Camminare in neve piumate

A crescenza sistematica è urganizata degnu urganizate guida à a migliurà di u corpu umanu. Unu di i metudi di furmintà resistenza à i bassine temperatures hè camminatu barefaggiu in a neve. Sta tecnica ùn deve micca bisognu speciale o un altu livellu di fitness fisica, è per quessa, pò esse fattu da ogni donna chì vole esse tonificatu è aspiring per esse menu sensibilizà à esse friddi. In ogni modu, però, ci sò parechje rigulamenti chì aiutanu à urganizà strutturi tratti di travagliu in tempestate cù i piani descuri in a neve.

Prima di tuttu, sta tècnica precisa a furmazione di parechji attitudini psicologichi in l'omu. Una attitudine spirituale à u prucedimentu di temperatu è un interessu veru in l'ottucinu un effettu di a salvezza aiutarà à trasfirià parechji sentimenti assai piacevuli chì si sorgienu à a stazione iniziale di utilizà à camminare in neve piumate. L'attitudine psicologicu pusitiva in l'implementazione di sta tecnica hè impurtante quasi nant'à u listessu modu chì u statu fisiulogicu di l'organettu di una persona enduitenti.

A prucedura per a cammari pisi nè si deve esse in modu sistematicu è senza travagliu longu in tuttu u pinu di l'invernu. A bisognu di esse constantu à u friddu durante a crescenza di stu modu hè duvuta à fatturii fisiulogichi. In u corsu di a ricerca scientifica, hè statu pruvatu chì u corpu umanu si usanu à l'effetti di u friddu assai più rapidamente cù i ghjorni caminari nantu à a neve per cinque minuti d'avè un intervallu di un ghjornu, ma duranti deci minuti. Se sti prucessi di salute si sò interrotte per un certu tempu, a resistenza acquistata à u friddu pò esse persu perduta. In l'eventu chì caminava nubinu in a neve per una quantità di raghji urgettivi hè interruzzione indispensavule per un certu periodu, hè bisognu à rimettimu e stescimentu graduali, avè principiatu cù prucessu luminu è finisci cù più efficausi.

À l'iniziu iniziu di l'impastatu cù l'aiutu di caminari nantu à a neve à l'iniziu di u periodu d'invernu, ùn deve micca bisognu di pruvà à pruvà senza caminu nantu à a nevicata. A prima sessione di un camellu cusì diluitu duverà esse precedutu da un longu travagliu prestu. In più di l'indimentichi generali è i prucessi di crescenu (bianchissimu cù l'acqua fredda, cunfrontu di ghjuvedi, ghjunghje in reservoirs abbiati durante u tempu di l'estiu), ci vole à esercitassi, in quandu u fiasciu impattu hè assicuratu à i pedi. Questu pò esse uttenutu cù l'aiutu di ogni ghjornu à i pezzi cù l'acqua fredda, è in l'estiu, hè vulinendu caminari pieve di pezzu più freti (per esempiu, à una dacha o quandu passanu un ghjornu in natura).

U camminare scurdatu nantu à a freda neve possa un forte stimulante in u sistema nervuali. Cusì, cammina nantu à a copra di neve ùn deve esse micca troppu longu in u tempu. Per questa prucessu di crescenu, trè à cinque minuti ghjornu hè abbastanza. Pò esse ancu avè adupratu l'statu di neve. Hè megliu di camminare nubinu nantu à a neve fresca, neva falata, o in una fundata di neve. Ùn hè micca indispensèvule per camminare senza pezzu in cundizioni di i ghjaccii severi severi o ghjiorri di ghiaccio, cum'è in questi casi, hè assai faciule per ferite a pelle di i vostri pezzi cù u ghjàllicu ghjuvellu. Immediatamente prima di u prucedimentu, ci vole à calenderà cù eserciti vigoroso, finu à chì a sensazione di calore in u corpu tutale pare. Dopu à camminare nubinu nantu à neve nè falata, hè cunsigliu di scaccià i vostri pezzi è i cumercià a massa di musculus bè per impediscenu l'apparizione di cunfrisioni di l'effetti di u friddu.

Ùn ci sò micca contraindicazione specifiche à l'usu di stu metudu di enduiscarà. In ogni casu, cun una forte esposizione à i friddi, hè più attentatu cù cura per a preparazione di a preparazione. Dopu à u prucedimentu per a caminariera nantu à a neve, puderete prucede solu dopu à a so fiducia chì u corpu hà adattatu adattatu à l'effetti di u freddi quandu facenu à esercite nantu à l'acqua friddi.