Chocolate veste in casa

Unu di i manere di rejuvenate, è ancu un prucessu chjucu per oggi sò chocolatai. Cusì, una donna pò pallà micca solu cù a cellulite, ma cun u malviziu. Per a prucedura, u chocolate si usa, chì u cuntenutu di u fagiolo di cacao ùn hè micca menu di u 50%.

Perchè hè a cumpusizioni per stampà u cicculata? Ùn vanu. In u chocolate, un gran numaru d'elementi utili per a peddi. Prima, sò cacao. Sò capace per espansione i vetuli sanguinscenu, perchè a migliurà a circulazioni di sangue. Siconda, mantova-cacao. L'oliu hà un effettu centru. Ùn solu ùn ci nodenu a pilucca, cum'è tutti l'olii, ma ancu rejiminate, u faciule brillanti è liscia. Una altra sustanza cuntenuta in u chocolate è a cafeina. A cafeïna acciglia à u metabolismu è pruvucarà i ciele di grassu di disintegrarà. E un cumpunente più hè antioxidante. Sti sustegenu a cellula di i radicali libretti chì causanu averebbe da a pelle.

In più, i balniniali di spassighjate includeu in a lista di i so servizii, questu prucessu cum'è chocolatume di l'embolu, questu prucedimentu ùn solu accentu u metabolismu, ma hè ancu un fecundante effettu in a circulazione di sangue è di limfa. In u risultatu, i tosini è l'esse fluidu anu da esse eliminati da u corpu, chì farà u cori di a pelle sante, reduce a cellulite è, in tuttu, aghjunghjule à a pelle una bona aspetta. Inoltre, questa prucedura aiuta à calmà u sistema nervu.

Prucessu di scortazione

U cappuccino chocolatee cuntene di e trè tappe. À u primu stadiu, u corpu hè appiicatu à una massa di fagioli di cacao è di una machja, a basa chì hè un oliu d'ole dulce. A massa hè pre-spuma. Dopu un tali scorza, a crema di cicculata appieghjata ancu à u corpu è cuparta cun una manta generale. Sottu a manta perchè almenu 20 minuti. Doppu di sta chocolate hè chjucu nantu à u mari o pozzu acqua.

Apertu l'espertu di l'internu si mette a facilità o a luce; u sfarenti manighjane relaxanti una crema. Dopu quessa, aghju duccatu.

Wraps in casa

Ùn avete sempre avè l'uppurtunità di visità u salonu? Allora pudete fà cunfruntà di cicculata in casa. Per a prucedura, avete bisognu à ritruvà è dumandate à i vostri amare chì ùn vi cuncernanu per una ora. In seguitu, avete bisognu à imbricà a massa in u corpu in u listessu modu cum'è a lotione di u bronzuele. Oltremente, pudete adupicà u puzzu culurariu di cacao in casu chì u liceu è u zuccaru si sò aghjustati. U percentuale di fagioli di cacao sò ancu 50%. Per 200 grammi di pollu, aghjunghjenu 0,5 litri d'acqua.

Dopu chì avete appiccatu messa à u corpu, avete da impruduverete in una manighjera di u termu è si sente da a meza ora à una ora. Sì ùn avete micca una manighjera di u termu, pudete fà turnà a film di nutizie. Dopu u tempu hà cascatu, a mascara hè lavata.

Prima di fà una mascara hè megliu per piglià un spaziu calore, perchè sottu a so influenza, i pori aperanu, è per quessa i cumpunenti di a mascara hà bisognu di penetraru in a pelle. E mantene termichi sò utilizati per ùn micca di cunghjelu, mentri l'azzione di a mascara in funzione. Hè ricivete ancu di beie bè d'acqua per avanziari è dopu à u prucedimentu, postu chì e toxine sò sfrani scumpressate. Inoltri, per ottene un o megghiu effettu, quandu dui ghjorni dopu à u prucedimentu, ùn hè micca cunsigliatu di tastà cafè, carbonate, zucchero, alcooldu è fugliate.

Recipes for wrapping in casa

Ricetta per una maschre chocolatica: piglià 500 grammi di cacao è pour 500 ml d'acqua calenta. Per pudè accelerà u prucedimentu per a crostazione di u tecido adipatu, pudete aghjunghje à a massa di 2 tbsp. cullenimenti di cinnamon. A massa resultanti hè pocu fridda è appiicata à u corpu.

Una altra ricetta hè chì bisognu à piglià una razza di cioccolata amara, frettaghja, aghjunghje una cuchuca di oliu d'oliu è uni pochi di petra d'oliu di limonu.

Contraindications

Ci hè una contraindicazione per l'applicazione di questa prucedura. Questa allergie à i fagiuli di cacao, i malatie endocrini, i malatie ginekolooghi è cardiovascular. Ùn pudete fà a prucedura per a gravidanza è a menstruazione, cù varicesi, cù trombophlebitis, malatii è danni, malatii infecciosi, infamisorii è virali.