Chì avete un sapè chì un futuru di primu cursore saparà è serà capaci di fà?

Un novu libru novu, una forma pressionata, tagbili sicchi è belli pianeti in un caso di lapis. Tuttu hè prestu per a scola! L'estate hè venutu à a fine, è i picciotti è e zitoni andarè prestu in a scola. Millares di primi diploma, spinzendu cù impatente, strinzzione ferma nantu à a manu di i so parenti, andaranu à a prima in a so linea di vita è seguità à pusà. Prima, un zitellu chì entra in a prima classi avia deve esse capaci di leghje per i sillabelli (ancu s'elli facianu quelli chì ùn puderanu micca), cuntene à deci è tornanu, cunnuscenu di cori un poema. Avà hè cambiatu u ritrattu. I figlioli sottumessu à una alma di diagnostichi, prucessi, entrevista. Ma tutti i preoccelli cunghjuntati cù e prucessi sò stati, è avete è u vostru picciottu in anticipu à u 1 di sittemmiru. Diciata di a vostra zitiddina, ricurdativi di qualchi cuntrastu ridette. Cosa chì u futuru di primu passatore saperia è sia capaci di fà - nantu à questu in u nostru articulu.

Fate i fotografichi di scola è contate di a vostra vita di l'istruzzioni è i cumpagni di scola. Per assicurà chì u futuru studiente di primu annu hè ancu più imbuvisu cù i cambiamenti futuri, ùn protettanu micca da preparà a furmazione è l'articuli di cumpressione è scrivite. Quantu beddu sarà per un zitellu per selezziunà un caseddu di colore cun Shrek, un diurnu cù pirati è cuncorsi per i libri di teste cù Spider-Man! Dopu tuttu, studià cù i vostri caratteristi preferiti hè assai più interessante. U cullittendu una carte per a prima volta duverà esse cù u zitellu, perchè i primi di qualità anu pruvatu à imprughjaranu è quelli libri è notebooks chì ùn sò micca necessarii oghje. U più di culazioni, cambiassi i scarpi, parechji ghjucarii favoriti, chì ùn sò micca pruibitu di vultà à a scola. Sò in casu, cunsultate cù u maestru per quessa. Se a cartera hè stata insuportabile, pudete negoziate cù u maestru chì ùn saria micca pussutu purtà tutti i libri, o cù i paisani di u viaghju nantu à l'desk - per fà a mità di i libri.

First Call Holiday

A festa di u primu chjamate ùn hè micca diventatu un avvenimentu di routine, deve esse ricordatu per un longu tempu. Sì a tutta a classa à a scola ùn hè micca marcatu, nant'à e so genitori deve cura di questu. U ghjornu devendrà diventà una tradizione di famiglia è "rinforzà i ranchi" di i festività di casa. Ogni annu, celebrà u 1 di sittemmiru cun viaghju per un cafe, un viaghju per a natura, una riunione cù cumpagni di scola, etc. Organizzà un vacanze ùn hè micca difficiule, più impurtante - un desideriu. Un pocu di biscotti è dolci, un maritu di limonada o zucchero, musica gay, concerti simplicitati, platti spumanti brillanti, cappelli, scherzi-dudels - è quì hè, una festa! L'astreselli di u partitu, di sicuru, sò primurosi, ma i genitori devenu participà in cuncorsi, cantà e canti, altrimente un vacanze di famiglia ùn si pò micca chjamatu. Eppuru, se a famiglia hà di primu esempii di scola, quellu ghjornu hè famiglia di u studiente novu. È se a vostra famiglia "vai à a prima classa" per a prima volta, serà più faciule per i zitelli più ghjente per unisce a nova vita di a scola. Se i paisi si rispinti prima di a matina, pudete attuncate cun un novu rituali - da oghje l'avemu nantu à u ghjornu di l'alchimista. U tempu fussi abbastanza per fà fàliu cumpletu tutte e rutini di a matina è avale. Cù un ziteddu, puderete furnisce di qualcosa di frutti, pastelli, cookies, una casella di zucchero o una buttiglia d'acqua. Ùn vi scurdate di lavà u fruttu è mette in un saccu cù u bluccatu di l'ubligatoriu. Dopu l'scola, prima di cumincià i lecciuni, u primu grader vole necessàbbilmente restu. I medichi invece ancu di dorme di ghjornu à i studienti in u primariu.

Cumu pudariu fà tuttu?

Vulnerità di parlà di i travaglii. A lezziò duverà esse studiatu da u studiente, è senza trattamentu da i genitori. Funzione parenti - cuntrollu. E più spessu ciò chì succede cusì: un zitellu veni da a scola, aspèni à a sera à u ritornu di u travagliu mamma è a dad, in a suppera, è solu ùn hè s'assezmenta per lezioni. Questu ora u zitillone hè stancu, ùn hè micca più capaci di perceive l'informazioni, naturalmente, u prucessu si pò ritornu, è l'accurata di implementazione soffre. Hè megliu megliu se u zitellu, avendu restu dopu à a scola, aprende e lezioni, è i genitori verificate à a sera. E avete bisognu di verificà, solu a so cumpagnia, è micca a correczione. Questu hè digià u travagliu di u maestru. È chì u primu grader hà statu capacitu per navigà in tempu, l'alarma ghjunghjite à u salvata: ghjittassi - hè u tempu per lezioni. O puscia u zitellu "ricordi" in u vostru telefunu mobilmente. E una circustanza più impurtante. Cù u principiu di a vita di l'istruzzioni, u zitellu hè tentatu à scrive à una volta in tutte e rùbbriche è i circles, chì solu hè vicinu. Ma i genitori ùn devi micca ubligatoriu chì a furmazione di furmazione è a novità di a vita sculastivu esigene assai forza è energia da u primu grader. Per quessa, avete bisognu di pensà prestu, prima di permette à u zitellu assistisce à un club di ballu, a scola di musica o sezioni arti marziali. Se ci hè una pussibulità, hè megliu esce aspè un annu per l'alumni pocu per s'apprima à una nova vita, intrinu in u so ritmu, è solu à scrive u figliolu in l'studiu d'arte o studiu sportiu.