Quale hè u maestru di a casa?

A famiglia hè u vostru situ pocu, induve e règule è e lege sò prescritti da a sucetà in quale vi vanu, educazione è, sicuru, tù stessu. I mudelli di cumpurtamentu di famiglia sò diffirenti per tutti, ùn andonu micca circà e regule universale di felicità di famiglia è intelligente. Ma cunzidiravanu li diversi scuperti ancora nun ferinu.


L'omu hè u capu di a famiglia

Tradiziunanti per parechje persone cunvinta chì un omu - a cosa principale in a famiglia si sparghjenu in u passatu. Ma tutta a stissa st'opinione occupanu posti abbastanti forti in a nostra sucità. L'omi sò cunsiderati cum'è una mezza forte di l'umanità da l'epoca di memoria chì l'aghjustanu l'alimentu per a famigghia è prutestatu i so amori di i periculi. I cundizioni di a vita sò assai severi chì a famiglia necessitava un capu incondiziale chì e decisione ùn eranu mai sfavissate. Parechji volti chì vulemu vede u capu di a famiglia hè l'omu chì hà da esse responsabilità à a famiglia, u so benessimu materiale, risolve a maiò di i prublemi cumuni. Fràglie e donne vistu un omu cum'è a so difesa.

I sicilioti accunsenu chì u rolu di u capu di a famiglia per un omu hè in inherente in natura. Per esse rispunsevule per l'estabilizazioni di a famiglia, avemu bisognu di piglià cuncepzioni pensati è decisi deliberati, è da chì l'omi raziunalismu impone in emozioni più freti, hè più faciule per elli da piglià tali decisioni cà di e donne chì diferendu in a so impetuzione. L'omi sò più dipende di l'statu, è da chì u capu di a famiglia hè ancu un status, farà u percepiu a famiglia cum'è u so propiu prughjettu, à a quale hà pensatu. Sì avete aduprà l'omu da a gestione di a famiglia, pruvà à truvà altre modu di esprescia, senti a so impurtanza è a nicissità, per esempiu, in u travagliu o a vigilenza.

U stabilimentu di atriarchia

Ùn hè pocu cumuni per e famìglie in quale a donna ocuvesa una pusizioni dominante. Spessu in tali unions, una donna hà una qualità di guidata propria è un omu hè una persona amatrice gentile. A donna chì, in virtù di a so natura attiva, pò piglià a persona responsable di a famiglia per u so benessiri. Una donna di a tradizione tipica, maritata cun un romantica, abituata di guidà in u so postu di travagliu, principia à seguità u so cumpurtamentu di u listessu modu in a famiglia. Un omu pigghia a responsabilità di seguità i zitelli, solu questi di a famiglia. In questa situazione, tutta dipende u caratteru di i cagiuni. Ma spessu un omu chì pò pudè bè raghjunatu cù u rolu di capu di a famiglia volontartamenti volte e rende nantu à e mani di e donne, perchè semu allunzati naturali. Ma di guidà una famiglia hè una occupazione seria, esigenza di un altu rispunsevule, è quandu un omu pigghiò tutta sta carica fora di e so mani, ùn pudere micca resistenza à tuttu. Spessu, quandu l'omi fùbbenu risuscitati da una putenza maiò cù un carattere forte, ellu ùn hè micca rappurtatu chì una decisione in a famiglia pò esse fatta da quarcunu micca solu di e donne.

Un altru raggiuni, un dodger famigliali hè stabilitu di matriarcì - a situazione vittoria in a soziunità. In certi paesi, per esempiu, in Chine, ci sò assai nessuna fimmina ca l'omi, è anu solu apprufittate di questu. A casa, franculosi manipulanu l'omi, abusing their status, è l'omi ùn sò solu teme di perde a so famosa, perchè in casu d'un divorziu, a chance di casu novu hè assai chjucu.

