Culi altivi di sangue di u sangue di l'urina durante a gravidanza

A donna pregnant è a so salute hè sempre sottu à u cuntrollu di ginecologi, a so cumpagnia di u quale hè di prevene i pussibbili cumplicazioni chì espere vicinu omi futuri in quasi ogni passu. Per quessa, e donne in una pusizione interessante sò numinati vitture regulare à e cunghjuntura, induve i medichi l'anu a determinazione a più divizzioni di u gravidenza. Solu solu e medici pò piglià mette urigenti è impediscenu una minaccia à a salute di a futura mamma è ella, ùn hè micca nascita, criatura. Ogni visita nova à un ginèggica passa quasi a stessa manera, è ghjornu spessu cun primu prughjettu, ancu i prucessi di urina. U numaru di i ciumi bianchi di sangue di una donna incinta pregunni pò dì à un medagiu dilettiu assai.

Liucocyte in l'urina di una donna incinta si deve esse normale da 8 à 10 in una μL. Se u mèdicu hà truvatu un numaru acceptable di ciuci di sangue di u sangue, significa chì i rinosi sò travagliate in modu nurmale, è qualcunoi chì i prucessi inflammatorii in u corpu di a mamma futura ùn anu assenza. In casu di sposta, una donna prima di cuncezzione di u zitellu hè statu malatu cù qualsiasi malatie cù l'attività renal, in u gravidenza, hè assai possibbili l'ocurrenza di varii cumpuliterie, per quessa, hè necessariu piglià mette urigenti è prevenu consecuenzi periculosi è spegate. Spessu chì una donna duranti a gravidanza, quandu spinta l'urina per l'analisi, ùn hà micca attentatu à guardà a hygiene per a persona, è dinò fermamente a verità di a pruvucatorii di urina. Comu u risultatu - aumentò i cedi di u sangue di u sangue da l'urina durante a gravidanza. Per esse ellu di a pussibilità di accusa imprecisa di altre provi, devi sempre d'observà a reguli basi di l'higiene, chì avà tutti cridite à sapè.

Ma quì scrupulamente osservate e reguli di iegge, è durante l'esaminazione avete un cuntenutu aumentatu di leucociti in l'urina. In questu casu, u duttore definallyà darà un esame supplementu. In questu "preobsledovanii" necessariu appuntamentu procedimi chì permettenu di verificà u funziunamentu di i riti è a prisenza o assenza di prucessi inflamatorii di queste l'organi. U duttore hà bisognu di scummigghiari o s'ellu ci sò focu infizziosi in u vostru corpu.

Un diagnosticu cumpletu di u vostru corpu vi aiuta à stabilisce e cose di e teste "male" è vi permettenu di nome mette qualità di trattamentu. U numaru à numeru di leucociti in l'urina di una donna incinta in u tempu palesa l'ocurrenza di leucocitosi. È u sviluppu di sta maladie hè rapida, a malatia hè solu duie ore, u spessu chì a malatia hè precedita da un purgante significativu.

Comu si cunnosce, i leucociti sò un gruppu cellulari speciale situatu in u sangue umanu, i celi difendenu in l'aspettu è funzioni. A funzione principalu di i leucociti hè di prutezzione di u corpu umanu. Puderanu anticorchizazione chì intervenenu activamente in i reazzione di u sistema immune di u corpu à ogni persona. Liucocyti sò capaci di distruverà elementi dannui in u sangue umanu.

In quantu à a cumuzzioni quantitati di leucociti, hè significativamente inferituore à altri cumpunenti di u sangue umanu. Quandu passate e pruposzoni di urina, pudete ancu visualmente determinà cumu si sente oghje. Pruvenzii "Bad" pò esse definitu, cumu dicenu, cù l'occhiu nuru senza intervenzione laborale.

Se u cuntenutu di leucocitie in l'urina durante a gravidanza supera a quantità permissibili, l'urina serà turbia, è un sedimentu pruvatu mucoso pò cascà à u fondu. I celaccii bianchi da u sangue in una donna incinta dissenu chì, forsi, ci hè infjammazione di a vulva, urogenite, u vagina. È ancu chì ùn site micca bè in u travagliu di i riti. Sì à scuprinu i signali di vulvitis o vaginitis ùn sò micca truvati, allura u nefrologistu deve esse urganizatu è esaminatu.

E leucociti elevati in l'urinale di una donna incinta pò significà u sviluppu di cistite, prucessi infjammatori in a buca. Spessu chì a succissione di e malatie pò esse cumpretamente senza sintomi. E certi volte cù e malatiene sò urinazione frequente, dulce.

A cistite in pregnant women hè spessu trattata assai efficace è rapidamente. Dopu à deci ghjorni, sta maladugia pò esse rializata cù cura, è ùn anu micca influenze a salute di u futuru babbu. Una maladie più periculosa di una donna incinta, chì pò significari un crescente di cilesti in l'urina, hè pioneonefritis. Questa hè una maladìa spiciale assai spavintusa per a sia a futura mamma è u zitellu. È per a so prevenzione è u trattamentu da i medichi seranu sforzu assai di sforzu.

In cunclusioni, vogliu dì chì ogni pregnant donna ùn evite micca prucessi regulare, perchè u diagnosticiu puntuale di a cundizione di u corpu hè una prumessa di u nascita di un zitellu è una salute d'alta, ancu a necessità di mantene a vostra salute à un altu livellu. Vogliu desiderà una cosa: affinchè a cura di sè è di u zitellu!