Cumu lavà un bronzu artificiale?

Prestu u sole di a primavera si ponu trasfurmà e donne chì ponu valdi cù e manichi cortate è fate tutte e mondu sanu e so pedi senza bixus. A pelle Pale ùn hè micca in favore issa è pò rinfriscà i sentimi di ancu u Rosu ardenti. Ma Juliette mudernu ùn hà micca bisognu à visità un santu per u bronzuele o per caminari nantu à e mare di l'isuli stragneri. Autosunburn - una vittoria di i prufessori di l'Academia cusmetica. Tuttu pò esse fatta in casa. Inclusione è ridite di un rimorsu falliu.


Ùn hè micca un sbagliu chì ùn faci micca nunda. È se truvate chì u artificiu artificiàtu appicatu à a vostra pelle ùn hè micca da voi, ùn anu micca peghju, questu pò esse rimbursatu rapidamente. Questu hè u benefiziu di l'autosunbare prima di a natura, per liberà di quale hè longu è tedious.

L'autratattu di a so propria pelle, cù u cumpletu cumplittamenti cù i richiesti di l'urdinamentu di u fabricatore, ùn hè micca simplice quant'è quantu pari. Uneven applicazione di cosmichi à parechji partie di u corpu vi conduciu à tàzzii è strisciali à i pedi è ancu in a fàccia. Ùn aghjunghje u lupu è ùn pudere micca rubanate a tò puna di u pane cun un bronzu risurativu! Ci hè parechje mane di pruvinenza per risolve questu problema.

Peeling hè intrinsu u megliu modu per sguassà i risultati negattivi. Ma si puderete rubà l'uperu falatu da a so peddidura, da fà più periculate chì bè. Comu accumincia, pigliate una caldi di ghjocu o bagnu, è poi affundate cù cura di u corpu cù un pappu.

Elimine u focu artificiàmpulu cù u zucchero è di u limonu

U zuccherou di limonu hè un remedio eccezziunale naturale per sguassà l'uperazione. Ma a machja di u corpu serà più efficau, se u mistu hè mischju cù u zuccaru brùchju. Aduprate cun apparechje u mischju in tutti i terreni tannicati di a pelle, lasciate durante 5 minuti, è poi pigliate una scatula. Se tenete una pelliccia sensitiva o ùn vulete micca usu di zuccaru, fate a pelle cù u ziddu di limonu è piglià almenu 1 minutu per fà u travagliu "travagliu". Allora lavoni cun acqua calda.

Elimine a soda autosunburn

Un altru appruvamentu interessante per a sbarrazzamentu hè una pasta fatta da u sughjettu di l'oliu o di limonu. Hè più adattatu per a pelle sensitiva, perchè hè menu abrasivu ca u zuccaru cù u ziddu aghju, perchè pò esse riapplikatu parechji volte, si u primu resulte ùn hè micca cuncepitu. Pusendi a mutazione appiicata à a pelle per un pocu minuti cun una bagnera facia a sicura di pezza per penetraru più oghjincu u pilu massimu di caghjuli di u celu mortu. Allora, com'è solitu, in una bagnu ducida.

Comu alternativa à un bagnu o una duttore, puderete suggerisce à l'acqua in piscina. U chjoppu in l'acqua di a piscina chisciunna a pelle, chì faciule più faciule à scorcia quandu tornanu u so culore naturali.

L'alcoholice hè ancu capaci di caccià u tannicu artificiali. Ma deve esse cunsideratu chì l'alcooldu supraneghja a pelle, affinch'ellu vole chì hè bisognu à umietà e zoni trattati cù l'alcoolì.

Se vulete sguassà u focu nantu à i vostri pezzi, u semplice scorci è rasatura. Cusì, ti pigghianu l'urdinatore in i folliuli di u pilu, è dopu cun una crema fresca è di qualsiasi pratiche chì si appròanu, ti lascià e so reste.

È l'ultimi, perossu di l'idrogenu daranu un risurtatu più veloce chì l'urganisimu propositu, ma questu hè micca a megliu scelta. Hè un oxidante forte, è ùn deve esse adupratu solu cù l'intrusioni fiaschi di applicà altre modu di crescioni, chì avemu intesu.