Ci hè una amici femina?

Hè crosta chì l'amichezza vera ùn pò esse solu maschili, è a femina ùn hè micca stà. Ùn hè vera!

Dicenu chì noi, i ghjovani donne, sò assai inghjuliose è pragmatichi chì in u primu scontru cù cumpetizione o difficultà sò pronti à piglià u megliu amicu in u capeddu, è cambienu l'amici eterna in una ingannà senza eternità. Hè vale a pena per scopre da quandu sò stati conversazioni sò venuti, ciò chì hè veru in elli, è chì ghjera una menti. Allora, u mitu nantu à a amici femina.
Surely in u vostru ambientu ci sò più di una docena di dami di tutti l'età chì anu amici di i tempi di a scola, senza rigali di distanzi, cambiani a passione è a cumuzzioni di famiglia. Allora qualcosa?

Oghje femine sò più emutivu è aperti ca l'omi. Dunque, quarchi cun un amistad occasional, partemu in revelazioni, è chì "ricumpinsa" - hè sinceramente pronta per aiutà. Ma quandu u problema hè rimindevutu - parte d'amici d'aiutu. Perchè Sì, perchè non eranu amici. Elli simpricamente apartu un altru in un momentu difficiule.

U seculu mituu di a amici femina hè statu inventata da l'omi. Quandu un omu accunsera cù quarchi fiore, hè impurtante per ellu l'aiutu specificu, u megliu di tuttu - efficace. In u so parolle, un amicu ùn deve micca parlatu, ma hè questu da ellu. Oghje, i femine, anu interessatu à l'oppostu. Ùn avete micca bisognu di sustegnu emotiu: quella era, à quale à prufunni, chiancià, cù quale ponaateanu. Forse fà dinù dopu, avè ricevutu in cunferma chì tuttu hè bè.

Dopu l'avucatu avemu avutu paragunatu cù altre vechja, cumpagni di cumpagni, cumpagnie di classi, accustome à a cumpetizione constante è di ricerca à l'altri. Pudete u avversu successore "in u locu", ancu spessu pruvatu a manera megliu - indici a so difetti. Comu a cunseguenza, noi, crescenu, cunzidiate sti relazioni per esse sianu normi. Allora comunicate ogni ghjornu, cuntrollà a furtizza di a pusizione occupata. Solu l'amici ùn anu nunda di rilazione cù l'amici.

Cume hè spessu intesu: "Quale tipu di picciottu sì mi dumandate s'ellu ùn vai micca cun mè à i corsi di ikebana"! Hè intesu chì avete bisogna avè i stessi passatempi, altri ùn ci hè bisognu à esse amici! E si nimu ùn hà dubbitu nantu à a bisognu di avè intesu cumuni, in u misconcepimentu di u fattu chì un mondu sanu era spartutu cù un amicu tuttu u tempu hè unu di i più dannichi. Tutti sò diffirenti è cumunicà assai più interessanti senza a nostra riflessione propria, ma cù una altra persona chì hà e so vede, credii, passatempi.

A "realtà" di l'amici hè ghjucatu cumminatu da l'extentu à quale dui persone sò liberi in ellu, per esse ellu stessu, è micca cunfondati copii di l'altri. Sfortunatamente, questu hè veru. A nostra emuzionezza spessu sottu un sensu cumunu, è per via di i paroli rosse pudemu fà "vendenu" una sposa. E senza nisun intrigu malizu, ma solu perchè ùn pensemu micca chì u informazione chì trasmettenu à un terzu pò puderezzà per quessa, fate o ancu offend. U sicondu mutivu di stu cumpurtamentu hè u desideriu di ottene una intimità più grande in una relazione per u contu di altru. Cumu hè chì vede, à chì grazia di sincerità aghju avutu à voi, aghju trovu tutte i sicreti. Ma ùn sò micca i vostri segretti ... Per ùn esse vittime è distributore di chiarosità, fate attente à quale è chì secrezi chì cunfede.

A cumunicazione cù e donne nantu à meditarie un piacè più piacè à tutti i pirsuni, independentemente di u genere. E determina u diploma di solitude - questu, quantu più una persona hè amichi cù e donne, u menu ùn sia sienta. Di sicuru, ùn hè micca di u sessuale, ma di a cumunicazione suciale. A cunnessione cù e donne hè una tipu di "elixir", chì "carichi" cù a so energia assai di pirsuni.