Comu sceglite stivali d'inverndu?

U fruttu di l'inguernu hè digià sientiutu tutta a strada: a prima neve s'innamora nantu à a strada, i tampiraturi di notti sò sopravimperti a marca "cero" è si scheranu u più bassu è bassu, u ventu friddu l'ùltima fede da l'arburi ... È l'ora di ripiglià a qualità di compresi, calza è affidante invernu! Ma cumu e quale critique ch'ella sceglite u so calzarii d'invernu per ùn avè cascatu in un pocu di mesi? Scupremu. In u locu à u livellu geneticu, ci hè credenziu in noi chì avianu sentu stivali è sò a variante cumplicata di u calzature d'inviu. Sempre sò caliu, è per quessa eliminate a pussibilità di catturà fruttu òrgani vitale. Ma hè pussibile adopri in i sentiti stivali in a sucità? Eppuru ùn hè micca. Allora andà appressu, sceglie boots è eleganti. Cù u primu crite per selezziunate i prublemi, a pratica ùn hè micca sorgiunce - l'scelta di eleganti eleganti hè larga è variata, solu quì a qualità è e proprietà di "mudelli resistenti" di certi mudelli causanu, di mette sottumessu, apprehensione. À i vostri zuttati ùn si micca in frigorifico, è e stivalu anu un postu cummercializatu per almenu un paru di staggione, avete bisognu à avè l'appicciate à l'apprettu di i scarpi inverndu.

Stivali di pelletteria - hè megliu micca fà
Chì materiale per dà preferenza, voi stessu cunnosce bè - questu, sicuru, hè un prugnu genuu. Hè, per una banda, mantene a perfezione a forma di l'arregistramentu è u calcariu, è di l'altra banda pudete aghjurnà gradualmentamente à u pedicle. In questu casu, a pelle naturali, in cuntrastu cù i sintesi, anche "respira", perchè i petti ùn a sudari. Avete, sicuru, ùn puderà stabilisce, per esempiu, u mètudu di u curtigliu di a pelle, anche si hè una caratteristica impurtante di a qualità, ma fate cura ancu à u so grosu. U più fino u bagnu più altu, u più chjucu u pede, ùn importa ciò chì caliscia i scarpi da l'internu.

Cumu distinguisce a pelle naturali da imitazioni
U prublema hè ancu chì a pelle hè diversu. Oghje, u materiale per i stivali hè diventata pussibule di fà da u più pocu mute di a pruduzzioni di pelletteria. E mentri u fabricatore pò fatta in modu sicuru, senza un core feritu, per dì chì ellu prupone e scarpi faciule di u prugnu genuu. U pruduttu fattu di cuir dettu in u primu sguardu eccezziunale, ùn puderete micca dì da u culore di i corsi, ma i so caratteristiche parte più di fà. Un pappagallo di "cucima" di caccia di pezzi di qualità di qualità, ùn mancanu l'aria, arrugasanu nantu à questu, chì saranu rapidamente in crachi, anche u cicatrisate cù crema, ancu senza mancu. È in u friddu sottu 10 10 questa "naturalca" hè cusì densu chì ùn hè micca putissimu curvarle u pede.

E hè insultatu solu di crede in l'assicuranza di u vientu "fieru" è di pagà i soldi per i scarpi di "kozhzama". Per u calzate invernu questu materiale ùn hè micca solu. Cumu distinguisce a pelle di cucire? Hè assai difficiuli di fà questu. I prudutori anu sapianu di imitate u patchitu di superficia di a pelle, cola in u piumbulu cù a capa più fina di split naturali. E ancu u fieru di u coiu veru è falsificatu. È ancu ci hè un pocu tricku. Attach the palm to the surface of the boot. A pelle naturali ùn solu "fiscanu" u calore, ma dinò aghjunghje, calènge i vostri ditte. In ogni casu, ci hè un modu megliu simplice per determinà a qualità di u pruduttu. Comparare e prezzi. Stivelli fatti da u mati naturali di a produzione europea sò più prezzu ca per 7000-8000 rublu à cumprà hè semplice semplice mancante di a cumplicità di e tecnulugia di produczione è u livellu di i prezzi mundiale.

