Ci hè l'amici trà un omu è una zitella?

Ogni omu hà abituatu à u fattu chì a ghjente sparisce è annunziate, ancu s'elli pocu fà ghjuranu l'una di l'altri in l'amore. Prima di ogni parting, ci hè una cunversione "cori à u core", chì, in regula, finisci cù a frasa: "Stàbbe l'amici?".

Ma in solitu dopu quelli pirsuni ùn sia micca vistu o ùn sò micca rari. In ogni casu, in questu casu, si sviluppa una questa completamente lògica: Perchè ùn pò fà una donna è un omu stanu amici, anche si dì in quantu? A risposta, com'è regula, hè "nè", invece nant'à u prufundità di l'anima tutti cridenu altrimenti.

Da u puntu di vista femminile:

A ragiuni sana in elli, micca in noi: cumunicà cù a zitella, simpricamente ùn pò micca trattà ella comu un oggettu sessuale è ùn ponu micca aiutà à pensà à l'ose ch'ellu sia capaci di arraste à u lettu, è se fate - o u ghjornu dopu?

Da u puntu di vista masculinu

A ragiò tutale hè in elli, micca in noi: i ghjente ùn ponu capisce micca i nostri prublemi; tutti sò capaci di parlà solu di i raggi è di chiarosità, ma ùn vulianu sapè di qualcosa più o menu seriu.

Tutti i carusi pensanu solu una cosa.

Molti picciotti sinceramenti crede chì u frascati è u flirteo di l'omi persequitanu un miraculu unicu: finu à u pussibule di dorme cù una passione passata. Per quessa, sicondu a chjesa in solitu, ci sò parechje cuncritu: invece, i picciotti ùn ponu micca esse fideli e fideli amici si valurtaveni sessuale nantu à e rilazioni amichi chì sò, sò abbastanza limitati per a so natura, postu chì a satisfazione di l'instinti innate (alimentu , sessuale è crescente) hè assai più impurtante per elli chì "food spirituale". Oghji individuelle spessu sottu una incapacità severa per apprezzà è oġġettivamenti percive a realità tutale chì circundanu è percive un sonne ordinariu cum'è invitu per andà in lettu.

Ogni situazioni tipica:

A zitella vole andà in un locu per restà. Di sicuru, ella immediatament cumencia à tutti i so amici per fà a so cumpagnia nantu à a strada. Eppuru, cum'è per u malviziu, solu i persone più insosciati, questu, nativa, sò liberi in questu tempu. E se una zitone piglia un viaghjatore di travagliadori in un viaghju, duverà esse spiegà u tempu daveru chì, si ci andà cuglionu, questu ùn significa micca chì si spende tuttu u ghjornu intrenzu in u sessu. Ancu se prima facianu una rilazioni d'amore.

Ma micca solu l'omi sò cusì incomprensibile. Inoltre, i zitelli anu da volse ancu di cunsiderà a manifestazione di una simplicità simpaticata cum'è unu di i mètudi di currispundenza è flirting. U prublema di e zitelli hè ancu chì ùn puderebbenu micca aiutaghju cù a persona chì anu stimatu (in tuttu, avemu prova di cumunicà cù questi persone - in altri palori, hè improbabile chì possa piace cumuna di cumunicazione), ancu s'ellu sta persona megliu amicu. In ogni modu, quarchi flirtata acaba cusì cum'è i ghjuvani dipendenu. A cumprissioni tra un omu è una zitella hè assai impurtante.

Pudete una ragazza capisce u zitellu?

Induditoriamente, a maiò parte di e zitelli sò assai longhi di manni purament masculini di passà u tempu, cum'è eddu biera (è altri bisti alcoolichi) è visitanu football matches in a cumpagnia di leali amici. In ogni modu, pudete assicuratevi chì questu ùn ùn mancu una limitazione di donna in tuttu! Ci sò assai fimmini chì osservàvanu tutti i partiti nantu à u football, è ùn ùn rinfuccà di beie, se ci sarà una "valore dignità".

E ragghi in l'cumpagnia di l'omi hè un fenomenu chjaru, specificu. È ùn hè micca cusì faciule per sentu còmpiu in una sucità chì hè custituita solu di i carusi. No, ùn hè micca chì unu di i carusi vi dudarete u vostru livellu di sviluppu intellettuale. Hè dichjaratu chì ùn serà micca sempre fàcili per mantene una conversazione; perchè s'è pretendenu esse un amicu, vi serà trattatu da igual, è i giovani giovani, cusì educatu à a cumpagnia di e donne, certi volte ùn lu cunsiderà necessariu, cumu dicenu, "U filtru u mercatu". È se vulete amici, da quandu avete da accettà a imperfezione di i carusi. Hè improbable chì vi puderete amparà parechje parole novi, ma pudete stà sbucciatu à a so sapè chì l'anu utilizatu sti paroli, invece ancu l'alta frequenza di u so usu.

Dile una vita o amici?

I guys pensanu chì e mozambule sò sempre chianciante è sempre insatisfettati cù qualcosa. I rapprisentanti di u sessu più forti ùn vulete sèntelu chì esattamente a zitella rende (per suprattuttu, u so ideale hè u "orbu persone sfruttu mutu"). Ùn vòglianu ùn dettinu "escimentu", se pudete mette bien in l'cumpagnia di i carusi!

È a notoriosa "scorcia" hè qualcosa, è detta da i so rèmpie, l'omi si scurdanu chì spessu i so elli sò stati culpati per questu. Una di e spiegà pussibuli per questu hè u scantu di i carusi, chì e fugliassi attaccanu à a libertà, è parechji omi temeranu più. U risicu periculinu di limitarà a libertà tantu amata, cum'è a maiò parte di giovani pensanu, vene in inizialmenti da a zitella. Per quessa, i carusi anu teme chì i pretendenti à u rolu d'un amicu faranu i so pretesta.

Epifolu (o pinsamenti à a fine)

Cusì, pò esse l'amici trà un omu è una zitella? À u primu preghjudiziu, pare chì puderebbenudughju cusì tuttu. Quistanu i nostri prublemi sò due à a vastezza di a scelta, è micca per l'assicuta, perchè sò abituati di dichjarà? Aghju detti l'imaghjini di un amicu chì appartene à u sessu oppostu, u ricumpinsò cù perfetti casi perfetti, è ùn vulianu micca d'admittà chì queste rapprisentazione ùn sò micca quasi reale? Or hè a diffiurtà chì avemu tutti l'avianu arrivatu in cerca di quellu ideale in quale e funzioni di u so amatori è l'amicu sò cumminati? È ùn pruvate micca di ricanuscià à elli stessi, quale ci anu sempri circà, crede chì un amicu amicu sarà un amatori excellentu, è vice versa?