Ureaplasmożi durante a gravidanza

Ureaplasmosis si trova com'è u Risultatu di l'esposizione à ureaplasma, chì sò bacteria, l'habitat chì hè a mucosa di u vetru urariu è l'organi genitali di l'omu. L'urdinatore a riferite o à i patogeni cunduttivi o à l'organisai patogeni.

A maiò parte di sta infezzjoni hè transmittata sessualmente. Ma in certi casi, l'ureaplasmii pò esse trasmessi da una mamma infettata à u so zitellu durante a gravidanza o durante u partitu, dopu chì l'infezzione pò esse in u corpu di u zitellu, finu à un certu puntu senza esse mostra.

I sintomi di ureaplasmichi durante a gravidanza

U periodu da u mumentu di l'infezzione à u corpu prima di a prima manifestazione di a malatia pò varià da parechji ghjorni à sei mesi. I microrganismi attraversanu u sistema genitourinariu umanu è stanu aspittendu à u mumentu à stravaggiu. In ogni modu, ancu dopu à a fine di u periodu d'incubazioni, i manifestazioni di l'infezzione puderanu mancassi, pocu sopratuttu, o s'assumiganu di e manifestazioni di alcuna altra infizzioni di u vetru urariu di una natura inflammatoria. A maiò spessu, un cumpurtamentu pocu viscuvu di l'infezzjoni si spiecanu si hè in u corpu di una donna. In a maiò parte di i casi, a ureaplasmite hè diagnosticata durante l'ecami per a micció frequente a dulurgiosa, u dulore in l'abdomeni inferjuri, di a infertilità, a vertenza vaginal, etc.

Ureaplasmożi in u gravidenza

Dopu à u mumentu ùn ci hè micca evidenza di una cunnessione entre i complicazioni d'ingruvamentu è a presenza di ureaplasma in u cervice, esaminazione obligatoriamente di u ureaplasma durante a gravidanza ùn hè micca fatta. In l'America è in l'Europa, e donne sughjetti in embarazione ùn sò micca pruvati à l'urea è a mycoplasmosi. Questu hè pussibule solu per a scopi di ricerca, à u speziu di a clinica.

In u territoriu di a Russia, ci hè una prublema quandu e femine in imegavvi sò prescritti l'eccezzioni "supplementu" (è per una tarifa), in parechji casi si scupreru ureaplasma, perchè per quarchi femicili questu hè a flora vagina nurmale, è cumincià u trattamentu, chì cunsiste à piglià u cursu di l'antibiotici, numinatu donna è u so cumpagnu sessuale. In certi casi, l'antibiotici sò tomati cun immunomodulatori. Duranti u trattamentu hè cunsigliatu per abbia da cuntatti sessi.

In ogni modu, l'antibiotici sò solu capaci di riduce u nùmeru di microorganisimu per un certu momentu, cusì even after passing various course of treatment, i prucessi ponu mostraru u listessu risultatu. Ciò chì ci faci micca pensà à l'accumunerazione di stu trattamentu, postu chì l'antibiotici, chì anu effetti dritte, ùn prudenu di travaglià bè nantu à u corpu durante u gravidenza.

In fattu, se a risultatu di l'studiu solu a strain d'Uraliticum (u stessu ureaplasma) hè stata detta è ùn sò micca caghjunate à a donna pregnant, u trattamentu ùn hè micca nicessariu. Pò esse prescrittu solu s'ellu ci hè una cumminazione di mycoplasmosi, chlamydia è ureaplasmose, perchè in questu casu l'infizzione pò alcuni u fluidu amnòticu è u amniòticu fluidu, chì causanu i prublemi pertinenti, cum'è u nipunimentu prematuru, infieru amniòtic, infezzione fetali, e. U so cumpagnu hè ancu ricumandatu per sottumessu un cursu di trattamentu, durante u quale hè necessariu d'abbràzione di etere sessuale.

U trattamentu per a deteczione di una sola ureaplasma pò esse prescritta da i cuncettazioni chì alcuni questa infezzjoni pò levà à l'emergenza di pulmonía neonatali o congènita (pulmonía neonatal sviluppa in u zitellu in u primu mesu dopu à annunziu, cun u figliolu congenital hè nascuto cù a malatia).

Tuttavia, in u mumentu, a medicina ùn pò micca deducirse sicuru chì di u Uapaplasma urealyticum e Mycoplasma hominis infettuti durante u gravatu hè in rischiatu di avè un ziteddu cun questu o quellu di pneumonia, è quellu chì ùn. U fattu assai di a prisenza in a vagina di sti microbichi ùn significheghja micca chì u zitellu ùn hà necessariu a pulmonía. A causa di questu, l'estudo di e femine chì anu gestate per ureaplasmose è a mycoplasmosi ùn hè micca una medità ghjustificata, postu chì tutte tutti i zitelli sò nascenu cù a maiuranza di e femine cù Ureaplasma urealyticum è Mycoplasma hominis.