U sole di coghju hè un signu indispensabile di u mudellu mudernu mudernu, sottumette nantu à i stivali d'invicchi "italiani", dà u "fabbrikantu" cicu è turcu cù una testa. Ancu s'ellu hè duplikatu cù una gruta giacchetta di gomma, assicurà a mozza, oliu è diventate. Ma ogni fratu pò sopra a robba di l'elastomu termoplasticu.

Pudete cuntene stu materiale da a so densità è l'elasticità. Infernale di rinfrescante, ma ancu sole, sole, sole è elasticu fattu di gomma speciale è gomma. Hè veru, per questi materiali pruvate qualchì volta di furnisce una falsa fugliale. Per ùn avè micca missu, esigene di u vendeur un certificatu di conformità, in quale tutti i materiali sò deve esse precisamente indicati.

Prima di cumprà boots invernali
A causa di difficult conditions climatichi, i soli di inviette invienni spessu sottumessi, perchè avete studiatu currettamente di u metuu di attachete à a parte principale. A cumpitenza più affidà di parechji metu d 'appillazioni: per esempiu, cola è stringa di fille.

È ancu adattati sò colti o ghjuvitù opciones per soles. Prima di parte cù i soldi, lavbe a sola. S'ellu si hè stubbitu, invece ùn sera senza rìgida.

Sò per quessa, inspeccionà cù cura a butt buttere nantu à u perimiteru tutale, pruvate un liggeru siparanu e parti. Dopu avè vistu i sposti cù tracce di cola trà u cima è a sola, vai à l'altra tenda.

Sicondu parechji prudutti di i mudelli mudificati per a staggione di primavera, di primavera è inverno, u calchendu l'ultime cù solu inserzioni in pelliccia fina. Duna "lummàpei", novu, u sole. Per boots d'alta qualità, hè aggrancata è prufilata, per ùn scappà, mentre chì per bootsi à prezzu hè prima, u lume di u minimu.

Quandu sceglite un calzari d'invernu, deverà definite à u so buttone. Fighure, naturalmente, naturali. Hè megliu se hè una pècura di pelcula, è micca un pilu di cunellu chì si spiegà è di pulizziari in una sola stagione. Synthetics inseriti intra i zappi fatti di pezzu genuu pò causà a sudazione surferente di pedi, è caminendu in l'inguernu cù i petti umdi ùn hè micca assai piacevuli. In u capru di pilia ùn ci vole micca esse "parche calve" o pezzi.

Un insolari grossu hè un attributu necessariu di calzature d'inviu. Mali, se hè pegatu. In questu casu, ùn pudete micca rimpiazzà cù tessili, lana o termale, è più importantemente - ùn pò micca asciarà bè. A suletta ammunzanti, puru, deve esse verificatu currettamente. Per esse reticienta sustenechendu u calore, devu esse un pezzu unicu di tile dubbiatu cù u pelle o fur, è esse spuntate da u perículu.

Fighjate à u "fondu" di u bacinu: i canteri di u puntu è u back ùn deve micca sali in l'internu. Nisun vulendu di tralcià, unghie o tufigliu. In a zona di tacchetu deve esse una inserzione di correa, è micca furna. Ricurdativi: a presenza di un supinee hè un vantaxe essenziale di i scarpi, è un furfettu di cartadu sottu à a stampa hè un mudellu ovvi.

Vulete vulete andà à a tenda? Allora pigliate una punta più in u cuntenutu. Calzi, cum'è parechje altri prudutti, anu una vita di stile. Ancu s'ellu hè ghjucatu in una casula in u magazinu, a pelle s'assegni, l'adhesivu perde a so forza. Hè valutu à pena compru compressione fatta fa trè anni fà, ancu s'elli ùn sò micca di moda.