Tutti Martini

Chì unisci Marcelo Mastroiani, Annie Girardot, George Clooney, u popular heroe di James Bond? Affettu generale per Martini. Tutti amu sta bè, è preferiscenu a l'altri. Grazie à quelli famusi famosi, Martini hà largamente entrata in un simbulu di successu è glamour.

Ci sò parechje locali in u mondu induve i vignaghjoli fate vini fugliali cù sapori diffirenti, ma hè Piamonte chì hè cunsideratu u locu di nascita di u vermouthu è u capitu riligatu in a pruduzione di sta zucca. Questu hè un postu pittoresca in u nordu di l'Italia. L'alte muntagni, i laghi prufondi, i paisaghji magnifichi di Piemonte amaze cù a so bellezza. Eccu un spaziu induve per un centru è un mezu di e tradizione di l'enoteche sò stati rigularmenti osservati.

Chì custituiscenu a basa di u vermutru, dà un ughjettu unicu, unicu, refinatu, gustoso è aromaticu? Hè includita essenzi, extracti di erbe, spezie, alcoolu è zuccaru (un petitamente), diversi tipi di vini. Hè cume chì a cumpusizioni di u vermouth comprise 42 cumpunente, ci sò documenti di e corsi aromatique, cum'è u vinu biancu seccu. In prima, u vermouthu vinni fattu solu di u vinu biancu frescu, u ghjovanu, chì un pocu percentinu di i tannini, ma oggi duvutu spessu usa varietà rossa è russa di uva. U primu locu hè megliu oghje da "catarrato" è "trebbiano".

E erbe averebbe da fà vitturinu ùn credi micca solu in i pichju di u Piamunti, ma in tuttu u mondu. Da a Francia hà purtatu genianu, da Sri Lanka purtatu fragranti di cinnamula, di u carnuru Madagascar, da u Rosine Maroccu, a frasca bianca da l'isula di Creta, a cassock da Jamaica, da u Bahamas cascarillus, chì dà un dolce di dolce, e carattica amarezza. U terminu "vinu di zucchero" (Wermut wein) hè statu inventatu da l'aristucratica italiana (l'arbolista) Alessio, un nativu di u Piemonte, chì servia à a corte di u re di Baviera. In alemanu, a parola "vermouth" significa assicuranza. U gustu ameni di u vermutru hè ancu da u tarzana, tansy, shandra, cinchona barcella.

U vermouth più famosu hè Martini. A unicité, individualità, inimitabilità di ogni marca di Martini hè determinatu micca solu da u gruppu d'erbe, fiori, capelli, radichi, scorchite di fragrant arbres, cum'è per i so proporzioni è a correlazioni, chì sò guardati in u sicretu strettu. Martini hè un acquistu complexu è varietale. A pruduzzione di vermutru hè un travagliu sfurzato, longu è longu, ma u risultatu hè vale. In ogni casu, i sperti arguminendu chì ancu se tutti i cumpunenti di Martini si prestu in a so cunnisciutu, allura hè improbabile di ripetiri u so gustu. Per a produzzione di Martini hè impurtante di fà riprumintà un pruduttu, per priservà l'aroma, a natura di u gustu di l'erbe, spices. Tuttu ciò chì preoccupa u cultiu di e piante, u so siccatu, ottinendu extracte da elli currispondenu rigistratu à e ricette. Tutti i prucessi di a cumpagnia per a pruduzzione di vermouth sò monitorizati da i prufessiunali, maestri di i so articuli.

Questu refinimentu, editu aperto, hà cunquistatu u mondu sanu. Martini pò esse drunk in a so forma pura, ùn ùn esse micca bocelli, salvu i pulmonati. Vermut hè diluzione cù ghiacciu, acqua, zucchero, vodka. Sò interessanti per u so gustu particulari è i pruprietà aromatique, nantu à a so basa sò diverse cocktail, u numaru chì ùn pò micca esse cunsiderati oghje.

In u 1925, per a prima volta dopu l'Exposicion Internazionale di Arte Decorativ in Parigi, u publicu generale hè statu prisintatu cun un vetru per Martini. Havi un troncu finu è longu, prutegginu u bè da u calore di e mani, è hà sviluppatu à a cima, una forma cònica. In questu vetru, vintendu chjucchiusamenti in fondu, vintendu à u cimiteru circa un centimetru.