Cosa à circà à u 8 mesi di gravidenza

In u seculuimu mesu di gravidanza, un livellu di pisci appricatu hè di 9 kg. Ùn ci hè nunda di culpisce per questu - un tali aumentu hè tutte e nordu per quellu tempu.
L'utru si trova supra l'ubbicu pubblicu à 26-28 cm, sustegnu u fondu di u stomacu, u core è pulmoni. Avà hè più duru per respirarè micca cà prima. A respirazione superficiale è frequenta. Pulse aumenta ancu - da l'72 solda per minuti à 80-90. Sì, e a prissioni sanguigna hè maiurata da l'usu d'un 5-10 mm. gt; Art. Sturezza si faciule facilmente è spessu.
Pruvate caminari quantu pussibule è più spessu in l'aire frescu. Ùn fuma micca, è ùn vanu à i stati induve fumà. Inoltè no beiu assai liquidu. Tutti issi cumbenzi simprici aiutanu un pocu per esaltà i sistemi respiratorji è cardiovascular.

Pruvate per fà pocu di misure , pusendu o stanu dopu avè manghjatu, ma ùn vai micca a lettu, invece di dorme, susciteghja u cabu maiori, questi misure sò necessari per quessa. Per prutegrate da l'ardori. Ùn manghjarete à u vostru dump! Hè megliu manghjà spessu, ma pocu à pocu - circa 5-6 volte di ghjornu. In questu casu, hè megliu per dà a vostra preferenza à i prudutti chì sullivanu l'azzurru - l'antipatite naturali. Questu sour cream, cottage cheese, cream, tortilla steamed, eggs ova fogghi, pisci fucile, poultini, carne, pane biancu (aieri). Sè decide di manghjà e vegetale - hè megliu aduprà chjusu, puree à purcinu di consistenza. L'alimenti grassificanti sò stati sclusivi sclusivi (in particulare per i gras di l'animali rustrutturi - oca, l'aghju). Diga micca à i salti piccante è i salsi, frutti è legumi picurini, legumi, cù a furmazione "cava" (ravane, col, ravane, cipolle, sumidero), chocolate, pani negru, carbonate, caldo e té. Ùn pigliate micca a testa per a suttura di soda da stonglione - in u gravidenza hè strettu pruibitu di usalla.

In u terzu trimesteru, pudete spessu mette suluzioni in i vostri pedi è i ghjambi. A so aspettu hè assuciatu micca solu cù u fattu chì l'utru crescente strince i plexuses nervi è cù l'aumentu di u pesu, ma ancu cù u disbildatu in u sangue di fòsfori è u calzuni. Se a crampsi di a pera, pruvate fà standu, mentre movime u vostru pesu à a perna, chì cramps. Un altru rimediu hè di treverà u vostru periculu lentamente versu l'altru. Se u dulore hè assai forte, fate da fà da quarcunu quì.
Certe avete pussutu pruvate à durà. Turnate da parte di u vignetu, è ùn pò micca truvà facilmente un travagliu. Forsi si puderete aiutà un cabbellu. Puderete sustene a so zummia o puscia u so pede nantu à ella, - secondu cumu si sentenu còmpiu.

Chì ghjè u so picciottu duranti a vintisima novue à trenta sett'anni di vita in u zupu di a mamma?

A vintesa novu simana. U picciottu prufumi abbastanza attivu in u fluidu amnatuicu. Dopu ch'ellu ne hè natu, in quasi 3-4 mesi hà avutu i cumpitenzi di natari. Se ùn avete micca di fallu per perdienti è à teme l'acqua, firmate per a piscina per i babis. Avà parechje chji piscarii - privati ​​è policloniichi.

A trenta settimana . U zitellu ghjè sempre in sòncia, è ellu stessu cù l'espressioni facial expressive: frunze, frunza, stinche e so pugno. Quandu si spende, si cumportanu cum'è un adultu: si stendi, allistendu li gammi è e mani.

Trenta primi simana . I pulmoni sò preparati per u primu respiru. Ci hè una accumulazione di massa è pisu musulmana.

Semana trenta siconda. U zitellu ùn hè micca sottumessu à un tissutu subcuticu è u zingia si trova pocu. E li picciotti ùn anu micca chjusu i so labia, è i picciotti ùn anu micca descendute à u scrotum. In tuttu u restu, u zitellu hè tutte e cumpagnu tuttevutu cum'è un criaturu full-tempu, ma ferma pocu, u so pesu hè 1400 g, è l'altura hè 40 cm.