Cumu livà a fatica?

Cosa da fà chì, à a sera, l'umore piscia grossu, i piti mediani è in u pesu di corpu? Cumu crià a vostra vitalità? Questa pregunta dumatevamu a mèdicine-immunologiste Natella Zinchenko.

U statutu di fatica di a sera, è a malatia fatta ùn deve micca cunfundita da a fatigue crònica chì hè una malatìa. Hè necessariu diferencià claramente esse conceptu: fatigue, perchè era un ghjornu impughente, è un statu constante di fatigue e malise. Dopu à u mattina - una cundizione seriu è u clima. È ogni matina pari a l'ùltima matina di a vita.

Cumu aiutate à a tola dopu à un ghjornu di u travagliu scaricate u fatigue di u ghjornu, sopra l'apatia è sintomi di u travagliu? Qualchese i ragiuni di a fatigue, prima di tuttu, ùn deve micca sentu à a tavula è manghja. Prima di a sera à a cena hè cunsigliata per rilassate, rilassate è calmà. Perchè u prublema di ingestisce i digestioni di alimentazione esistassi assai energia. Sè «cundite» nantu à a nutizie, ancu di più razmorit, vulete dorme, è facenu turnà in casa di nozze è ùn sarà micca.

Sò sugnu parechji cunsiglii, a implementazione di quale ùn ùn deve micca più di 20 - 25 minuti è duverà esse sustinienziu.

Riturnà a casa, vai in dormi - sicura sò stancu. U pentu in i peri hè assai dolce per l'umore. Avvicinendu a casa, sò di sughjurnà cumu per sguassà rapidamente i vostri scarpi, tufate u panticule elàsticu, caminatu pezzu nùmeru o scavalca in patevole duce . Cusì fate.

Dopu questu, hè megliu fà marchjà direttamente à u bagnu, ma se ùn ci hè forza, invece inizialmente una pusizione horizontale còmuda, sullivate e so maglie è favurevule à u muru à l'angleu massimu. Un locu di cinque minuti a causa di u prucessu di sangue. Per via di cunsiquenza, a fatigue in i pierri passà parziale, è serebbe un soccorsu.

I bagni cuntrastanti ùn piglià micca più di cinque minuti. I cambiassi sangue. Pigliate dui bacini: cù acqua calenta - una temperatura di 40 ° C è acqua fredda - micca più di 30 ° C. Mittendu i pede in acqua cale per parechji seconde, in seguita u fretu. Repetite questa prucedura 3-4 volta.

Hè pussibule solu un pienu di calza per piacè à i so pedi. Pour l'acqua calda in u bacinu. In l'acqua di rinfrescante, accumpagna l'acqua cale chì a tampiratura ùn cambia micca. Aggiunate alcune erbe - camomile, sage, lavanda, valerian. Preparate l'infuzzioni di l'arbe, cum'è seguite: dui cullizzioni di tisre chjudique struciatu per un litru d'acqua fogera, insistimu à trenta minuti, strainate è aghjunghje l'acqua calda. Infuse l'arbe più megliu in a mattina, sò sempre in manu. Tazik hè megliu mette in u bagnu, per esse, in un spaziu chjusu pocu, chì prumu d'allughjà cù parechji aromi pruvinenti. Per mezu di u respiru di un paru di erbe, u sistema nervu calmene. Passa fatigue. Forze si prisintanu. Ùn pigliate bagni caldi si tenete varicesi.

Bona fatigue in i peri bagnu coniferu caldu: 15 mg d'estrattura di pani è dui cullizzioni di u mare o di u mare, aghjunghje à una bassa d'acqua profonda cù una temperatura di circa 40 gradi.

Se in quellu ghjornu hè straccate assai duru, pigliate un bagnu . In l'acqua, aghjunghjenu a sal marina, sapori boni, infuzioni di erbe, chì sò preparati in listessa manera di i spalli.

A mi piacevule cum'è u bagnu cù l'aghjunzione di u caldo di foglia. 6-8. Foglie di latte fugliale l'acqua fridda, portanu un foglie è cocilu per almenu vinti minuti. Questa infuzione si deve esse preparata in anticipu, hè almacenatu durante parechji ghjorni in a fria, senza perde u so proprietà medicinali. L'infuzione pò aghjunghje à u bagnu cù u salinu di u mari è di i sapori. A temperatura di l'acqua ùn deve esse altu - 37-38 gradi. Assicurata in ùn hè cunsigliata micca più di 5 minuti.

