Pepiniere: Aucuba japonaise

U genulu Aukuba cumprenni 3 spezie d'arbusti di a famiglia di cornelian, è parechji esperti riferenu stu genus à a famiglia di chjappore, è spessu distingue una famiglia di aukubov. Sta pianta si sviluppa principarmenti in foresti subtropikali, vi cunsularà l'ombra bè, per quessa chì nunda nunda crescenu, eccu à l'aukuba in l'ombra foresta torna.

Aukuba hè sempre arbulu verde, chì a foglie di quali sò corsi, è i fiori sò colti in un munzuniu è anu un culore brunu biancu. Ci hè una pianta in Corea, Giappone, Chine è l'Himalayas. Hè assai cumuni à cunzidintà Aukuba Japanese. À pruduzzioni internu opulente ghjornu japunesi ghjornu è seranu discututi.

Aukube hè stata datu u sicondu "arburu d'oru", perchè a pianta vede cusì pocu cumuni chì parechji vittitori chì visitanu l'Asia Orientale hà avutu una cura particulare à stu arbusto. U japonaise amava sta pianta assai è pruvatu in ogni modu pussibuli per impedisce a so exportu da u paese. Ancu, à a fine di u seculu XVII, era pussibule di purtà l'aukuba à a Europa. A pianta cresce, fiori, frutti dalla frutti chì eranu impalati. Aukuba hè una dione dioecious. Hè stata a stissa pianta era femina è da a mancanza di un arbre male, a polinizazione ùn hà micca travagliatu. Dopu parechji dicennii dopu, a Fortune botanica hà ancu adupratu a pianta maschile, da quellu tempu l'aukuba è cumincià à sparghjera assai comu una pianta casa di u decoru.

Per a prima volta l'Aucuba japonesa si appareva in Europa in u 1783. L'aukuba hè facilmente propiu per esce e stazi. A causa di a so ripusizione invechja è faciule, a pianta spende rapidamenti in u terra aperta. Hè stata largamente utilizata per decorate e stanzi è eccu. Specially unusual are species with beautiful leaves, quale hè un patronu di spazii chjuche è macchi giallo. Stu patronu nantu à e foglie fa falla cum'è una roccia d'oru o una fetta di salchicha. A causa di sta cumparazione di e persone, sta pianta hè stata alcumante "sausage tree" o "golden tree".

Tipi

L'Aukuba Himalayan hè una pianta perenne, arbusti chì si pò creci à 4 metri d'altura. A casa di l'aukuba Himalayan hè l'Asia Cintrali. U fogli di sta spezia tenenu una varietà di formi, per esempiu, lanceolate o oblong-lanceolate, dentate o margiu sanu, si trovani à l'apex di un color verde longu o chjusu, punitu è ​​spaziunale scuru. Ci sò l'aucuba cù fiori picciotti, senza aspetta. Tulipani, unisexuale, maschile è e femine sò stati nantu à diversi specimens.

L'aukuba japonaise hè una pianta ornamentale, assai pocu cumuna, hè longu statu populari cun residenti di u Giappone è a Chine. Questa spezie pare chì hè un arbulu cù vignaghjoli legame in u quali ci sò ovalle ciule, fendu una longa di 20 cm è una larghezza di 6 cm. I foglie sò brillani, anu impastatu o sanu, sò stipuli. Ci hè variità cù foglie verde è monocromatichi, è cun culori di motore - hè una struttura decorativa chì crea un sensu di u sole à u sole. Grazie à questu, u populu di a cità hà ricevutu u nome "albero d'oru". A pianta fala in petite fiorite, chì si trovani in i belli di capelli, anu un culore rosatu o vinuviva. I fiori sò stessi sessi, dioecime è quattru membri. U ovariu sò suluzioni in un mondu, cun un ovatu, cun culleghje gruugnatu culonna è stigma oblicu. I bacchi sò orvagini è russetti brillanti, cù una corona furmata da una coppa lagging. A sumente, com'è regula, hè nantu à a punta di l'endosperma cun un ghjàlvulu.

Cura di a pianta

Aukuba - I pianti sò assai senza pretensiuni, ben tolerati è freschi è caliu. A maiò parte di l'aukuba prefiere a penumbra, ma credi bè in i litichi camere. Più calmamenti l'ombra hè trasfiruta a varietà cù fogli verdi monofonii. Per quessi e variegatimi foglie per guardà u so culore, necessanu di furnisce una luminu diffusa.

Per un sviluppu còmicu di aukuba avete bisognu di mantene a temperatura moderata. À l'estiu, deve esse verificate chì a tampiratura ùn si sviluppau più di 20 gradi, altri oghji a pianta perderà micca e cresce. Duranti stu periodu, a pianta pò esse purtata à u canale o giardinu, ma hè necessariu di prutezzione di i raghji diviani di u sole, a chiavi è u ventu. In u mezzu di u vaghjimu, a temperatura di u prezzu si deve scienza à 14 gradi, è in l'inguernu, a tampiratura hè di varià da 8 à 14 gradi, ma micca sottu à 5 gradi. Inutili, a pianta principia à scaccià e foglie. Se ùn hè micca pussibule di furnisce questi cunnizzioni è l'aukuba hè stata guardata in cundizione ordinariu, a pianta avete bè aspettazione bè è spraying regula.

In l'estiu, l'aucoup deve esse abbastanza abbastanza, ma assicuratevi chì u chinu nantu à u coghju hè untuutu seccu. In u vaghjimu è l'inguernu, a pianta duveria esse riabilitatu moderatoghja, viaghja cuncepimentu di u sictu, è da listessa pratica indiscente forti nantu à e foglie.

Aukuba normalment feghja di l'aria secca, in particulari i pianti antichi, perchè pudete spruverà à a vuluntà, è in u spraying in ochju è invernu hè una must. Sì a pianta hè cultivatu à una temperatura di 6-12 gradi, po avete spray currettamente, o ùn spravi micca, cumu u moltu pò formate.

In u piriu da a primavera à u vaghjimu - questu hè u tempu di u crescente attivu, - i pianti di a casa deve esse fecundatu cù vernicius minerale biologicu è minerali, sutterna.

In a primavera, ci vole à prune è prick e cime di filu per formar a corona. I risultati chì sò quì sottu a pruning sò generalmente utilizati pè a propagazione cum'è stampa.

Trasplante d'u aukubu presu in a primavera, mentri i ghjovani prudutti deve esse trasplantati annu, è l'adulti solu una volta in 2-3 anni, o cum'è l'e razzi trenati di tutta a terra. I radichi di l'aukuba sò assai dilicati è fragili, perchè u prucessu di u trasplante hà da fà cun cura. Serà più favorevule per a pianta, si ùn hè micca trasplante, ma per passà, guardate un corpu eternu, in un pote più spaziale. I pomi per una aucuba sò deve esse chjucu larghezza aperta è solta.

U terrenu più adattatu per l'aukuba sò misificati da turf, foglia, bagnu è rossu o turf, humus, folla, turf e rame. Cumposti ottenutu ottobre.

Precautions

Planta Aucubus poisonous! Tutte e so pezzi puderi causà irritazione di l'intestinali è u stomacu, diarrea è sangue in l'urina. Pigliate cun prudenza quandu contactu a pianta!