Statu Demucraticu

In più di un patriarchy pronunzianu o matriarchia, ci hè una altra forma di gestisce un navi di famiglia - hè a demucrazia, a ugualità à a risolve cunfondi di famigghia. Per fà questu, l'omu è a donna devendenu prestu psicologicu. Hè per piglià una decisione hè di piglià a respunsabilità, è micca tutti, in fattu, tendenu à piglià una tale sopra à e so spalle. A soluzione di qualchì problema in un ordine unilatariu pò sfaccià l'autoestimu di a secunna mità, dunque hè cunsigliatu di mantene à i cunsiglii di famiglia, in chì tutti truveranu a so pusizioni, è solu dopu una dicisioni hè accettata, chì cuncorda tutti dui. Questu significa chì e dui cunsiquenzi di sta decisione seranu risposta da i dui è i vituperaturi, cum'è "Parlate", ùn sò più acceptati.

A volte chì e persone chì sò propensi à a manipulazione, a maiò parte di e donne, invistiscenu a so decisione in a cuscenza di un omu amatu, furzò à pensà chì a decisione hè stata propia, è a donna simule accunsenu cù ellu. Hè difficiuli di chjamà una situazione demucratica. A Dimucrazzìa si basa in l'amore è u rispettu mutuale, è a manipulazione hè un ingannu chì dà u manipulatore un sensu di putere. Hè assai difficiuli di decisione chjachi. Parechji parranu chì a demucrazia è a ugualità in a famiglia sò un mitu. Equalizà a vita di famiglia cù vela in una nave, in quale ci hè solu un capitanu. Sì, se e persone ùn anu micca capacitu per accettà a pusizione di l'altru, se ùn ci hè nè rispettu, e tentativu di resolviri quarchi cosa sia solu seranu arrastigliannu à u so latu. Ma in questu casu hè difficiuli di parlà di una vita cumuna. A Dimucrazzìa dispunia a capacità di rende e cumprumissioni, rispettu di a pusizione di un amatu. In ogni casu, l'amore hè u mutivu principalu perchè a ghjente crea una famiglia, per questu hè impurtante chì ùn anu micca sminticatu di i so sentimenti à a ricerca di a so impurtanza.

U so rolu

Doppu a distribuzione di e responsabbilità in a famiglia si pò esse dichjaratu da un pezzu assai longu. Ci hè certu tradiziunalità in a societa chì dividia i funziunalità in a famiglia in masculina è feminina, secondu chì l'immunità ci avia di martellà unghji è reparazione, è a donna preparate borschtes per purtava vistimenti. Ogni rolu tradiziunale per l'omi - per fà u mantenimentu di a famiglia, è per a donna - per stà in casa cù i zitelli. Se e cungreghi sò stati cungiati in un locu tradiziunale, perchè per elli un statutu di l'affari seranu perfettamente accettabili è elli cumunu infurmati harmoniiamente.

Ci hè un altru modu di ridistribuzione di i so cumpagnie, quandu u rolu in a famiglia si incù i qualità persunale di omi è donne. Se una persona hè più magistralmente in ogni terrenu o ghjustu piace, da chì saria più raziunale per fessi per fà in a famiglia. In altri palori, ogni ghjocu fai qualcosa per a famiglia chì li piace, è chì ellu sia bonu. Per esempiu, si un omu piace à cocchji maestri maestri di culinaria, perchè ùn li darà a prima in a cucina. A donna hè una finanzatura nascita, chì sapi cumu salvà u prubleanu di a famiglia, pò assicurà i finanzii in a casa.

Certu, hè bellu quandu tutti facenu ciò ch'elli m'agitammu, ma ci sò parechji deghje in a casa, chì u cumpletu chì ùn pò micca esse particularmente felice à qualchissia. In questu casu hè megliu di decisu cumandà quale è quale se dedicarà à a casa, perchè ùn ci hè micca distorsioni, quandu un si faci tuttu u travagliu principali. Sta situazione spessu porta à l'insulsi mututi è riccè.

In ocasu, i psicologi cunsiglianu à famìglie per cambià in funzione, perchè i cô cèmani si sentenu in u locu di l'altri è avè u cumprinziu mutuale. Questa sperienza hè assai utile, è à spessu funny. A meni e donne è l'omi anu teme à sparte a so rispunsabilità, perchè sò scantu di perdiri un sensu di a so impurtanza in a famiglia. Ma questu ùn hè micca cusì, perchè in una famiglia induve hè u rispettu mutuale è l'intelligenza, questu maiò succede.