Cume a tùncia di tè è ùn ferite a vostra salute à u stessu tempu

Tè - una buttiglia magica chì dà vivacità, rinforza a forza, calienta, tonifica è improvesà u benessimu. Fate cerimoniu di tè in parechje volte di ghjornu, avete bisogna sapè chì quandu si usa u tè, sò qualchì pruibitu è ​​contraindicazione. Avemu bisognu di cunnosce tutte tutti, perchè deve pinzari a nostra salute.

Allura, leghjite è memorizeghja cunsiglii cumu per bevish u tè è ùn fà micca male per a vostra salute.

Un anticu sustinutu Chineve dici: ùn avè micca bè tè nantu à un core vacanti. Ùn vogliu micca bè fierce si sò famiti, è ancu più cusì, ùn sò micca sustituì u tè cun l'alimentariu. Fate micca quellu chì valenu degnu chì u tè hè di natura un pruduttu friddu. Intraperu in u nostru corpu, tè calore, parò paròvunu pò esse di fondu, ponu cool our stomach è spleen. Questu hè assai preghjudiziu per u so funziunamentu standard.

Ùn vìvi micca troppu caldu. Certi fanatichi sò "calda", eddubanu direttamente acqua fogera, chì creanu a larynx, esophagus e stomach. A ardenza freti di l'esòfuru è l'urgani digestivu pò causà a so deformazione, à u sviluppu di tumuri. A tampiratura di u tè, adattatu per u cunsumu, ùn deve esse micca più di 60 gradi. Avete a cura di u stomacu è ùn pruvucate micca a so malatie per aduce bè beie.

U tè cold ùn hè micca adattatu per eddu. Teste caliu è tè calore, rinfriscanu a testa, esavate a fatigue . U tè enfasi hè l'effettu oppostu. Dopu avè a tela fridda, puderete fugliate è sentite debuladore è debule. L'usu freti di u tè brùnziu pruduttu pò pruvucate i maloforsi, l'insomnia, l'ansia, l'excitazione nervosa. Questu hè dovutu à u fattu chì, in unipochi di tè forte, u corpu riceve un cantu eccessivu di tannicu è di cafeina. Sti sustanzzioni attranu cumbattimenti nantu à u sistema nervu.

U tè funètu esse usatu da u più prestu pussibule. Se u tè hè longu, per esempiu, in una bagnu, hà da inizià a multiplicà i microorganisimu è a bacteria chì pò causà una varietà d'infezioni intestinali. Inoltre, tè invalatu perdi a so trasparenza, a palatabilità è u nutrizione. Hè megliu aduprà immediatamente u tè brùcculu, è ogni untu tempu fugliale frescu è diliziosu.

Ùn aghjunghje micca u fugliale da più di trè volte, perchè cun cullezioni sussurna, ùn solu micca u valore nutrizionale di a foglia di tè si trova, ma sò ancu liberati elementi chì sò prisenti in quantità limitata in tè. Hè necessariu sapiri chì durante u funziunamentu di primura di a foglie dele cede un 50% di e so pruprietà, cù a secundariu - circa 30%, à u terzu - circa 10%.

Ùn vìvi micca u tetra prima di manghjà, l'alimentu pò esse affissante, perchè u tè avete dilutu u salivamentu è rindia i gustatori. Inoltre un vetru di tè, drunk before eating, pò disturbà a digestioni propria. Hè megliu di beure té una ora prima di manghjà.

Tende avà infurmatu immediatamenti dopu ad avè alimentatu alimentariu hè ancu preghjudiziu, chì tè prurisce a digestioni, affettivu per tuttu u sistema digestivu. Aspetta una meza ora, poi piaceni una tazza di tè fragranza.

In micca casu ùn pò micca bevi un tazza di medicina. Drogaglii, riagisce cù u tannicu cuntenutu in tè, diventenu in un sedimentu digericu difficiule. Drogas, lavati cun tè, ùn solu ùn portanu micca un efectu curativu, ma puderanu pertendu gravemente a salute.

Ùn vìvi micca tè, in una tazza di più di 5 ore. Tese té è spiciale è spessu hè a crescente di bacteriasi patogeni. Cusì, serà più utili è tastierè per fà u tè frescu fragante. È cù tè vechju pudete acquistanu una fiore, fate una ferita o irritazione di a pelle, lasciate l'ochji o rende a bocca dopu à manghjà.

E l'ultimi suggerimenti: ùn avè micca bè tè quantità limitata. Questu hè preghjudiziu à a salute. A "dose" di u prezzi di u massimu di u tè hè 6 cups.

Tende u tè è sia salutare!