Una persona cercana entra in l'esercitu, cumu si trova?

Perchè e donne ùn anu micca piace l'esercitu per questu più di l'omi? Probabilizamenti, u fattu hè chì una persona chì entra in l'armata ùn hà micca tantu tempu di preoccupari comu picciotti chì si sò stati detti e porte di a unità militari. Quandu u nostru amatu hè quì, induve hè distanti di perfetta, diverse pensi ravioli sò sempre in mente. Ogni ragazza vole una persona amata di sentire felice, è u serviziu militari di stu gioia ùn porta micca. Hè per quessa chì quandu una persona abbanduneghja, e donne anu sperienza è pò ancu falà in a diprissioni longu. U tempu passa, ma u sensu di u vacu ùn esiste micca. Cosa da fà quandu un amatente vai in l'esercitu, cumu pò esse bisognu?

Fà chì quì no tutti e donne ponenu a quistione: e persone ci sò parte per l'esercitu - cumu pò esse bisognu? Certi ghjuvanotti ci ponu spegne ancu i più pirsiani. Questu ùn significheghju micca chì e persone ùn hè micca caru nantu à elli. Hè solu chì ddi donne parevanu astratti d'elli, pruvate micca di pensà à u fattu chì un omu aggradtu ùn hè micca stante. Ma ùn tutti ùn anu sopravivutu cun prudenza. Sicondu qualcuni pensanu chì hè più faciule per elli per andà in l'esercitu per esse per sferisce a so persona nativa. Cumu si pò cunvince chì l'omu si spende in l'esercitu, ùn hè micca a fini di u mondu.

U zitellu intrì in l'esercitu: cumu per surviglià

Prima, ùn avete bisognu di vede u zitellu chì serve, quantu hè male. Di sicuru, per cuntenenu cumplettanu cuntenii, ùn troppu micca. Ma, una cosa, quandu avete permette à mette à chianciri nantu à a so spalla. E n'avutru altru, quandu avete sempre dettu qualcosa chì timore sò, cumu ùn vulete viaghjà senza ellu è à u stessu tempu, chiancianu tuttu u tempu. Ricurdativi chì u vostru amicu, u novu o fratellu ùn hè micca solu. Ellu simpricamente capisce chì nunda pò esse mudificatu è prova di mantene in manu. È u fattu chì vi rende constantemente histerefichi è spirimintanni, sullivonu i so nervi è u disturbà. Di sicuru, ellu capisce chì ùn sò micca faciuli è avete abusu. E crede à mè, serà più forte è male di quellu. Sò i vostri futuri militari ùn avè micca u tempu di pocu tempu per voi per chiancià i ritratti è ricurdativi di ogni petite cosa. Cusì pruvate a mantene in manu è, prima di tuttu, sustene.

Ma sì ancu truvate a forza di mantene in daretu, quandu u vostru persone hè vicinu, cumu per ùn diventerà in a depressione dopu ad ellu à pagà omaggio à a Patria.

Allora, in u primu locu, ùn permettenu micca per succorsu à a nostalgie. Piuttostu chì senti à i vostri canzelli prediletti, vede e viaghjate andà in un caminu, induve spessu si pò piace à fà, u peghju serà. Capisci chì, à a fine, nimu hà mortu è hè solu per un annu. Sicura chì hè dura è mala, senza l'appruvazioni di una persona nativa, ma questu ùn hè micca solu quellu chì pò succede. Pruvate per pinsà ottimistichi è di pensà chì u vostru novu (cumpagnu, fratellu) ùn vulete micca voi per praticà di periscevi sè stessu, annu. Ricurdativi chì una volta, in u XIX sèculu, l'esercitu fu pigliatu durante vinticintu anni. Ci era scary. E donne di quelli tempi ùn anu sempre esse cumpresu. È a cume principal hè micca di lavà è per fà qualcosa utilità.

Certu, avemu tutti amparati di ciò chì succede in l'armata moderna è di a fantasia ci ritene l'imaginari più orribili. Ùn mai avete da esse colpi à questu. In fine, se pensendu sempre di u mali, allura succede, ma s'ellu si trova in un pusitivu - tuttu finisci bè. U vostru nativu, dopu à tuttu, ùn hè micca un insinsatu è hà da pudè navigà sottu i cundizzioni prevale. Ùn sottestimanu e so capacità è assume chì certamenti farà qualcosa per sbagliata, chì guverta a cunsigliate terribili.

Ogni annu cintunari di millenarii di ghjovani passanu per l'esercitu, è solu qualchi parte di veramente scappu di ciò chì succede. Dunque, ùn avete bisognu di mette in fine, è ancu più cusì, per aghjurnà l'futuru impiigatu à u fattu chì quessu chì hà necessariu succede per ellu.

Durante u serviziu, pudete chjamà da u tempu, per ùn avè micca cusì duru senza una persona nativa. A cosa principal hè di sopravvive i primi misi, quandu, assai probabili, l'oppurtunità di cumunicà nurmale ùn hà micca. Allora, quand'ellu cumencia à chjamate, stà in manu è ùn pasite. Di sicuru, pudete dì chì avete abituutu, è ùn avete micca, ma ùn avete bisognu di rivolve l'histerefritta. Capisci chì voli chì senti voce nativu, per ricevi una parte di energia positiva è di energia, per avè a forza per duverà u serviziu. E si u purtate una frustrazione è una negativa, da chì quizàsu succede chì u zitellu ùn ti micca chjamatu à tuttu. Dunque, sempre cuntrullate e vostre emozioni è ùn vi permettenu di mette in i vostri stessi cum'è stranieri.

Quandu a vostra persona vicine avarà da serve, ùn avete bisognu di cercà da u mondu sanu è diventà un recluse. Allora ùn serebbe agisce. Comunisci cù i vostri amici, divete, viaghjà, u restu. Ùn ci vole micca sacrificà, per discutennu quì cù e seguenti frasi: s'ellu ùn pudere micca pasà u tempu d'accordu, allura iu rinunzià tutte di un sensu di solidarizazione. Una persona nurmale mai hà mai apprezzà tali sacrifici è li cunzidira stupidu da parte. Dunque, si cumportanu bè appuntu è ùn vanu à tremendu. Ùn avete bisognu di mantene l'aghjurnà è aghjunghje ghjorni. Allora puderebbenu fighjà annantu à u fattu chì a persona nativa ùn hè micca circunna. Hè megliu micca di pensà à u tempu è à ghjustà. Fate a vostra propia attività, intervene nant'à qualchì novu, sia cunigenu a persona. Se fate cusì, quellu annu serà più faciule e più faciule chì avete pensatu. Eppuru, prima ùn hè micca assai fàciule per voi, ma in u tempu hà da piglià à trattà filosoficamenti ciò chì passa è fendu centrà nant'à u fattu chì ùn hè micca una persona vicinu à quale avete amatu è quale avale.

È quand'ellu torna - quandu puderete chiancinu quantu vulete, perchè e sti lacrimi ùn fallanu micca u dolore è u soffre; ma solu dimustranu quantu ellu amò è aspittatu.