Preparing the child for kindergarten

Se tu hà fattu una decisione in favore di un kindergarten, u zitellu deve esse bisognu preparatu per questu. Cumu esse?
U fugliu serà più faciule per adattà in u kindergarten, se ellu hà maestru di qualchi capacità d'indipendenza.
Sapere di manghjà, bè da una tazza.
Pudete o prova di vestiti è spusà.
Cuncumpeghja cù i so pari, micca sempre cù a so mamma in i so studii.
Pigliò per un pezzu.

Lu discursu di l'impastatu hè assai pruduttu. U caprettu ùn possa dumandà quarchi cosa o ancu ciò chì hà successu in un ghjornu. Normalmente u zitellu hà strughje per l'età di 3, ma micca tutti i genitori t'hà l'uppurturziu di abbandunà u fogghiu in casa finu à questa età. A maiò spessu spinge chì u zitellu hà da principià à andà in l'ortu. Cumu pudete aiutà à adattà à e novità? Prima di tutti, appichjate davanti à l'scelta di u giardinu. Hè megliu se è vicinu à a vostra casa. Parlate cù i pruteggiati, i genitori chì ghjenu entre i figlioli à u giardinu, cercate l'infurmazioni nantu à Internet. Scuprite u numeru mediu di zitelli in un gruppu (ottimo 10-12 parsoni), una rutina di ghjornu apprussimata di quale hè alimentatu è cumu per diventà è sviluppà i babori. Pruvate d'insignà u vostru zitellu per vende in securità cù a rutina di kindergarten. Pò dassi chì u zitellu hà da esse cuminciatu precintatu - in fatti, ghjè solitu necessariu à vende à 8,30 o ancu à 8h00.
Sì i vostri migghiori sò allergichi o intoleranti di alcune di parechji prudutti, ùn hè di discussione nantu à a prublema di e peculiarità di a so nutritura. Dì à u zitellu nantu à u giardinu cù fascinazione è entusiasmu. Per ùn esse in fondu, vai per esse "per l'esplorazione" - fate un passaghju à u kindergarten, vai in u territoriu, avete à u caprettu l'uppurtunità di ghjucà in u duminiu, vai à u gruppu - permettenu chì l'pocu vede chì ci sò libri, ghjucchetti è altri divertimenti. è fàtene cù i vostri zitelli.

I travagli di mamma
Pregunzià i maestri cose per fà cose cun elli. In solitu esse chjappi è robba cambiassi. Hè calzarii sò lumi è còmodu, velcro è i pruritori sò preferiti à i cordosti.
Capture parechji gruppi di vestiti - cambiassi vistimenti, calzini, piamji, ghjira di cuttuni di biancu, mutini di cuddini, faldidi o sarafani di e camelli, camiceria di triccherà cù manichi corto o longu.
Tutte e vestiti sò megliu di firmà - pudete bordate l'iniziali di u zitellu, fate è cose tagged cun un nome o simpricamente scrivere u nome di u zitellu cù un marcatu di tissuti.
Sì u foglie usa diaperte solu dispunibili, ùn da lascià micca quì. In ocasioni i maestri dumandate à purtà l'asciugallo è i towole.
U vestitariu di strada hè ancu impurtante. Per un passaghju in u giardinu, u zitellu deve esse cunfurmate di spustà, è l'educatore vi tocca à u zitellu. Pantaloni in straps, tuta ùn sò micca benvenuti. Per i girls, hè megliu d'elegite non vestiti, ma trousers. In elli serà più faciule per ella per run è ghjunghje. Avete cumpiificate fasteners - buttoni, velcro è zippers induve hè più comune.

I primi ghjorni
Ancu s'ellu a prima visita à u giardinu hè successu, ci hè ancu una probabilità alta chì i làvichi di i zitelli ùn ponu esse micca evitati durante e sughjetti sussegwenti. U zitellu sperienze siparazioni da i so parenti, pò esse ghjustu da u stranicu è a necessità di obeyer un stranieri. Qualchi figlioli felice à u giardinu da u primu ghjornu, mentre chì altri necessanu tempu per l'adattazione - una media di 1-3 simpati, anchi si sò i zitelli chì anu stu prucessu 1-2 mesi. Assicuratevi di diceranu adiu à u to figliolu quandu o fendite in un gruppu. Pudete principià u vostru rituali - per esempiu, fighjate un pocu minimo in a finestra chì voce. Ancu se u zitellu hè struitu è ​​chiancennu, ùn curri micca. Assicuratevi di basgià u zitellu è li dicenu: "E Bye!" Spiega quandu si appressu duverà, per esempiu, dopu un caminu o dorme. I primi ghjorni in u giardinu u caprettu ùn pò esse purtatu di manera pocu nurmale - per ricusà l'alimentazione, per esse menu sociable. U picciottu solu ghjustu à una curva, senza cura di i pari è parenti. Restretamentu di l'appetite o a participazione cù ghjocu cumuni - signori chì l'adattazione hè successu.

Intunate in u megliu! Ùn mostra micca a vostra nessuna ansietà. Quandu u zitellu sempre risponde bè da u giardinu è i so cumpagni. Pruvate micca di discussà e làcrime è a frustrazione di u zitellu cù i strani in a presenza di u zitellu, meglii chjaru i punti pusitivi: "Imagine, oghje hà manghjatu dui servitori di pignera!" Ma ùn deveru micca scantatu u giardinu, perchè si pò passate à tutta a caccia per andà. Pudete ghjucà "in u giardinu" - Chjamate aiutu i vostri ghjoculi favuriti o criati o una piccula. Chì a vostra mamma si sia ghjuntu in u vostru ghjocu è torna, è l'eroi si mancianu mandarinu, si sguassà, ghjucatu cù l'altri carusi.

Certi più!
Chì serà utile per visità un kindergarten?
U zitellu ampara à manghjà è eddu indipendentamente da a tazza, è se ellu sapi cumu per fà, hè diventatu assai più precisa. I picciotti amparanu più rapidamente quannu sò circondati da parechji chì anu fattu maestru di maestru di cumpitenzi.
Dopu qualchi simane di a vita di "giardinu", pò esse surprised per truvà chì u zitellu si mette nantu à i so scarpi prima di caminari, è dopu avè spusatu.
A cumunicazione hè un stimulu putente per u sviluppu di migliori. Spessu, i zitelli mudificàvanu di parlà dopu à andà in lu kindergarten. Una volta in u gruppu di i pari, u zitellu sceglie per piglià notu solu a so pusizioni, ma ancu l'opinione di l'altri.
Sò parechji matri nota chì u so zitellu hè diventatu più organizatu, s'imbrizza à u regnu, più facilmente aprenda e normi di u comportamentu.
Hè bisognu di ricurdà chì un kindergarten, ùn importa ciò maravigliosa, ùn pò micca rimpiazzarii una criazione parenti è parentali. In contru, avà hè bisognu di u mulinu micca menu, ma assai più.