Childfree

Chì hè a famiglia nantu à e rapprisentazione di a maiuranza? Sò amici maritu è ​​mòglia, famiglie è, sicuru, i zitelli. Parechje ghjente ùn pò micca imaginate una vita sana senza a pussibilità di cuntinuà u so genaru, qualchidunu cummette una fera real, facentanu tuttu ciò chì possu è impedente di cuncepisce è dà nascita à u zitellu. Ma annunziate parechji pareti anu sceglie un modu di vita diffirenti. Quale hè? Chì i motivanu? Hè bisognu à cundannà o à piglià un esempiu di elli?


Un pocu di storia.
In i distanti di u 70 in i Stati Uniti, ci era una urganizazione per Non-Parents, chì introduciu u termu "Childfree". Childfree hè sensu liberu da i zitelli. Hè cresce chì sta definizione hè stata creata com'è contrapruvamentu à u più abituale "senza figliolu" è hè stata destinata à enfasi à a scelta di libertà, in casu d'indebulenza è di cunfurmità.
Stu termu divintò popular à a fini di u seculu passatu, quandu u primu gruppu di persone chì si aditevanu à stu modu di vita era furmatu.
Strangely enough, persone di l'orientazione micca tradiziunanti trà i rapprisentanti di Childfree sò una minurità. Di solitu sò e persone eterosessuali o parenti chì anu rifiutu deliberatamenti di cuntinuà u genus.

Quale hè sti pirsuni?
Finu a ora, in un mondu induve a maiò parte di a ghjente volerà diventà parechji, i pò senza figlià sò, invece, una diventazione, micca una norma. Tuttavia, l'scelta in favore di a vita senza zitelli, ùn manicati, fanati o crazy.
Certi "zitelli" credi chì ùn hè micca immurali à dà nascita à i zitelli, perchè hè fattu per ellu cun l'accunsentu di i zitelli è hè inizialmente una viulenza. A so scelta pò esse spiegata da u fattu chì u nostru mondu ùn hè micca u megliu postu per viglia cù felice, ci sò assai periculi è dolore, ecologia dolce, assai malatii.
L'altri spieganu a so scelta da a so inabilità di esse boni paisani , una vuluntà di sacrificà a so vita è cunfortu per u sake di qualcunu.
I siciliani pensanu chì a maiò parte di u chjucu prugramu chjamatu o avete avutu prublemi cù i genitori o à altri adulti chì influirenu à a so scelta, puderanu esse vittimi di a viulenza, o sò infantili è troppu autocentricu. Certi sò simpliciamenti fisiologichiement incapaci di avè u so figliolu propiu.

Malgradu l'imaghjile chì attempi di creà un "piani nè" in u stessu, l'imaghjini di una persona reale cù u riabilitariu mudernu, a maiò parte di qualchì manera di qualchì manera pocu chì sò in prigiuneria à i so brami o cumplicati. U listessu, chì hà sceltu hè stata per ragi objettichi, sensu cumunu è ùn hè micca basatu nantu à prublemi, unità.
Pò esse dicenu chì a maiuranza di "spina" hà fattu sta scelta involuntariamente, anche a propaganda di u reversu.

Hè malu o bè?
Avvicinendu l'evaluazione di stu finominu da u puntu di vista di "bonu o duv'ellu ùn valuta. In ogni casu, questu quì hè una scelta di persona per mezu di ellu. È ùn importa micca ciò chì i motivi detti questa scelta.
Da u puntu di vista di a sociulugia, a religione è a pulitica, "zitelli" hè un ballu inutile chì ùn pò micca eseguisce a funzione basica - a continuazione di u genus. Da u puntu di vista di e vede mudernu, ognuna di noi hà u dirittu di decide di manera di vive, quantu zitelli anu da esse e di pudè avè tutti.

Hè cunnuscitatu chì assai persone chì, per qualchì propriu risurtatu, l'aghjunghje u tempu chì u nascita di un zitellu era pussibule, disprezite. Nuddu pò predice a reazione à a so propria incheru in u futuru. Qualchidunu sarà satisfied with this state of affairs, qualchissia vi reprocheghju per u fattu chì in a so ghjuvanza hà avutu visione incorrecte nantu à a vita.
Parechji di quelli chì ricusate u ghjornu è educazione di i zitelli, pruvate à sviluppà, fà una carriera riescita, ùn si fermanu. Hè ricunnisciutu, ma à u stessu tempu, ùn ci hè nè statìstica cunfermendu u più grande di persone brillanti è ricenti trà quelli chì ùn anu micca figlioli. Cumu pratica vi mostra, a presenza di frideseghjera ùn mancaie interferiscenu cù l'implementazione, è in certi casi, cuntribuisci à u scopu di i miriu maiori, postu chì i zitelli sò un stimulu bisognu à u sviluppu.

In ogni casu, nimu hà u dirittu di ghjudizà i ghjente chì hà decisu di rinunzià a felicità di esse genitori, è ancu quelli chì preferiscenu esse solu per elli è riffesi l'altri benefici. Sì u vede dinò u muvimentu popularu sò sbagliati, o micca - u tempu parerà.
In u 2003, l'statistiche di i Stati Uniti indicanu chì e donne senza figliolu sottore à 45 anni eranu più di 44%. U numaru di parechji senza zitelli hè sempri cresce annu.