Relazione in a famiglia è a so influenza in crianza

Hè bella quandu una nova famiglia hè nata. Una nova cellula di a sucità. E, sicuru, in u futuru, per adèniri una famiglia scritta, i zitelli sò previstu. A ghjente vive together, amare u rispettu. Avè u picciriddu. Un intruduzzione trà i cònjuni, chì serve com'è un incitantu per l'assistenza mutuale in un momentu difficiule. A sustegnu à i prublemi di casa. Plans for the future, repair of housing, purchase of furniture. Parra riunite. È pari chì questu serà sempre cusì cusì. Anu sia u pianu, i zitelli i farà si ralleghe in i so rializazioni è i vittori, è vi cuntene duru è felice finu à a vichjàia. Tuttu hè maravillosa.

Ma in un mumentu tuttu pò colapsallu. Un amatu pò traisce, o i prublemi di i ghjurnati fuglià tuttu ciò chì hè bella entre voi. Allora a sulitudine in solità. Parirarà chì ùn avete bisognu di nimu, tutti sò ostili. Cumu si tratta di stu sentimentu, chì scorri à tutte e persone chì pruvate aiutà. Cursi in un cercolu ùn vi permette micca di scappà di questa agunia. L'unicu ciò chì si conduce hè statu u divorziu.

Sembra chì questu serà megliu per dui. Dopu tuttu, tanti agunia avè accumulatu nantu à l'ultimi anni. Per una certa ragione, à questu momentu, solu un insulte malu hè citatu, o un attu offensivu. Tuttu chistu vene à a prufeta, invece di abbandunà l'offenda, è nantu à un capu friddu tuttu cù cura. Intunarete à l'estremu, è ùn pensate micca quantu molti persone ch'amu da danaraghju. I parechji chì si preoccupa di a vita persunale di i so figlioli. E più impurtanti, riguardu à i so figlioli, chì sò più affettati da u divorziu di i so genitori.

Quantu casi, u zitellu dopu à u divorziu hè statu ritruvatu in sè stessu. E li cunsiquenzi eranu piativi. Tentati di intruducirle suicidi, fughje da a casa, addictibile à i malamenti (l'affichè, l'alkohol, l 'addiction). Hè u divorziu prubabile di guidà per questi consegni, dumanda? Chì sò i guasgi di i zitelli per fà una decisione? U fattu hè chì in u divorziu di i genitori u zitellu culpa u so primu. Cumincia à pensà è pisà u so cumpurtamentu. E necessariu avè a conclusione chì hè quellu chì hè culpèvule. Allora pensanu cresce in quelli parenti ùn anu più piace à più. L'stabilità psicologica, a vita curretta hè rotta è teme. A psichjà di u zitellu ùn hè micca pronta per tali prucessi, è u zitellu si face cum'è un erice, pruvatu micca à fà i ghjovani in pocu vicinu per l'avè pruvemu novu. A riculosa accussioni sò solu u metudu di prutezzione. Tali nichi sò assai difficiuli di purtà à a cunversazione, per forza per apre u opere.

In a vita, ci sò parechje situazioni, è ogni solu bisognu. Ma prima di piglià, pensate quant'à u tipu di tortura chì mette nantu à i vostri parenti. Pende tutti i prufunenti è cunde, forsi pudete truvà un modu à stà sta situazione senza u divorziu. Una alternativa hè a residenza temporale. Questu prumovi di tempu per piglià a decisione correcta. Siccomu l'offisa hè stata riferita dopu à u tempu chì hà sceltu, u pride silenzià, è in un state tranquillu, deve a decisione perchè.

Per evitari stu destinatu, hè pocu quantu hè necessariu. Rispetate l'altri cusì cusì ùn sia micca. Dopu tuttu, ùn importa ciò chì a situazione hè di u mumentu, in u passatu hà amatu, campatu quì per un certu tempu. E almenu da u rispettu per anni di vite ùn scornate micca per insulte. Avete dati nascita di zitelli, chì significavanu chì avete prima cunsideratu com'è digià d'autra. Scuprite à sente è capisce a vostra alma ànima. Dopu tuttu, u prublema ùn vi scapparà nunda si hè discutitu. U silenziu solu aggrava u cunflittu. Ùn accummincià l'ingerimentu, hè megliu da dì à quellu chì ùn vi vene. E l'orgogliu di stu puntu hà bisognu di esse più profonda. Dopu tuttu, ùn solu micca u vostru destinatu hè decisu, ma u futuru di u zitellu.