A pruprietà di a casgiera di Shea è a manera di sceglie u dirittu

U mantellu taladà hè un grassu naturale chì hè di urighjure vegetale. L'ogghiu hà parechji nomi - shea butter, shea butter, shea butter. Oliu ùn hà micca solu parechji nomi, ma ancu assai avanti. A più grande pupularità di l'oliu truvatu in u campu cusmeticu. Hè assai usata cum'è un emulgente, ingredienti frescu di i diversi prudutti, chì varieghja da u sapuniu è senza fine cun balsani per u capelli. U mantellu di mantea ha un culore di marìculu cù un sapore grogne. Mestieri africani orientali sò cuntenti di aduprà u mantra di shea cum'è l'oliu di coccia in cucina. È certi cumpagnii chì facenu dolci sustituveranu u mantellu di cacao cun u mantellu. In questu articulu parvarammu di e proprietà di u mantezzu di shea è cumu a sceglie bè.

Cumu hè chì creanu?

A literatura scientifica indica chì l'arbre di carica hè chjamatu Vitellaria, Vitellaria Nilotica (Àfrica orientale), o Vitellaria Paradoxa (Africa occidentali). I pianations più grandi sò in Camerun, Mali, Nigeria, Còrdica, Burkina Faso, Sinegal e Uganda. L'altezza di sta pianta pò esse di 15 metri, u troncu è i rami sò cuparti cun una sustancia cerale scura chì prutege u boscu da i incelli. L'arbre à cumprà a frutti di vint'anni. I pruduzzioni pò esse à dui centu anni.

U fruttu di fruttu di l'arganu karitariu - questu hè u più grande è più impurtante di i povani di l'Africa, postu chì ùn ci hè micca abbundanza spiciale di fonti naturali. I tribù avutri nazioni africanichi ricuvaranu frutti di i tempi antichi, chì in a so furmazione originale s'assumiglia à grans prugnoli. A carne chì porta i castagni hè un trattatu di l'animali è l'omu. L'Africani apprezzendu tuttu in questa pianta: arbureti chì ùn portanu micca frutti, cut-a, secca, cremati è cinni sò usati per pittura a tela in un culore scuru, è l'estrattura di e razzi di questu arburu hè usatu per preparà una zucca medicinali.

À queste arburi ci hè una spezia di caterpillars, chì hè cunsideratu una farfalla. I frutti di u arbulu di scuru sò di u valori sagaru, sò un simbulu di vita, a furtuna è a fertilità. I frutte di carite sò u besti rigalu è serve com'è un trattatu exquisite à ogni festa. A mantenza di manzo hè prodotta in Africa di l'Est è Ovest. Da u livante, l'oliu hè cunsideratu più fragranti è disprezzu, ma hà menu alimenti fatali.

Mètode di ottene u mantellu

Per parechji seculi, a strada di estrazione petri shi ùn hà micca cambiatu praticamenti. Tradizionalmente, e femine sò impannillati à cugliera. Prupanenu u fruttu, si sparghjianu in u sole per affucà u polpa, è manghja. Bones di frutti, frutte, disposti, lavatu è battutu. Dopu à u sicondu seccu, i casci sò in molte chjaranu in u mulinu, è a farina si spedinu in grandi bassa cù d'acqua calda.

Sta mutazione hè stata cuncintrava e l'oliu s'arrizzò à a superficia. Dopu ci hè aghjuntu acqua fredda è u fracce cunsideratu di marroni. U grassu hè coltu. Allora hè chjucatu in una panna grande, è à u filtru finali. L'oliu karite prestu, chì hè un coratu cremosi, hè riccuvostu in pruprietariu. Quellote di stà mantene per e bisogni internu, è parechji sò mandati à u "big world".

I prugetti di u casgiu di shea

U mantellu di casanu hè assurbitu da perfetta. Questu ùn ùn abbandunarà un brillo fatale. Sugisce perfetta a pelle è u capelli. I grasti particulare, chì circa 15% di l'oliu, cuntribuiscenu à a produzzione naturale di colağenu. Questu significa chì i prudutti cun u mantellu in a cumpunimentu rejiminate in fine è guariscenze a pelle.

L'oliu Karite hè un filtru naturali per a radiavi ultravioletta (fattura naturali SPF 6), aumenta e pruteggiunità di a pelle. A causa di u fattu chì a mantega di shea faci a so qualità umida nantu à a pelle è nutria, hè utilizzatu bè com'è una crema di moisturizeghja.

U mantra di casgiu puru cu eczema. a pelle seca, cum'è cù credenze, per trattà di u postu di l'acne è l'acne. U mantellu di furia hè bè adattatu com'è una crema di rasatura, è quelli chì anu rive, mantra di shea, pò pezziari u pilatu.

Comu sceglie u mantellu di shea

L'oliu hè quasi impussibile di fragu. Ma avete averia bisognu. Nota chì quandu aghjunghjenu hexanu o altri solventi à l'oliu, nimu face una guarantiscia chì avarà i pruprietà chì s'istenni da ellu.

Parechje ghjente oliu oliu hè piacevule. Ci hè un liggeru nuance hazel. Se l'oliu ùn oliu micca, pudete significà chì hè o di età è ùn hà micca pussutu bè chì i propietati benifichi, o i solu solu solu sò aghjuntu à l'oliu. Allora l'oliu possu u coru biancu pianu. Ma à qualunque diploma di "anta vigliacchiana" u manzo di shea ùn anu micca un oliu displeadore. S'ellu hè presentu, questu significa chì ci sò additivi stranieri. Ùn hè bisognu di accuncià in a fria. U mantellu di mantea hè perfetta per cunservazione di 2-3 anni in u locu. induve ùn ci hè micca un accessu à u sole è ci hè una freschezza.

Sì avete preferitu l'oliu micca in a so forma pura, ma in a cumpusizioni di certi meziornu cosmichi, da vale a pena fendu attinente à quelli moments: quandu si specifica a cumpunimentu, u mantellu ci vole à prime, altri hè solu un muvimentu di marketing di i fabrizieri cusmetichi.

Fighje ancu a l'empresa di fabricazioni: deve esse fiducible è fiducible. Inoltre, u picculu fogghiu hè u compunente principalu in un pruduttu cosmicu, altri a maiò parte di e pruprietà benifichi di l'oliu sò affucati da i so competitors.

Ricordu sempre chì cusì prufessiunale di cusmetichi è farmacològii sò pussibuli da u manufatu di shea solu in forma pura, preparata da a tecnulugia antica per i campagnari africani. Ogni altra intruduzioni in a so pruduzzione o l'ingaghjamentu di altri cumpunenti porta à u fattu chì l'oliu diventene un bonu grasse.