Sò i ghjovani persunate cù i so parenti?

Cusì a festa cù a vuta è cumincia una nova vita. Oghje, per una ghjovana famiglia, per una ragione o un altru, ùn hè micca impositu di vive separatamente. In questu casu hè necessariu di vede cù i genitori di a sposa o u sposu. Unu di i novi hè sàziu, è l'altra duvete adattà a nova situazione. Ma a pratica pruduca chì e relazioni trà dui famiglie ùn sò micca sempre boni. Chì ci sò l'avvanzi di a vigliavuli è vale a pena per i ghjovani à vive cù i so parenti?

Prosperità di cunvivà.

In a maiò parte di i casi, vivi cù i genitori, una ghjovana famiglia ùn paga micca di l'abitudine, chì guarda soldi. Se i paisani viranu in armunia cù l'altri è e so rilazioni sò boni, allura unu pò custruisce a so propria relazione cù u so esempiu. Facilitate u rinfurzà a relazione trà i dui famiglie cù e cunversione cumuni. In a gestione di a famiglia, e dui famiglie si aiutanu à l'altru: quandu vi vene da u travagliu tardi, pudete sempre d'aspittà di cena. A ghjinira più ghjovira sempre pò cunsultà savis à una situazione difficili. Quandu un zitellu figurativi in ​​una famiglia ghjovana, l'aiutu di i genitori ti custodianu.

Ma ci sò assai punti negattivi si i ghjovani avete a vive cù i so genitori. Per esempiu, i genitori spessu ùn anu micca chì i ghjovani sò adulti adulti. A menudo dà e so urdinamentu in un "ordine per es ordene". Questu eventualmente viaghja à i cunflitti. A megliu, sti struzzioni saranu ignorati. Ci hè parechje motivi per l'ocurrenti di cunflitti. Chistu pò esse una actitudine precu a una persona chì hè stata apparevuta in a casa. A matri rumanzu si murmura à u so figliolu, a so mamma hà micca piace à a so figliola. A dislike puderà esse espressi de diversi modi: in l'ostilità, in u scuntentu di i genitori, etc. A depressione constantità à u livellu psicologicu hè spessu probatu da e famiglii ghjovani. Quandu a situazione ùn hè micca corrégliciliere, questu pò esse preghjudiziu à a rilazioni di i novu à l'altri.

Cuneggi di i psiculoghi.

Cunsiderate l'inconvenienti di l'annu. Quandu pareva un novu membru di a famiglia, sò quelli prublemi: quellu chì prende prima o bagnu o voi, chì piglià a stufa in a cucina. È dinò l'aspettu à parechji posti di sapori novi, calzini è altri elementi. Perchè ùn sguassate e mug, etc. In questa situazione, i genitori deve esse più pacenti è sàviu, senza aghjunghje a situazione.

I paisani u cuntenente constantemente di cunsigli, pare ch'elli sanu micca tuttu è avè u dirittu per insignà i ghjovani. In cumprendenza, i ghjovani ùn ci piace micca, è u cunflitti si sorgienu. L'unicu puntu hè chì i genitori deve esse più prudente è intende di capiscenu i so zitelli.

À u principiu di a cunvivimentu, i genitori paganu à i ghjovani certi servizi, ma sò eventualmente abbandunati di pagà per un novu membru di a famiglia. In casu di dichjarà, i ricami contru accumincianu, è ei bughjure sò u tempu duru.

In lenziunità ancu pò esse risaterati per a disgrazia persunale. Qualchi parenti ùn esprimianu a so opinione in l'"aperta", l'altri ùn vole micca di cunfurmà in i so emozioni è di parlà duramente nantu à u vostru sceltu o u sceltu di u so zitellu. I cuncetti constantemente per quessa, sò in a tensione psicologica è sò in cuntrastu cun l'autru. In particulare "unsweeted" hè per una qualchissia chì ghjè entre dui persone vicinu - di i so genitori, nantu à l'altru amatu o amatu.

Piuttostu spessu, quandu i ghjovani avete a vigliacchendu cù i so parenti, ùn ci hè dislike un "novu" per l'inconvenienti persunale. Per esempiu, una mamma-a-legia ùn pò micca cammellu in un appartamentu in una cammata o cù curlers in a so testa. U babbu hè privatu di u dirittu di caminari nantu à l'appartamentu in i so mutanni è assai più. Ùn vi scurdate micca chì in ogni famiglia sò i so tradizioni è e regule, à quale hè ancu micca solu per adattà. Questu causa malincipente.

Situazione di cunflittu pò esalté quandu i novi gonegeti apparentanu in a casa, quandu viaghjanu a TV (dopu à tutti, tutti li piace i so prugrammi). Ùn bisognu micca chì e dui famiglie sò e so propiu intimità. L'intricatu viventi di duie famìglie prumove i so inconvenienti in una vita intima, chì ùn pò micca affissà a rilazioni di i ghjovani è di i genitori. À qualchì puntu, andavanu à andà shopping, visitate l'amichi, in altri termini, permettenu chì i ghjovani è i so genitori ùn si sò micca scontri cù un momentu.

Cumu pudete studià à vede cù i vostri parenti in pazu? Aduprate parechji cunsiglii. Pruvate d'amparà cumu per risolve i prublemi mentre ne vanu. Comunica più cù l'altri, parlendu in diverse temi. Amparate à sente cun vigilazione curretta è cunzidira l'opinioni di l'altri. In issi situazione, cercate a modu per esse chjappu - ùn dì micca "questu hè u vostru prublemu".

U ghjovanu avè bisognu à rispittà a saviezza di i so genitori. È l'adulti bisognu di rializzà chì i so figlioli sò u dirittu di fà numerosi decisioni nantu à i so propii. Quandu parlante, pruvate micca di elevà a vostra voce à l'altri. Inseme, avete bisognu di superu e falli, amparate è si rallegri. Fate attente à l'altri, educatu è pacienti. Ùn accuminu l'energia negativa, perchè ùn ci hè micca "espansione" di l'emozioni. Ùn tentate micca impone a vostra opinión nantu à altri. Se vi prupone u cunsigliu, a vita di u ghjovanu cù i genitori serà amicable. Ùn si scurdanu di l'adulti chì anu una volta ghjovena.