Cumu avissi un flussu mensuale normale?

Per una donna, u ciclu menstruali hè unu di i principaturi principali di a salute. A menstruazione regula è senza l'indimentu sò un signu riprisentatu. In ogni modu, u minimu negativu pò stablè qualificà sta funzione fràfica di u corpu femminili. Chì sò l'urdichi ciclichi, è chì sò causati da? A natura di a menstruazione pruteghja cun precisione da un benessiri d'una donna. Dopu tuttu, no solu l'ovari, ma ancu i sistemi nervi è endocrinsu participanu à a regulazione di questa funzione, in più, u travagliu di l'organi internu hè di grande impurtanza per u ciclu menstruali.

L'organu femminile vulneri rispondi sensu à ogni "malfunzione" interna è responde cù i prublemi mensili. L'experti a classificà cum'è: Amenorrea - una absentita completa di menstruazione di sei mesi o più. Cumu hè normale mensili è cumu per evitari difficultà?

L'Algomenorea - un periculu assai dulurosu finu à a perdita di l'efficienza. Polymenorevule è oligomanorrea sò troppu longu (più di ottu ghjorni) o troppu curta per a menstruazione (menu di dui ghjorni). U sindromu ipomanclural hè sparse è raro mensili. L'imenomorea è l'ipermenorrea sò troppu mancanza scarsi è massa troppu di perdita di sangue menstruali.

Queste prublemi pudete pruvucà parechji fatturi:

Qualchese disordine in u ciclu mensuale deve un trattamentu obligatoriu à u duttore, perchè indica un malfunzione in u corpu, i disordini hormonii, a presenza di malatie (endometriosi, cisti, fibroids, infezzjonijiet urogenitali) o l'inclinazione per elli. In ogni casu, secondu l'alchimia, a donna hà da esse realizatu un scupertu fisicu, ecografi, aprite i prucessi necessarisi (per l'hormone, infizzioni pussibuli) è un altru prucessu. U trattamentu dipende da a causa di u prublema. Pò esse a accusazione di droghei hormonal o non hormonal, sedative, cambiamenti di vita di vita. A principal hè ùn ùn ignurà e campane di l'organisimu in a speranza di "passaghju".

Quantità o pocu

In u luggeru passatu in Italia, a menstruazione minaccia hè stata cunzidiva speciali periculosa. E persone cridètenu chì a sangue chì s'acumule in u corpu puderia causà loca o ... tuberculosis. Inoltre, era una pruibitu stretta di u sessu durante a menstratura. Hè struitu chì era cusì contaminatu da u semen, purtendu à u nascita di paci epilèpticu cù i zitelli.

Ioga versus tempi doloroso

Pienu arruvinà u sorri:

• Piani di fronte in a pusizione è chì si senti - regulanu l'ingaghjamentu di u sangue menstruali, anu l'effettu di u massaggio indirettore di l'organi riproduttori, distendu u dulore in a regione lumbaru.

• Eserciti per stinzamentu è relaxazione (per esempiu, a postura di una persona morta, l'attitudine di u zitellu).

• Prutìpuli di respirazione ligera.

Hè bisognu à evitar durante a menstratura

• E cumpetenze è l'asanas, in u quali sò e ghjambii situati nantu à a testa: racks nantu à i spalle, a corona. Questu disturbeghja u prucessu naturale di pruduzzioni di sangue.

U travagliu intensivamentu cardiovascular: aerobics, running, cycling, tai-bo.

• E cumpetenze per a stampa.

• I aerobics in piscina è acqua.

I benefici di l'sport

L'attività fìsica regula facilita u flussu di a menstruazione. Inoltre, i amatori di l'assistenza salutistica sò assai menu pocu pruvessi di spermènture di u pre-menstruali è menstruali. Sicondu l'insignamentu antichi indiani di ayurveda è i ioga, a menstruazione hè un periodu di purificazione profonda è curativi di una donna. Addiventa più ricciutu, più intuittivu, è a creattività creci. À u stessu tempu, assai energie vitale hè persu, l'emozioni, a sensibilizazione aumenta. Dunque, era cunsideratu da i primi tempi chì u periodu di u mensuale deve esse dedicatu à u restu - fìsicu è psicologicu. Allora a purificazione serà più efficace. Ùn travaglià micca di espansione, hè chjaru à u tempu di liberazione per piacè è pacifying things. Sfortunatamente, a menstruazione à spessu hè accumpagnatu da u malu in u spalle, spasmi, inchichi, altri discomfort. Ma ci sò tipi di pratichi fisichi chì ponu aduce grandèvule a cundizione è rinfrescenu i sintomi disgustati.