru à una temperatura di no menu di 20 gradi, ma micca più di 22 gradi. I Seeds sò stati nantu à a superficia di a terra è cuparti cun un pianu chjusu di sabbia. Dui settembre dopu nascita. Dopu dui trasplastori, a ghjovana pianta hà dived in tresse cù u sustrato: humus (2 parte), sabbia è turfata (1 parte cadae) è sò obligatorii spugliati. U ventu, i pianti ghjovani chì ci vole à esse cutatu parechji volte, hè necessariu per stimulà a ferraghja.

A ripruzzioni per staggeri hè pussibule in u periodu primavera è estiu. Per questu scopi per esse stirpati forti razzii sò stati posti in area hushita o perlita (pudete piglià una mistura compostata di partiti idèntici di arena e turf). Quandu u zogliu hà raghjunatu, hè divicutu in un pappu cù una terra custituita da: sile è turfata (1 parte cadae) è duie parte humus, u puzzicheghje hè mandatu. À l'estiu, i pianti ghjovani deve esse chjapputu diversi volte, chì darà stimulazione per una megliatura.

I precautions: i frutti sò beddi bè è brillanti, ma cuntenenu sustanzi venenu da, perchè se a casa hà figliolu piccioccu, per evità l'avvilanamentu, e precautions hè necessariu.

I pussibule.

Pane boni. In questu casu, pudete micca polinizà artificiale di e luntane di fiori cù un sbagliu rotulu.

In l'invernu, frutti è foglie cadute. A ragiuni hè chì a stanza hè sola secca è l'aria hè calda.

Damaged: pulatori, armi spidotu (in particulare si a pianta hè guardata in una stanza cù l'aire asciuttu), pulanti, bianca.