Anatoly Papanov, biografia è anni di vita

Anatoly Papanov hè un omu d'incantu talentu. I so anni di vita sò l'anni di assai roli boni in u teatru è u cinema. Biografia di Papanov hè a storia di una persona prudente è forte. Anatoly Papanov, a biografia è anni di a vita di sta persona sempre interessà i so fanelli chì ùn mai micca scurdate di stu bellu attore.

Perchè cumencia una storia annantu à Anatoly Papanov, biografia è anni di vita? Anatoly nascì u 31 di uttobre di u 1922. Papanov si prisintò in a cità di Vyazma. A scuparta di i so genitori ùn hè nottable. A so vita sò a vita di i travaglii ordulari. L'actor passava a so zitiddina in Vyazma. È in u 1930, Anatoly è i so parenti movedu in Moscu. Pò bisognu chì Papanov cuminciò inizialmente sottu a mala influenza di i cumpagnii stradali. Ma in a so vita tuttu cambiò quandu u zitellu hà cullò in un cercolu dramaticu. Anzianu ghjovani passati, infurmatu un amicu novu di l'arti è rimpruveranu ogni desideriu di occupanu stupidi. Di sicuru, a biografia di un omu di una famiglia di travagliu simplici ùn era micca u più faciule è più brillanti. Ùn hè micca immediata di diventà un attore. Ma Papanov vulia di fà u so sognu veru, è hà cullatu cun ellu. Per quessa, dopu a graduazione, u chjamatu andò à a fabbrica com'è caster. À u stessu tempu, hà sappiutu per andà in u studiu di teatru "gomma". È micca solu. U futuru attore ancu hà sappiutu participà in l'estrazzioni nantu à u "Mosfilm". Ellu voli veramente un famusu direttore per avè seguitu è ​​invita à almenu un rolu episodicu.

Ma in quelli anni u pitrulinu hè divintatu - a Siconda Guerra mundiali. Papanov, cum'è tutti i figlioli di a so età, anu per andà in fronte. Sùbitu si metti à a prima linea, chì ùn finia micca bè bè per ellu. Hè ferutu in i so ghjambi è hà tornatu à Mosca sei mesi dopu u mandatu à u fronte. E anchi si a ferita era seriosa, nant'à l'oltre, ùn ùn sapia chì avete esse finitu s'ellu avia statu in fronte. Cusì, dopu à turnà in casa, Papanov hà sempre decisu è intrinu in l'Istitutu Studi di Art Teatrali. Doppu avenu passatu tutte l'esame perfettamenti, Anatoly hà struitu in u tallone di Orlovs. Questi attori sò travagliatu in u Teatro Artu di Mosca da l'ghjorni studianti, Papanov anu più in cori cù questu teatru. Tutti l'anni di a furmazione Anatoly sò stati boni assai boni. A so splutazioni finale era brillanti è Papanov fù invitatu à ghjucà à u Teatro Art di Moscou è u teatru chjamatu. Agree, micca tutti, ancu un attore ghjovanu assai talentu, immediatamente furtunatu in a vita. Ma però, Papanov avia de sacrificà l'oppurtunità di fà una grandi carriera in a capitale. U fattu hè chì quandu l'attore estenu studiatu, hà sappiutu a fallu in l'amore è à maritare à u so classe Nadezhda Kartayeva. A zitella hè statu mandata à u dramaturgu russu di Klaipeda dopu a graduazione. Papanov ùn pudia micca esse u so sposa amata è andò cun ella à i Stati Baltichi.

Un pocu tempu passava, Nadia hà sappiutu a quantità di tempu in u teatru balticu è vultonu in Moscou. In quellu tempu, Anatoly hà invitatu à u so teatru direttore di Sati, Andrei Goncharov. Eppuru, anchi si tutti ricunniscenu u talentu di Papanov, ùn era micca datu u rollu principali per un bellu pezzu. Tuttu cambiatu in tuttu dopu à l'Anatolia hà ghjucatu in a cumeddia "U baci da a fata". L'attore hè assai affittuate da parechji critichi. Allora ellu hà fattu in parechje altre prudutori, chì finalmente cunfirmaru chì Papanov hà un gran talentu è carisma. Dopu avè cuminciatu à parlà in i circles teatrali è l'audizione accuminzava a ricanusciri Papanov. Anatoly hà prestu prestu prestu unu di i principali attori di u teatru. Avianu travagliatu finu à a fine, finu à a so morte, quasi cinquanta anni. Tutti ammintamu chì copre maravigliu cù i roles cumic è tragicomic. Papanov hà statu capacitu per vede micca solu u caricu comicu di i caratteri, ma dinò a so tragedia di vita, l'esperimenti, i pinsamenti è i sentimi.

Hè per quessa chì u so talentu ùn puderanu micca fallut à avè i direttori chì anu dedicatu à a cinematografia. Ancu s'è l'anni sittanta ùn anu micca attentatu, dopu à a pelicula "Alive and the Dead" tuttu cambiatu. Dopu questa stampa, parechji direttori volianu sparalli Papanova. Rispunusu rapidamenti chì l'attore hè capaci di ghjucà una varietà larga di roli. Pò esse sparatu in tutti i geniri, chì restanu sempre orgànichi è naturali. Nisunu di i so caratteri pò esse chjamati falsificati o articuli. Invevendu chì Papanov ùn pareva micca, i so eroi anu crede tuttu. Pò esse vistutu in films psicologicu, è in comedie e satìrici lírici. L'attuali hà sappiutu di cumbattà a sàtira è a tragédie, à dà i so caratteri quant'è una varietà di sentimenti è emozioni chì ogni unu di u so eroi hanu necessariu in l'anima di l'especazioni.

È dopu à a pelicula "Cuentate di l'auto" in Papanov, avemu vistu un comicu maravigliu. Dopu à sta film, ghjucò in una varietà di tematichi diffirenti, chì tutti sapemu è amà. Hè solu Papanov ùn hè micca cuntentu cù a so popularità in questa imagina. Sapendu perfettamenti bè chì puderia play dramas, perchè sempre pruvò à pruvà sta di i ghjochi è u visor. Certu, Papanov faciu. Una cunfirmazione ecunomica hè a film "Stazione Ferrovial di Belorussky". Ma, anu sempre, l'attore hè statu sempri cunzidiratu chì l'udite ade à u so umuri, da turnà à i roles cume. Ùn era mai avutu orgogliu di a so popularità è sempre pruvatu di vede pocu pruvinenti per esse rinfreschi in a casuzza è duvete una bicicletta.

Sapemu chì Anatoly Papanov ùn solu di i film. A so voce dettu l'amata di tuttu u lupu da "Bonu, aspetta! ". Sta voce ùn sarà mai cunfundita da ogni zitellu è micca un adultu chì hè crisciutu nantu à questu cartoon. E in tuttu, tutti crionu.

Papanov era una persona bella, bona, onità è pura. Malgradu u fattu chì in questu tempu a fede era perseguita, si n'andò in u tèmpiu è pricava à Diu. Tutta la so vita Papanov hà stete cun una donna. Sfurtunatamente, un attache di cacciu l'hà pigliatu da a vita prima principiu, altri ùn puderia ancu ghjucà assai. Ma, ancu dopu tanti anni avianu passatu, nimu avia esqueciutu à Papanov. Guà videmu un filmu cun ellu, admirate, risani, paganu cusì tribute à sta bella persona è l'attore.