Ciò chì hè vendetta?

Revenge ùn hè micca in vanu cumparatu à un pianu chì devi esse cose frastu. Da u modu di preparazione, u sottumessu è l'usu dipende di se l'effettu desideratu serà assicutatu. Di sicuru, cum'è un pane, a vendetta hè ambigua. Molti sò tendenu à pensanu chì hè preghjudiziu è ancu in u passatu in a nostra vita, ma per una certa raggiuni ùn pò micca fà micca. Intendemu di capì ciò chì a vendetta hè è chì locu devendrà a nostra vita.


Vindetta hè ...
Revenge hè una emozione forte, ma micca una chì dà gioia. Puderia per esse paragunatu cù a cundizione penitente chì passa per noi in un friddu. Revenge hà un grandi putere nantu à l'omu, quasi cum'è l'amuri - ponu usà cumprenda atti impensables, per quale hè chì ghjè spessu chjamatu.
Ancu u fattu chì u desideriu di vindetta causa un sviluppu di l'energia è a forza, i sentimenti sò disastruzziusi per una persona. Questu hè un signu chì un omu feghja di orgogliu, chì hà assai posti maletti è cumplicati, cusì chì una persone ferma di cuntrollu. In a maiò parte di i casi, a vendetta hè micca justificata, è l'azzioni di i curisti ùn valenu micca a pena.

Ma a volte u vogliu di piglià a vendetta diventenu l'impetu chì eserciteghja a ghjente di fà e cose à bonu chì di u mumentu per esempiu, per alcuni quarchi più di quellu chì anu, per esse una persona megliu, per guadagnà un postu maiò in a vita.

Razune di vendetta.
Per avè un desideriu di vende, una piccula raghjone hè abbastanza. Ogni chianna passa per resinzione, traccia, gelosia - tuttu questu puderia diventà un raghjuntu suffissu per vindetta. A volte, per l'esaltimentu di l'ostilità, ùn ci hè bisognu à tutti per qualsiasi raggiuni, tutta di u caratteru di a persona.
Ma in ogni modu, una persona chì hè satisfaci sanu cù a so vita ùn pò micca presciente a offensiva à e cose chì alcunu succede à tutti. A vendetta hè spessu u risultatu d'un attu menù chì toccu l'orgogliu d'una persona.

A vendetta spessu accumpagna un altru sensu displeggiatu - inveci. Per via di invezza, micca i più boni cundutti sò fatti, è a vuluntà di vingira pò esciarlu solu perchè a cundanna d'una persona hè megliu cà u vostru. Stu cumpurtamentu hè tipicu di e dèbbuli è inseguri chì sò pronto succorsu à a influenza d'autra.

In a nostra società, a vendetta ùn hè micca accettata, ùn hè micca annunziatu apertu, ma a vulintà di vendetta hè stata suprimita. Cumu agisce cù situazzioni pratiche - vendetta o perdona, ogni ghjornu decide di ellu stessu.

Vettemu à sè stessu.
Ùn si sia cunfusu si avete fattu quarchi cosa malvucatu, chì hà causatu un desideriu di fà dolore à risposti, hè una reazione normale, cum'è a difesa di l'autore. Hè una altra prublema si u so vuluntà sviluppa un occasione in modu ugguali, in questu casu, hè necessariu di cummattiri contra sè stessu, altrimente hè un gran rischiu di fà diversi errore stupidi.
Perchè ùn site micca diventate una persona malvagante è vindictive, prima di tuttu, avete bisognu à esse di pudè perdona è a valuta apprezzà a quantità di danni cù ciò chì vulete fà in ritornu. A vendetta ùn faciule micca nimu, chì ùn anu pigliatu vendetta, nè di quelli chì soffrenu di vindicà, questu hè sempre una surgente di problema.

A volte in una situazione cunflittu, a vendetta pò esse a più decisione curretta. Ma pensate chì cù u so aiutu, chì serà u benefiziu, salvu chì u vostru orgogliu serà satisfatore? Ùn avete micca agisce dopu à i vostri atti?
Quarchi cosa hè megliu di pruvà à risolve u prublema in modu pacchiu o solu per ignurà l'abuser.

Reguli di serviziu.
Se ùn ci hè micca altri viaghjà, è avete decisu devenu di vendetta nantu à quarcunu, vi puderete pensà à cumu si vende è cumu serà "manghjatu".

U primu regnu hè di attu nantu à a basa di qualu tipu d'offenda hè statu infatti nantu à voi. Ùn provete micca moltu di latte.
A seconda regula hè a lege. Se i vostri piani ùn anu micca imprisonmentu veloce, abbandunate parechji pensi chì contradicenanu u codice civile è criminalu.
A terza regula - ùn ripigliate micca u malu nantu à i vostri amori. S'ellu hè qualchissia male, duverebbe sia rispunsevule per i so azzioni, è micca tutti cunti.
A quarta regula hè u tempu. Immediately after you are offended, ùn principià a vendetta. L'abuser hè stà à aspirazione è hè prestu per difenda. Aspettu un certu momentu, permettenu u vostru avversariu calmu, è in questu tempu trovu a manera più effikaica di vendetta.

Ma prima di piglià vendetta, pensate à novu. Sè sicuru chì u ghjocu hè valutu à a candela? Pensate chì cumu si vede da l'esternu, ùn site micca cunvucatu dopu, ùn site micca u vostru tentativu di vingira quarchima terribili? E, più impurtante, vale di ricurdà chì solu e persone fermu forte si trovani pussibule per pardunà u pudè o finta chì ellu ùn esiste micca. Ùn ùn disciughe micca à u nivellu di i currutti è ùn mancinèghjanu e mani in mane di vindicazioni dubbiate.