Sluvate perfettamente a fatica di a musculaire generale. Se dopu chì decide un ghjornu à u lettu, ùn passanu micca à una altagna cuntrastanti. Se ùn avete micca solu per sguassà a fatigue, ma dinò per rinforzà l'efficienza, l'ultima flussu di l'acqua deve esse cool. Dopu i prucessi di l'acqua, trasfurmassi u corpu è sopratuttu cun cura di una tela. Scopre i vostri pezzi cù i petroledus movimenti duchi da u fondu. A pelle sarà più elàstica è tendita.

A lotta contru a fatica devia esse cumpreta. Ùn si scurdanu di e to mani - anu da esse ancu sottumessu sottu à un corrente di acqua calda o ponu in a listessa ghjuvatu cum'è i vostri pedi. Mani in questa ora si pò massaggià i vostri pedi da i vostri ditti à u turmintu. Dopu à u trattamentu di l'acqua, appricà una crema nourishing suave in manu. Allora, hè vinutu fora di u bagnu, chì digià partizandu annantu à l'insupportable burden of life.

Avà hè u tempu di dedicà un minutu per rilassà i musculi di a faccia. Puscia nantu à a fàccia è u collu una vitamina maschera. Per questu scopu, u megliu modu hè un pepite rarratu o patate prima. Pozzu e so zuccherinu annantu à a vostra face, prublemi in steamed with a hot towel. Assicuratevi di piglià una posizione horizontale cù e legs in una stanza cun una finestra aperta un apertura. Se ùn avete micca stallatu cun una mascara, a vostra apparenza, è in cunseguere u vostru benessiri, pò solu esse agghicatu. Ci sera inzucchendu sottu à l'ochji, è tuttu u face sarà arrugata. U scopu di sta mascara hè di sguillà a fatigue muscular, è questu hè abbastanza bè per parechji minuti. Pente i pene cun un pittore o pente. Movimenti lodi, uniformi, da e radichi di i capelli à i so fini. A brocca deve cun pezza naturali, pente - hè megliu di legnu. U pibu di u bedellu hè a caghjà curazione, hè suffissu duvolu è hè capaci di restituurà i capelli un animale brillatu.

Prucessu di l'acqua, masque è restu piglià circa deci minuti. Avà, principià attivà per esse stende a cintura. Pòviu nantu à a so cima di u catedra, tira a perte, cundùcenu a cugliera per voi. Hands are raised upwards, palms - paralelite à u tettu, à l'angolo right in a fila di mani. I mani sò stati cunsacrati, cum'è per un capu. A inalazione - stendi, annantu à l'exhalazione - dàchju nantu à u corpu in coru à i vostri puntegghi, pruvatu à piglià u vostru capu nantu à i vostri genichi.

Questu sercitu hè abbastanza per ripetire à trè volte. Hè proporcionarle un fluxe massiu di sangue à i musculi di u torsu.

U prossimu exercitu hè di stretchà i musculi di u collu, per assicurà a circulazione libera di sangue. Pò esse fattu in ogni pusizzioni, ma dinò chì i spalle hè spurtatu di ritornu, a testa hè elevata, u mandibule hè allargata. U significatu di l'esercitu hè di pruvà di cuntà a to quattru nantu à u pettu.

L'ultimu esercitu hè l'inclinazione di a testa à u dirittu, da u spalle à mancu. E, fà esse attuali, duvete aspittà u so spalle, è ùn ne perchè micca à i vostri ochji. E ora avete bisognu di vìviri una vittura vitaminizzata: un vetru di zucchero, cranberry juice, infuzione di frutti secchi o simuli manghjenu un fruttu succetu. Avissi parmintarè per vìviri un vetru di tè verde. U tè maiò di grande foglia vi si ponu esse coperto immediatamenti prima di l'usu è micca mischju cù u zuccheru, u melu è u melbu. Un vetru di tè verde frescu fattu hè un tònicu excelente, un rimediu per un state depressu.

Sì avete avè preferitu u tè tè tè tè in tè, è ponu troppu prupunerà, puderete bevi un vintu di tè nucliallu nìvulu nuvellu novu ma micca forte cù limonu è una cullizzu di coce.

Avà chì hè stata tolta da a fatigue accumulata per u ghjornu.

Autore: Ksenia Larina Basatu nantu à i materii: Salute di a donna