Pi curà un friddu à u zitellu


In cunnessione cù l'iniziu di u clima fretu, avete deve cura cura nantu à u vostru zitellu. I sintomi di un friddu in babori parvenu istante. Quandu avete bisognu questi primi signali - attu! U zitellu hà una frevi? Ùn àbbia panu, Mamma! Per trattà un pezzu di friddu hè l'ultimu cosa, perchè pruvemu à fà senza a chimica.

Allora per cure un friddu in un zitellu? A più impurtante in u trattamentu di i friddi hè un beatu vitiminu riccu, in particulare u fogliu hè cale, cum'è altitudine temperature aumenta a perdita di u fluidu in a pelle. Hè necessariu di furnisce u bè di acqua per un zitellu, u zitellu hè spessu sottu u pettu o dà l'acqua. Grazie à questu, e toxine sò spulatu da u corpu di u babbu. Eccillenti migliori - aranciu, foglie di rosula salvatica, tè dolce cù limonu, scorchizza di viburnu, pasti, raspberries. I zitelli di un annu pò esse offru una decucazione di pappezza.

Una cundizione obligatoriu in u trattamentu di un friddu in un zitellu hè a umidificazione di l'aria in l'abitazione duva u zitellu chì ghjera malatu. Questa hè necessariu per prevene a furmazione di crosta secca in u nasu. S'ellu si succète, u zitellu hà pigliatu di respira cù a bocca. U poveru u muvimentu poeta à secallu in i pulmonati, imbricatu i bronchi, è questu feranu a bronchite o pitjoru - pulmonite! Assicuratevi di ventilà a stanza è passate parechje volte in un prugettu di tindenza in u jornu.

Meditali militati publicati pò volte qualcume tentatore, voi vulete acquistà una medicina di moda per liberà di u fruttu cumuni. Hè ricurdatu chì, sguassà i sintomi di a malatia - ùn significa micca di guariscenza. Questu hè sopratuttu veramente per a tezza. Ùn pò esse suppressi da e drogu. U zitellu ùn averghjellà tuttu u sputumu da i pulmoni, è questu leva u tempu. Per trattà i zitelli, hè megliu d'utilizà l'arbe - à miguelze di e droghe sintetici chì aghjustanu prestu, ma eccettu.

High temperature di u corpu.

L'alta temperatura di u corpu hè micca una malatia, ma a reazzioni di u corpu à u patogenu. À una temperatura alta di u corpu, u corpu duce e so propiu interferonu, a salvezza antimicrobiale di u corpu ci crispisci. Aduprà l'indimentamentu di medicazione solu se a temperatura di u corpu hà superatu a marca di 38 gradi. Per aiutà a cundizione di u zitellu aiuta à i metudi naturali è i mètudi di casa.

À u zitellu isciutu da u calore, ci devi esse un minimu di robba, perch'ellu u calore eccessivu pò esse senza impetu. A cammaria si mantene à una temperatura di l'ambienti di 20-23 ° C. In casu di chills, scumpressate è cumpressi friddi sò pruibiti. farà u so rispettu oppostu. Quandu chill, calurite u zitellu, fate cù una manta è dà un bevande vitiminu.

Per annunzià a temperatura, pudete aduprà l'acìtu. Per fà questu, piglià 1 culletta di l'acitu per 1 litru di l'acqua à a temperatura di l'ambienti. À u principiu, asciugà u pettu è u back, a manu manichi, legs. Ci hè fatta da fà rapidamente, perchè chì u zitellu ùn facia micca. Dopu scumpressate chì hè necessariu di vestitu di u zitellu, ma micca avete tuttu. Solu solu chì u zitellu hà mancu un pienu o mani friddi, avete aduverà ancu calzate calzoni è cogliu i migliori cù una manta. Un wiping tali pò esse fattu ogni 1,5 a 2 ora.

Una altra manera di diminuite a temperatura hè intrappulata. U raggiu di cottu si troppu ghjalate à l'acqua à a temperatura di l'ambienti, strince a pene è chjappà in u corpu di u zitellu perchè i manichi è i pedi sò quì sottu. Dopu quì, trasfurmà u zitellu prima in un pappu secu, è dopu in una manighjola di flanella, mette i pini nantu à i pedi. Se u zitellu hè friddu, vede ancu, pudete mette una buttiglia d'acqua calda in i peri. Allora u zitellu ùn ci puderete attirà di 1 ora. Ciò u più forte u sudatu, u più efficau u procedimentu. Dopu u ricchettu, a pelle di u zitellu hè asciugatu per salute da l'sudore, allughjendu nantu à a ropa neve. L'impresa ùn si pò fà più cà una volta un ghjornu.

