Chì ghjè in cuntattu cun tattile?

Funzioni di l'educazione tactil di u zitellu.
U toccu tattili sserveghja cum'è un tipu di trasmettore di i nostri sensi è di l'umore. In u corsu di a ricerca in u campu di u sviluppu sano di i zitelli, una cuncetta interessante hè stata fatta: i zitelli, chì erani spessu usati nantu à i pensi, s'insignavanu, stroked è kissed, sò assai più sani è più attivu ca i zitelli privati ​​di stu affettu. Hè da a zitella chì sta cumentu hè trasferitu da l'omu à l'adulte, chì dà a bisognu di emozioni brillanti è di spirienzi. Perchè, se vulete sviluppà sensibilizà pusitivi in ​​u vostru zitellu, fate u so caratteru più suave è più flexice, avete bisognu di sapè chì u contactu tic.

Chì ghjè in cuntattu cun u tactile è ciò chì hè impurtante per a mamma è u zitellu?

A causa di a sensibilizazione di a pelle, u novu accumene di ricivete è prucessa l'informazioni da u mondu esternu: chì hè bonu è ciò chì hè male; piacevule - ingannava, ecc. U cavuce vede, ose sente, ma in i primi misi si cumincia à cumprà u mondu solu cù i tocchi è sensazioni di a pelle. Ancu à una primicissima età, cumencia à realizà oghje chì ogetti o persone sò adatti à ellu, è chì ùn sò micca.

Hè statu duoppu un fattu: u più chjappu u zitellu, fate un battiu, masajulettore, foderà, ellu ùn preoccuppa, chianci. À u cuntrariu, elabureghja più veloce è diventa più ricciutu.

Ricurdativi chì u zitellu venenu da l'ambienti caliu è sicuru di u zanutru di mamma in un mondu stranicu è ignotu, u esibiu carícies. Maman in stu casu, l'unicu chì pò megliu aiuta à u zitellu sceglianu cumu cuncurdatu in armunia. Se ùn vulete micca chì u zitellu hà crisciutu per esse chjusu o aggressivu, pruvate per pressu à u pettu più freti, pigliate cù l'manichi, picciottu è bacio. A cumunicazione tattile hè a guaranzia di una psyche sana.

Di sicuru, assai madi avianu ricivutu dinò chì i muvimenti di u zitellu sò qualchi limitati è dispusitivu, ma vogliu a tuccallu, chì si sviluppa gradualmenti più calmassivi è lisci, i musculi rilassate.

Cumu sviluppà una cumunicazione tactil cun u zitellu à i parent?

Siccomu in i primi misuri dopu à u nascita u zitellu duoddi assai, pruvate d'utilizà ogni minuti di a so stanca. Fate un tappu minuèttu è massaghjanti chjappi: ùn a sola ùn alleviate l'ipertonia di u musculu, ma a calà.

Uni pochi cunsiglii:

Sapendu chì u contactu toccu è cumu per adupralli in a cumunicazione vi permettenu micca solu per sviluppà una psyche sana da u zitellu, ma ancu com'è un primariu, sapè tutti l'alegri di manifesta u vostru amore.