Chì i ponnu fà scuntrà in una relazione?

À a fine di u seculu passatu, una anecdòta circulava trà e populi, prubbabbilmente, quasi nimu la ricurdaraghju, ma una frase stete: "I, un zitellu è un cane sò un mudellu di una famiglia ideale di u XXI seculu".

Per e grande, sta cunclusione ùn hè micca solu di a verità. Oghje, assai famiglii cumplicati assai, induve a mamma in "orgogliosa solità" trae u so zitellu.

Hè triste chì in parechji casi, e donne sò sempre in "fiertà" solu. Spessu una donna inconscientemente stà per stà sclusa, ella cumencia à teme una nova rapportu. I ragiò per questa scusa pò esse parechji.

I siculiani anu compru a pruvucatu chì u nostru cumpurtamentu hè spessu affettatu, dicemu, a nostra zitiddina. Ùn hè micca un accidentu, u scantu di rilazioni incù parechji ghjuvani prisentanu nantu à a basa di e so experientii di a so zitiddina. Sì una donna hà campatu in una famiglia felice, induve i so parenti amanu à l'altri, e l'ànghjuli ùn avianu micca vistu in i so figlioli, a donna averia cusì à creà esse rilazioni. Ùn ci sarà micca imprudente, cum'è in un spurenzu cù a so testa, in l'abbraccio d'un omu, ancu s'ellu hè un omu amatu. Hè sorule chì à teme una donna in una relazione cù u so amatu è amatu? Hè assai semprici. U fattu chì ùn hà micca bisognu di i normande chjamati. U primu chistu, cum'è un veru sciinzista, una donna da una famosa famiglia, hà cunsiderà un amare cum'è sottu un microscopu per u prismu di u cumpurtamentu di i genitori, pruvate à i paràmetri di u so babbu. E si ùn ci micca incunatu, ùn mancu ùn pruvà à fà nunda di rilazione cù ellu.

E se in una famiglia induve a mo mamma ùn era micca cuntenta cù u so papà, da chì duvè pò fà scanta in una relazione chì quandu anu meetu u so amatu? I siclioti dicenu chì in stu casu, una donna hè sicura chì ùn pò micca avè una famiglia felice. Nun pensa ancu chì e rilazione ponu piacè di i dui parenti, ponu esse faciule è piacevule, ma per percive cum'è una pene obligatorio chì deve esse da arraggià. Hè per quessa ellu prefiere ristassi solu, ma micca turmentatu.

S'è seguemu questa lògica, a donna in a rilazioni hà solu un modu - in i passi di i genitori. In fatti, tuttu hè in modu bellu. Perchè ùn ci hè nisuna pratica idèntica è ideale, perchè ùn sò micca idèntii, recurring even in trivialities più insignificanti, è relazioni ideali, i sicri sicreti. Avemu avertitu chì avemu custruiutu e nostri relazioni solu per noi, cun travagliu cumunu di travagliu. E dopu in una relazione cù a vostra alma ànima, pudete alcuni esattamente ciò chì vuleva tantu.

A cosa principal hè di sapè ciò chì vulete di sti rilazioni attualmente. Dopu tuttu, si dumandassi à questa donna questa pregunta, certamenti principià à listà e qualità chì un omu avia avutu, cumu si deve esse comporta in a famiglia. Quand'ellu era chjamatu in una canzone di i tempi Sovietsi: "Dunque mi vogliu micca, ùn fume, è ùn dà sempre un fiori". È, se ùn hè micca sicuru chì tuttu hè stata cusì, ella preferisce à stà sola. U prublema principali nantu à quale e donne anu teme di una nova relazione, i psiculoghi dicenu, hè chì un omu hè sceltu com'è novu trinket in una tenda per piace sè stessu. Sò propie risuli è sentimenti sò prisentati. Cù questa stima, una donna ùn hè micca pronta à dà una relazione.

Ùn hè micca un accidentu chì i psicologi cunsiglienu per apprinnerà per accettà a vita è l'altri mentre sò. Sta pusizione per vita agisce in parechje situazioni. È, prima di tuttu, aumenta e cose di custruisce una relazione harmonie cù u vostru omu.

Ci hè un altru saccu à a ricerca per una nova rapportu. Nisunna donna troppita nantu à ellu. Sicurizza, e, comu risoluzzu, autismu stessu. Ricurdativi quantu volte intesu di amici, cumpagnie, solu cunnuscenza di e donne a frasa cum'è: "Ma à quali socu fà a so frekwenza, mi piacenu piacè almenu un omu?". Pudete dà un 99% sicuru chì queste sò e femine, o Quelli chì arrossenu a so rilazioni cù u so maritu anu un pesu pesu, chì ùn pò micca abbannunatu. Quandu partì - vi serebbe scluso, ma unu hè scary. E novi relazioni scantificanu: induve truvà l'omu di i vostri sogni, chì avete bisognu?

U modu di questa situazione hà longu cunnisciutu. Ùn hè micca cunsigliatu per noi solu da u psicòlegu più pienu - affezionate, pudete a rispittà è apprezzà ti stessu. Hè sè stessu, è sopratuttu, tù stessu. T'avete vistu, è l'altri detti darrì chì sarete stirminiu, è cumincianu à amà, rispettu è apprezzate. È a rilazioni diventerà.