Ten tips, se micca superfluous

Di solitu, cullà da a tavula festiva, sintemu un pezzu di u stomacu. E questu sensu ùn hà micca firmatu à pocu di tempu. In ogni casu, pruvemu à scontri i petitsi è gusti, anu avè cù porghje chjucchi, è rientene u corpu integratu cù l'alimentariu, è cun pezzu extra, chì prupone un sensu di disillunziamentu profughtu in un sè stessu.


Un psiquiatre è psikoterapista francese Gerard Apfelldorfer, chì hè un spécialiser dans desordresi ligati à a rilazioni di una persona à l'alimentariu, hà sviluppatu una tècnica di deci ghjorni, chì deve esse segundu in tutta a vita per esse di prublemi cù catarro.

A cumplimentu di a moderazione in nutrimentu hè un standard di cumpurtamentu di u ghjornu è l'unicu modu per rimpiazzà i dieti rossi, eseguisce traccia è altre tentativu di rapidità di perdita di pisu, chì somefalà finiscinu in u prublemu, è à volte ancu più significativu di chilugrammi supplementi.

A moderazione in manciarii sapi sapè cumu si sentenu i veri necessità, l'abilità di rinuvà u cuntattu cù u vostru corpu, per apprendre à separà a famu psiculogi da u fisiològicu.

U primu chì hà bisognu di sentite hè di pudè vede a diffarenza chì esiste entre dui tipi di fami è u metu di saturazione. Idealmentu, a bisognu di truvà un equilibru trà e cose di u corpu è l'emozioni chì si sorgienu durante a pranzu.

U metudu di Gerard Apelforfer hè urdinariu in quellu deve evaluà a so sensazioni è l'apprendre à cumprenderà.

Primu Cunzigu - famu

Pruvate nudda nunda à manghjà circa quattru ore. Nunda li succede. Hè pussibule chì ùn avete micca sensu famu. E perchè? Forsi si averebbe manghjatu davanti à questu, o forsi avete persu u cuntattu cù un sentimentu cum'è a vostra sensa alimentaria? S'ellu ci hè un desegse constante di manghjà qualcosa, è questu hè normale per voi, significa chì ùn capisce micca a diffarenza di una famiglia fisiològica è una dimensioni emotiva.

U cicculata, détrité, mal humor è un signalu da u to stomacu hè una famiglia fisiològica. S'è sensu sti signalamenti, questu hè u statu di salute. Pruvate di cuncentrazione è ricurdate di elli.

U Secunnu Consigliu - avemu da apprinneru à sviluppà una maestru

A più simplice di questu travagliu serà l'utilizazione di a camera famosa. U vostru scopu hè bisognu di stabilisce un sguazale di saturazione, è micca arti per fà una dieta variata. Per questu scopu, l'alimentu deve esse pigliatu strettu per l'ora. Dopu qualchì tempu si messe à vede chì u sensu di famu principia à adattà à u regime. È avà hè assai impurtante per amparà cumu per un sensu di sazià è, per suprattuttu, ùn mancianu assai.

Tercera Cunsigliu - avemu tastate

Ùn manghjemu spessu ùn manghjarè u presente, ma manghja l'imaginariu. Sembra chì un grande pezzu di un chic cake cun un licore biancu in cima - questu hè u limitu di i sònni è i piacè. Ma invechjera deverà chì, se ti mastinu assai pianu, mentre à sente a sensibilità di gustu (lingua, celo, denti), dopu avè amparatu da manghjate u pastore più ordinariu, è chì avete manghjatu pocu. Chì ghjè un altru pezzu?

Quartu Cunzigghiu - piglià u vostru tempu

U signalu chì site chinu, ùn vene micca immedatamenti, per questu u corpu ci voli à 15-30 minuti. Imagine quantu più alimentu pudete manghjà in mezzu ora, è sì manghjate fast? Scopri à esse lento è desiderabili, per ciò chì hè un ambiente tranquillu. Se ùn avete micca u tempu di manghjà, ùn manghja micca assai, pruvate à esce da u restu u sensu di u sensu di famu. U sensu di saturazione vene un pocu dopu.

Quinto Cunzigghiu - pausa

Hè cunsigliatu di firmà è eseguisce e vostre sensazioni - hè pussibule chì avete digià sanu? Eccu una scala cinque puntosa, secondu a quale pudemu evaluà u novu statu:

Pare si vera chì sò chjappu - hè solu bisognu. Eppuru, perchè deve esse overeat? Dopu tuttu, pudete manghji dumane.

Se avete digià manghjatu, ùn hè micca nervu, solu per sentite chì hè ghjuntu famu, da piglià più tempu.

Sestu Cunzigghiu - fucalizza nantu à i prudutti

Impara per riceve u piacè di esse prisentatu à un manghjà. Fà serve à a tavola. Ùn combina u manghjatu cun un filmu o leghje. Pudete parlà à a tavula piacè, ma micca più.

U VII Cunzigghiu - fussi moderatu

Aduprà a varietà di platti. Better then, when you feel that you are full, put a little more than to eat automatically a large portion. Se penseranu un festa in pranzu, fate picculi scoglii trà i pranzii. A scola di buffet, è l'avanna sò ancu inimitanti di a muderazioni, stàvanu à scaccià per elli è per tutti i parenti in questu.

Uighth Council - Analise Desirs

Sò intendi? E sì nervu? Forsi si tratta qualcosa? "A manu propria righjunata per i cookies o a cicculata. Sugnu famusu? Allora manghjianu. E se ùn avete micca, pruvate à risolve i prublemi senza attruisce l'alimentariu. Limitu à l'acqua o di parlà cù quarchidunu vicinu à voi, pruvate a vostra attenzioni à una filetta o un libru. Sè vo vulete vulete manghjà, manghja, ma pocu pocu.

Novu Cunzigu - ùn manghja micca per un usu futur

Parechje persone chì ùn sò micca siccati di dumani: l'manghjaranu per u futuru usu. Ma dumani veni torna un novu ghjornu, è avete bisognu di esse capaci di vive oghje, o megue, u presente, è ùn ùn fà micca un ossu di alimentazione.

U Dechisimu Cunzigghiu - truverete i vostri bisogni

Ùn sò micca famiti, ma allura perchè si manghja? Ùn vogliu esse qualcosa? Orche chì qualchissia hà dettu chì hè assai gustoso? Ùn imprizzà a tè in ssu sughjettu. A cosa principalu per voi hè u vostru sentimentu, micca strangers. Se oghje avete un desideriu di manghjarete assai - vi pudete risolse questu stessu, solu conscientemente. Allora u dumu, puderebbenu a mantene in manu.