Natalia Poklonskaya hà postu un scandalous video with candid roles di l'attore da a pelicula Teacher Matilda

A fine di l'ùltima annata, l'ex-furzente è l'assistente di u Diputazione di l'Istatu di l'annunziu Natalya Poklonskaya annuncia una verra campagna militari contra a film "Matilda" da Alexei Uchitel. U ritrattu deve esse liberatu u 26 d'ottobre, ma hè ancu permettenu chì Matilda hè statu pruibita.

Parechji volte Natalia Poklonskaya iniziu l'esaminu di a film, insistendu chì u novu travagliu di u Maestru, offerta u sensu di i crudi.

Parechji sò interessate in ciò chì a film di Alexei Uchitel hè "Matilda". A stampa hè stata basata annantu à a storia di i relazioni trà u giovani Nikolai Romanov è a ballerina Matilda Kshesinskaya.

Natalia Poklonskaya crede chì i stori amoru di u re canonizatu sò blasphemia. Poklonska ripetutu dichjaratu chì equestione cunghjenzii anu fatta nantu à a basa di leghje u script è studienti i tràvuli di a film.

Matilda è Poklonskaya: PR o obsessione

In a so ghjustu ghjustu Natalia Poklonskaya ùn impedite solu per appoghju à l'autorità competente. Strughjennite per a moralità è sentenu di i believers, l'ex-prosectamentu hà realizatu una storia verita è sughjettu chì l'attore chì hà ghjucatu u ghjovanu Nicolau II hà una cinacùbria scandale. In u so discrive ci sò pittura cù scena pornografica.

L'annu passau in a so Facebook Natalia Poklonskaya hà postu un video nantu à l'attore germanu Lars Aydinger, chì Alexey Uchitel invitò à u rolu principali in a so film. In un minutu video clips i episodichi scandalous da i film è e rendimentu induve l'attore hà participatu sò cullati. Poklonskaya hè sicura chì l'attore, chì hà una reputazione polubritiva, ùn avia nuddu prutezzione di ghjucà u Czarru Rusu canonizzatu: Ùn hè difficiule di truvà altre cinematograficu di quale a so scandalous info hè spurtata longu prima u libru. Hè interessante chì l'appillazioni di Poklonskaya hannu l'effettu in effetti oppuru: più attivu i ditti diputatu "Matilda", più a quantità di spettaturi anu da vede sta film.

Cridendu suspetti chì tutti i bombe attornu à l'imaghjini di Alexei Teacher - un PR pensativo. À questu, per via, micca tantu tempu, Vladimir Mashkov hà dettu in una entrevista:
Pensu chì hè una campa di publicità ben organizata. In verità, trascinonu u paese in queste stragghini, è avemu bisognu di vede ciò chì ci hè ... In my opinion, hè una cunvenzione entre Poklonska è u Maestru.
E voi, amichi, anu da vedà a filetta di Alexei Uchitel "Matilda"? Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.