Perchè u mo figliolu sò spessu tienta?

Parechje persone si lamentanu di marghjulamenti. Sta situazione pò esse a causa di assai malatie, forsi ancu di seri. À l'adulti, tuttu hè più o menu chjaru, è chì si i marvagini si in u zitellu? Cunsiderate e raghji perchè u zitellu spessu viulenza, è manere di curà sta purga.

Chì fà chì u to spin da a testa?

Per esse in equilibrio, una persona normale hà bisognu di ricerche signalhe da l'apparatu vestibulariu, u sistema proprioceptivu è visualu in u core. Allora i signali, anu convertutu in legumissioni chì emananu da l'escuntura cerebrale, seguitate i musculi di u corpu è creanu l'estabilizaje à u corpu umanu, invece ancu di u locu propiu di u globbu. Se ci hè una viulazione di l'arrivata di l'impulsi, si trova un sensu di illusione di u muvimentu di l'ogetti o di u corpu.

Parechji parsoni cunfundinu l'espressione "marvellità", chì significheghja sottu un state di debbuli, faint, un sensu di "ligerezza in a testa". Sti sintomi sò peculiari à l'approcciu di cuncepimentu, accumpagnati da palmu, ritornu di u ciuffu, sudatu di i palme, è causatu, per esempiu, per l'hipertensione o di a malatia di u sistema cardiovascular. A testa pò spin in cunnessione cù a patologia di l'ombra interna, chì determina u arrange verticale di u corpu. Stizziunezza pò ancu pruvucà un tumore cerebral.

Perchè u zitellu sò mareamente?

Sì u zitellu hè mare, è spessu, pigliate à u duttore-pediatre. Dopu à l'esame, u duttore prutege un trattamentu o più studii. Ma se a risultatu di a malatia ùn hè micca truvata, u to figliolu hè stata sana, è i marghjagini cuntinua, dopu pruvate aiutà à ridirete di sta pesta.

1. In u viticulu per a notte sia un pianu luminu. Un zitellu da mare cù un sognu pò esce da, cù a luce nantu à u focu, ellu si foca nantu à qualcuni sughjettu, chì l'aiutà à mantene u so equilibriu.

2. Sì di scattu, u zitellu hè ghjuntu curnutu in u bagnu dopu à paura, ùn l'apparenza, dà un bevande di l'acqua fresca è u metti à u lettu.

3. Si u zitellu u cume a vogghia di l'fami, prima di l'alimentazione, permettenu di vìviri compota o pate. Ùn deve u tè, u cacao, u caffè, perchè cuntenenu a cafeina, chì ponu causà viulenza ancu più grande.

4. Qualchi medicini o cumminzioni di questi pò causà mare. Assicuratevi di seguità u primu aiutivu, per avè micca accessibile per u zitellu. Ùn permettenu micca u zitellu à piglià è pigliate a piglia si, quandu hè sick, permettenu.

5. A testa pò esse stunata da una reazzione allergique, per esempiu, à u capeddu animali, u polu di i pianti, à qualsiasi alimentariu.

6. U viulenza pò ancu esse da u travagliu, quandu u zitellu hà sedutu in una pusizioni in una stonda stuffy longa. Avete bisognu di cercacci u libru, sguassate i libri, ghjucate è mandate u zitellu per un passaghju. Mentre chì ghjè in u patiu per corse è santi cù l'amichi, ventile l'abitanti.

Chì deve fà, se u mo figliolu hè mare?

1. Quandu u zitellu hè mare, hè necessariu di pacarete. Pruvate micca di cambià a pusizione di u corpu finu à a mala mala. Cumprate un antihistamine in a farmacia, chì vene vindutu senza prescription, è andemu in quessi casi. Questa droga trattà a maladie.

2. Si a testa hè spinning in u veiculu (bus, car), dite à u zitellu annunzià nantu à l'uggettu fiatu.

3. Hè bisognu di sapè un esercitu senzillu è efficaisu per eliminà questa cunnizzioni - sieghjate, piglià u vostru armu davanti è cuncintrà i vostri ochji nantu à u to pulenda.

4. Per disperse di sta purga, serà utile per fà un sportu facilissimu, cum'è a natazione, o qualchi tipu arti marziali. Aiutà à ridette di stufizza di ballu di ballu liso, cuddaru è cammendu in l'aire frescu.

Se stinzanza in u zitellu persenta, è diventenu freqüente è prolongatu, hè necessariu di vede un medico. Se a testa si spinge da una malatie, una ferite riceve, o da l'usu di sustanzi tossicali, hè urdinatu per sapè a causa di sta cundizione. In questu casu, u trattamentu hè prescrittu solu per un medico.