Rosa o blu?

L'scelta di u culore di vestiti determina micca solu i tradizioni è e norme adoptenze in a società, ma ancu i preferenzi persunalizati.
Una donna di vestitu di vestitu di un culore particulari, duna una infurmazioni nantu à l'altri, u culore di vestiti rifletti l'istatu di l'anima di u so patronu è pò cuntà assai di u so caratteru. Ma pudete ancu "ghjucà" in a direzione opposta - cambiantè a culore di vestiti, affettanu u vostru modu d'umore è u statu emotivo, "pittura" di u mondu cun vede cù culori brillanti.
Toni blu in a ropa sò preferite da e femine intellettuale è indipindenti chì ponu esse responsabilità di i so azzioni. Sò modesti è restrimenti, propensu à a malincunia. Ùn hè micca sempre fàcili per cuntattu.
U giallu hè u culore di u cumandu. E donne chì sceglie questu colore sò propensi à cambiassi freti in e so vita, ma ùn perdenu u capu, mostranu praticità è discrezione. Fasciculus truvate una lingua cumuni cù l'altri, ùn sò micca paura di piglià risichi è adattate facilmente in a nova cundizioni di a vita.
U culore viulite rilievi femminili emotivi, dreamy e faciule inspirati. Sò pirsunalità creativi - scrivenu poemeti, scrive, ùn anu micca piace una societaria ruvida, preferì un cercolu ristrettu di cunnutteti.
E donne anu elegutu alive, energeticu è propiu, pronta per u cambiamentu. Vulenu flirtear, partiti, sociables, anu avutu parechji cunniscenzi. longu tempu ùn circate micca un rapportu seriu. Vermicellu hè u culore di a vittoria, u culore di passione è a tentazione, vitalità attiva è attrazione sessuale. Vermicellu hè preferitu da e donne chì ùn sò micca teme à stà in u centru, per contrà, volenu attruverà l'attenzione, diventanu sempri più visibili.
Green hè prubabile di esse preferitu da e donne observant, stubborn è responzabili, ma di qualcosa untuvaggiu è disprezzu di l'affirmazioni. In u so desideriu di pruvucari qualcosa à l'altri, ponu esse ghjuvanu esercitu è ​​rinunzià i so principiu.
Black , per regula, hè sceltu da e donne, per quale l'imaghjini d'auturità, solidità è statu hè impurtante. Hè nutata chì e persone in u surrisu u surdatu negru, cusì ne creanu una figura di una persona pula è rilluta. In ogni casu, se i prudutti stessi neri sò "ropa di travagliu", è in u vostru piacevule Preferite culori brillanti, questu parra per l'armunia interna è a capacità di primurà cumu.
U biancu hè u culore universale, u culore di a purezza, l'apertude, a sincerità è a difendenza. Sì a robba di u biancu prutesta in u vestitariu di a donna, questu hè parlatu micca solu di a so precisione, ma ancu di a cunvinzione interna di a so supremità suprana à l'altri.
U culore marrone in a so forma pura è assai abbattante, ma a varietà di i so sfumatura hè impressiunanti - chocolate, cafe con leche, sande. Sti sfarenti suli è caliu sò preferiti da e donne chì sò tranquilli, amare di a casa è cunfortulu, qualsiasi avvenimentu suciale serà preferitu da a sera cù a famiglia.
Grigio hè spessu sceltu per e donne chì ùn vulianu micca cridutu l'attenzione, forsi in questu puntu di a so vita l'anu bisognu à "oculte" di l'altri, creendu una imatge di un "raru grisgiu". Dopu sta facciata divina, un vulcano di passione pò fracete, o, perversi, un anima finta è vulnerable pò esseculare.
U rosu hè u culore di coqueteria, i trascuranza è di u rumanzu. Una donna adulta chì circundava un cultu di rosa, in a prufundità di a so alma, resta una picciotta in legnu è arcu. Sò chjamati timida, vacillanti, ùn anu capace à decisione rispundenti, sò assai sensittivi è vulnerevuli.