Moglie di Sergey Shnurov: secrets of the refining Matilda (Rari strazii di i zitelli di u Cordone)

Pudete un sensu beddu bellu cumpagnu di vincerà u so destinu cun un reveler incorrigible, lingua rimanna, foul and eternal captive di una serpente verde? Probabilmente micca. E si a so manu è u cori hè offerta per ella da u primu pruvucariu di Russia - musicista cù una vita persunale persunale Sergey Shnurov? Sì, da i contenu per u rolu di a moglia di Shnur, una basa sera hè stata fatta! Ma u coru di un artist eccèntricu hè statu longu occupatu. À i passati novi anni, a moglia di Shnur hà invariabilamenti inspiratu u so eroi à a creatività, à i forze, è à mudelli impurtanti di a vita.

Sergey Shnurov cù a so sposa Matilda

A prima moglie di Shnur ùn hè micca ghjurà cù a matina è ùn ùn hà micca à sente u gruppu "Leningrad"

Maistru cunsigliu eccentricu è un amante di e parolle forte Schnur, a prima mulleri, in i so anni studianti. L'artista cù a reputazione di "omu duru" hè statu educatu in l'istitutu filosoficu è religiuu in l'academia teologica. In a futura donna Maria Ismagilova Cord hà inghjennatu cusì tantu chì hà dicisu à circà cù ella senza esitazioni, anche i studienti inaccessi è a pura incertezza in a vita. A l'età di 20 anni, Cordu avia scumatu u diaperu è fogghiu li buttigli.

Sergey Shnurov cù a so figliola Serafima

Raising a so figliola Serafima hà pigghiatu Sergei un grande parte di u tempu - i piani creativi di u cantanti hà rimessu in u locu. E solu quannu u zitellu criscenu, u ghjovanu babbu s'impegna seriu à a musica. Maria Ismagilova ùn sustene micca u passatempi di u so maritu. Da i canzone di u gruppu "Leningrad" da l'impresa di a moglia di Sergei Shnurov, i so ochji eranu inturniatu à un tubu! Un malincipente in a famiglia hà causatu un divorziu. Offendi da u Papa Serafina durante longa parte argumente chì, cù u performatore Shnurov, nudosamenti ùn a cuncera.

Sergey Shnurov è a so figliola da u primu matrimoniu di Serafinu

Biografia brillanti Cord: esposi, zitelli, cuncerti è glàndula scandaluosa

Svetlana Kostitsina divintò u sicondu musicista nò micca ordinariu. A nova moglie di Shnura hà pruvatu a manu à u postu di amministratore di Leningrad. A prumuzione di i canzoni "indecenu" hè successore da u centu percentu. Inspirata da l'amore, a donna hà da pudè fà l'impussibile - per urganizà i cuncerti di Shnur à a capitale a pesar del scuntentu di u dopu alcuni Yuri Luzhkov.

Sergey Shnurov nantu à u stadiu

Kostitsina aiutau u so maritu per esse stella è li dete un eredi maravigliu - u figliolu di Apollu. Una unione armonosa di dui pirsunalità attivi puderia esse tanti anni, si u Cordone inestabile ùn avia micca "stared left".

Annunziata civile di Shnura attrice Oksana Akinshina

U cantante, chì a lege ùn scrive micca, hà piace l'attrice di quince anni di l'Oksana Akinshina. Sergei Shnurov, a ghjovana era ideali in u spiritu. Talented girl scantatu entusiastamenti i rutti di un giòvaru adulti nantu à i beneficii di i malascimentu, l'ebbrezza à l'impropriadità è u sessu in i lochi publichi. A guida imprudentea di u Cordu paria à Oksana un mudellu role. Sergei hà sticciatu cù una stilla di cinque anni in un matrimoniu civile, è da sfurtunatariu à i repertorii chì cù Akinshina avia vinutu "nantu à un banc bancare". Un ghjovanu novu, Shnur, dimissiuneghja è, senza un pezzu di u momentu per u so amori, avete rassignatu un sustituutu per ella.

Cordu cù una maritare civile Oksana Akinshina

A moglia di u Cordu di Matilda: una ragazza provinciale da una famiglia infatognu hè diventata una leone metropulitana seculare

Biografia di a donna di Schnur Matilda fendu un conte di fata nantu à a sorte Cinderella. A persistenza è a mutilazione aiutava una donna ghjucatu di donna piace a pusizione in a socie è diventà famosa. Elena Mozgovaya - questu hè u nome veru di a moglia di Shnur - hè natu in u paese. I so genitori divorciaru quandu era un annu è menzu.

Matilda Shnurova (Elena Brain) com'è zitellu

A mamma era stata fatta da un omu novu, u so babbu - addicted to alcohol. Doppu un divorziu è un novu furtunatu cù un altru fan, mamma di Lena hà cambiatu cù a so figliola à Voronezh. Eghjiani successi di stabiliscerà a vita persunale hà purtatu à u fattu chì una donna dispirava truvò un outlet in religione - hè stata fatta da Sahaja Ioga. Ancu ora, i chakri è l'energia kundalini sò di più interesse à a donna chì a destinazione di a famosa figliola.

