Navata - dolcezza insulita è fragante

nawat
U nostru dulcezza orientali di nawat (kinwa-shakeri, alioni o nabot) ùn hè micca solu di zuccaru cristallu. Eccu un tipu di carte di culinaria di u Uzbekistan, cum'è baklava greca, truffle francese o rahat-lukum turcu. Pò esse truvatu in tutti i mercati è u mercatu orientali.

Magnificiti beni di Navata

prupitati di Navata
Sì avete statu digià in u sole Uzbekistan, pudete sape da sicuru chì ci sò prupizii medicinali, ancu e miraculous attribuiti à a Navata. Hè aghjuntu à u tè, hè fatta cù tintura, frettu è cum'è cusì. Navata hè ancu usatu in a preparazione di cervia, inveci di u maltu tradiziunale. I uzbeki sò sicuri chì aiuta ancu aiutu cù u malu abdominal, marvagem, anemia, avvilinamentu, diarrea, perdita di forza è parechje altre dolore. Ma hè cusì cusì? Pudete u succorsu?

Infatti, nawat hè u zuccaru, ma ricustalizata, è cunsiste senza saccharosa, ma di fructose è glucose. Ancu s'ellu si mantene dolce. Per quessa, kinwa-shakeri pò esse cunsumatu da persone chì soffrenu di a diabetes mellitus o quelli chì guardanu a so figura. Hè pruvatu chì pò ancu esse usatu cum'è dolce per u dolore in a gola, bronchitis, angina o frastelli. Ci hè una parolla chì l'utilizazione sistematica di Navata hè assai piacevule per a fimmini, cum'è aiuta per liberà di e malatie ginekolooghi. Hè ricurdatu ancu per aghjunghje nava in tè per aumentà a zuccaria à i mariti in infermiera. Hè ancu beneficiale cù a debule in generale, debilitava l'immunità, i malatie coriu è a pressione ridutta.

A delicatessen orientali cù i so propria mani

nave
Cumprà nwat issa hè pussibile, ma hè assai problematicu. È urdinendu à l'Internet, avete riesce acquistà una falsificazione remotazione simili. Inoltre, u veru nawat hè preparatu senza l'usu di tingli è diversi additivi sintetici, perchè pò esse datu à i zitelli cun una cuscenza chjina. E cumprà un cat un saccu, ùn pò micca esse sicura o di a cumpusizioni di u pruduttu o di e so propietati benifichi. A pruduzzioni hè assai sèmplice - preparate stu dolci in casa. Certu, u prucessu di coccia ùn hè micca faciule è cunservanti, ma u risultatu definitore definite da ricercà. Per pudè di coccu u zuccherinu uzbeku, avete bisognu d'un calduzzu di fondu fundatu è una padedda di fretta, in u quale hè bisognu di mette a mità di u zuccheru. Pigliate cun acqua è cocciau finu à u sciroppu oru hè acquistatu. In u colti, tirimenu i filamenti paralìchi à l'altri. Prima filtrari u sciroppu, è poi poveru u caldina. Dopu trè ghjorni, a dilicenza hè prestu per l'usu, avete bisognu di cutà u filu. Certu, a casa nawat ùn pò esse paragunata cù l'uriginale, ma anch'ellu hè diliziu.

Nawat: Nocividosi o micca?

Naturmente, se puderia acquistà un veru Uzbek kinwa-shakeri, da manghjà in moderazione, ùn ci hè nunda perdu. Ma s'ellu ci parlemu di delicatessen casera, chì hè stata sola sola da u zuccherinu è l'acqua, puderete avè da esse attentu, perchè hè ancu prucessu, ma ancu u zuccheru. E, cum'è sapete, u cunsumu eccessivu di zuccaru porta à l'obesità, prublemi di cori, reduci l'immunità è in ogni modu da impedisce u funziunamentu standard di u corpu in generale. Allora vi curabelli è attenti à a vostra salute.