À una temperatura alta, l'assicuranza di sustanzi tossicali hè questu sempre, chì sempre s'acumule in malatii in i parti più rimoti di l'intestinu. Nervulisce l'intestini, u corpu di u mulinu ùn hè impeditu di l'avventura, mentre chì a temperatura di u corpu di u minimu. I figlioli ùn ponu micca mette u enema acqua. À tempura alta, u intestinu attualmente assume l'acqua, pigliate cun ellu tutti i toxini. A cundizione di u zitellu dopu un tali prucessu pò esiguate bruscamente. U ziteddu preferite di fà enemas cù soda o sal - 1 cullea di soda (sal) per 1 vetru (200 ml) d'acqua foglia. In i malati invechje di u malatie, u zitellu ùn deve micca sottu un enema in ogni casu! Hè tenutu cunceta l'età di u zitellu: un zitellu di 6 mesi fa bisognu di 30-50 ml di suluzione, da 6 mesi à 1-1,5 anni, 70-100 ml, da 2-3 anni - 1 vetru. Paghjate un pani fugliu acqua foglia cuppettu in folla pò aghjunghje à a testa è a spalle di u zitellu.

Tutti i prucessi medichi ci anu purtatu in una forma playful. L'attitudine pusitiva hè assai impurtante! Toccu u duttore, scavalcatu in u nasu, lasciate quandu quessi u pienghjanu, etc. Turn your imagination on, mamma.

Pattu cù un friddu!

Traspurazione trasparente suggerisce chì u zitellu hà pigliatu l'infuzzione è u so corpu accuminciavanu à cummattiri. Ma se u scaricamentu da u nasu di l'acciaio trasparente chjuche, verde-giallu - significa chì l'infezzione di bacteriale hè unitu in l'infezzjoni di u virus.

Fate a lavura. Soluzione salina adattata (una cullizzioni per litru di acqua). Questa suluzione ùn solu suludendu a crosta secca in u nasu, ma dinò di rinfriscà. Inoltre hà bisognu à imbulighjate in l'acqua di u mari di 3-4 pieni in ogni aghja. Doppu aspittari quarchi 2-3 minuti da cavallu, rinfriscà a crosta da u nasu di u foglie cù un sbattulu di cotto. Per lavà, una decocção di camomile, calendula (se nantu à sti beleze u zitellu ùn ha micca allergià) hè ancu adattatu.

Dopu lavà a lavente è a limpieza di u nasu, scavalcannu in u rimediale, puderete sicuru chì affetta a mucosa nasali. Gocce d'oliu: u zuccaratu di cipolle cù l'oliu d'oliva (rapportu 1: 5), ardenti, ma veramente efficace. Buriu u nasu pò ancu esse l'oliva caldi, u cane-rose, l'aranciu marinu, o ancu un oliu di girasole, una solu suluzione d'oliu di vitamina A. Dopu tali instillazioni, una forma protettiva di furmazione nantu à a mucosa di u piumeu, chì impedisce l'ingressu di i microfibri in u collu di u lavu. I babelli à 1 annu pò esse enterriti cù una farina di zucchero di frasi, u zuccaru di aloe, u brou di camomile cù u ghjocu d'aloe. U zuccu di foglie Kalanchoe hè usatu quandu u zitellu ùn sappi micca cumu di ridivulà u muvimentu in u nasu. In u zucchero di a pianta aghjunghjenu una picca acqua, gegante 3-4 gocce 3 volte à u ghjornu. Semu deve esse ricordati chì dopu à scavà ùn pò mancu manghjarè è bè per mezu di una ora. Pudete ancu aduprà un enema cù un pezzu speziale per succorse u mucus fora da u canella di u cane.

U caldu di u caldu sicondu ci criscia. U sal di a moina deve esse spurtatu in una sacchettu di tissutu densu è ponu annantu à u ponte di u nasu o u zitellu per 10-15 minuti. Ci hè bisognu di guardà, chì sò stati belli cori.

I babiguri in più di 9 mesi cù un friddu pò dì à i so pedi. Questa prucedura hè aduprata solu cù un ligeramente in a temperatura corta (37.5 C). I peri di u zitellu sò abbandunati in un acqua aggradèvule è di pocu aghjustatu à l'acqua calenta. Quandu i so gattivi turni rossi, hè bonu per valdi in l'acqua fresca è bassa dopu in u calore. Repetite trè volte è fretu i zampi di u lavu, mette nantu à i mitjuni di lignu.

Struvisa a frunti di u babbu di u centru à i tempii, prima à a direcia, da quella à a manca, u maschile li carru di i tempii à u mandru. Stu massaggiu addivà a circulazione di sangue in a nasofaringe. A facilità di respira un figliolu aiutà à inalità. A decocuzione di camomile, calendula cun pezzu di soda ùn deve esse più calda da 60 gradi. Se a temperatura di u zitellu hè sopra à 37,5, a inalità hè contraindicata!

I amate mamma. Vulendu chì i vostri picciotti è i vostri figlioli sò salutati. Ùn si scurdate micca chì u megliu trattamentu di u friddu di u zitellu hè a prevenzione. L'aire frescu, l'alimentu sanu, u rilievu è l'umore bè ghjè a bona medicina per i malatii.

Sì avete qualchì dubbiu, assicuratevi di cunsiglià un duttore.