Mamma di Elena Brain Tatyana Nagornaya

A moglia di Shnur hà sempri vulutu saltà da a pruvincia. A zitella andò per circà u so postu à u sole à Mosca, induve hà fattu assai sapienti utili. Dopu un studiu ambizzjuu pruvinciali intrinu in l'Università Tecnulugica di San Petesburgo è smintevi à a scenza cun una testa. E si era micca per a u novu cù Shnur, Elena Mozgovaya, forsi ora, travagliava nantu à a ricerca in u campu di l'ingenieria genetica o l'immunochemistry. Ma à a dumanda di destinazione, u studiente talentu hà fattu solu Matilda, a sposa di Shnur.

Matilda è Cordu

Matilda Shnurova: sàviu, sexy è "in labutenas, nah"

Cù a so moglia Matilda, Sergei Shnurov si trova per casu. À unu di i suciali successi foru ntruduciuti da un amicu cumuni. Videndu l'ochji spettive di Lena, Shnur hà comparativa à a ragazza à a bellezza ripresita in a pintura di Vrubel La princesa Cignu.

A pintura di Mikhail Vrubel "La Principessa Cignu"

A prima reune entre Matilda Shnurova è u ribellu principali di u stadiu russu finisci cu un lettu. Dopu a notte, a coppula ùn sò inseparabbili. Dopu trè anni di matrimoniu civili, Cordu hà fattu Matilde una offerta anti-romantica, ma sincere. Mentre cercà una salchicha bianca in a frigoristica, Sergei, cum'è si trà e fieri, hà infurmatu à a so donna di u core chì vulia casà. Elena arrispunniu tranquillamente - senza làcrime di emozioni è trimendu a so voce: "Sicurau, ghjè oghje ghjuntu."

Famiglia di Sergey Shnurov è Elena Brain

Oghje a biografia di Matilda Shnurova pò solu esse invied. A sposa di Schnur aperta a ballesta "Isadora" in San Petesburgo, è hà principiatu un spettaculu di ristorante. Dopu à u sustegnu di a so famosa, Matilda hà divinuta a gestionista di unu di i staeti di stagione è di divertimenti di San Petesburgo, "KoKoKo". Sicondu a leone secular, ùn hè mai piazzatu di coccia, ùn ùn piace à stà nantu à a furnita for hours, ma Mathilde hè un generale d'idee. Da i pruduttori familiarii à u populu rumanu, u coccu "KoKoKo" prepares culinary delights inconceivable. In l'istituzione di e coppiu strisciata, in soli tutti i tavule sò occupati.

Matilda Shnurova - capu di l'escola di ballet in San Petesburgo "Aseydora"

Ghjudicate da a foto di u 2016, a mòglia di Schnur ùn hè micca sola da a Cinderella in una princesa, ma ancu hà capaci à creà una nova imagine per u so maritu. Sergei Shnurov si rifiuteghja i cosi favoritichi cù e braccialetti nantu à i ghjinochje - è hà cuminciatu à dà preferenza à vestiti distinti. Avà u cantanti ùn ùn rinfina un liparosu è sempre sceglie solu cose esigenti. Ancu anu admessu chì, grazi à l'sforzi di a so mòglia, quasi quit be drinking e hà iniziatu sport. Hè veru, quarchi u Cordu permette rimine "in u modu anticu", ma a seconda meza nantu à sta occasion l'histerefritti ùn si micca rotolatu. Dopu tuttu, "nagging" un amatu hè l'ultimu cosa.

Matilda Shnurova in u so stessu restaurant "KoKoKo"

Shnurov stabbilìu relazioni cù i zitelli: "A cerveza di i mo figlioli hè pussibile, ma solu l'annata. In altri ghjorni - rigalu vodka! "

In "Instagram" Shnurov ha fattu assai ritmi cù a so moglia, ma l'altru ghjornu l'artista surghjava l'Internet. Scandalously famosu cantanti amparò i fugliali di l'imaghjini, chì palesanu i so reunioni spirituali cù i zitelli. U cantanti amparò i fannini cumu bevi a birra è fuma cù a figlia è u figliolu. Forsi, assai rapprisintanti di a generazione ghjovana vulete fà quarchi cosa in a cumpagnia di i so genitori chì hè "preghjudiziu è incorrecte". I figlioli di u Cordu, ghjudicendu per a photo, sò assai furtunati.

Sergey Shnurov cù a so figliola Serafinia è u figliolu Apollu

Un connoisseur di l'ingenu abusivu, un maestru di scandalizante, un icona di stile è à u listessu tempu un "omu salvàticu" hè un cordu unicu è brillanti. U figliolu, una mòglia, fidili, fideli, tutti rispettu è li piaci à u dirittu è u talentu. San Paolo di Pietruburgu hè una vita brillanti - scandalizà u publicu, mentre guadagnava assai soldi. A moglia di Cordu ùn hè micca in leia a notazioni in un estremu predilettu. Un cumpagnu di vita, capaci di stà i stupidi di u cori, hà sappiutu a so vita cù felicità stupente.