Sindimia Vittimista

Surely, unu di voi, almenu una volta in a me vita hà scuntatu un omu chì simplicmente attrae un problema, una persona cù u sindromu di a vittima. Si qualchissia hè sparata da u travagliu, questu hè questu. Si qualchissia abbandono a so mòglia, quì hè quì. Sì qualchissia in vacanze è sburdà u fogliu, da ellu solu. À u primu, una tale persona hè assai disprezzu, per parenti è amichi. Intèndinu aiutà, fegateu cun parolle, ma a persona sfurtunata rifiutà tutta aiutà cù tutte e so forza.

In u risultatu, a situazione si stende à un paesu - una persona vive in disgrazia, vicinu ca ci allattendu e so mani, tuttu hè male è ùn ci hè micca espanzioni. Hè pussibule aiutà à quelli persone? Ci hè una chance per evità una serie di fallimenti? Certu, sì, questu hè chì pruvà da capiscenu.
Se a vittima hè trà voi.

Per un principiu, impediscenu di perdiri. Allora, chì l'omu hà avutu novu sfogatu. Quantu volte ha statu un disgraziatu in l'ultimu mesi? Un annu? Dopu qualchì cercanu pruvà micca di fallimentu? Hè solu.

Escutarate attentamente à e cagiunati di a vittima, ma ùn dà micca, ma dumande questioni specifiche. Chì ci vai fà? Avete pensatu, perchè sta situazione si rippreva? Insistì chì una persone cede di pensà chì ellu ùn hè malfettu è à culpisce tuttu u circondu, ancu se per un secondu si imagine chì hè rispunsevuli di a so vita.

Ùn ùn pruvà micca di risolve tutti i prublemi per ellu. Aiutate una solu suluzione à u prublema. Dìcimi quantu è duv'è pudete truvà un novu travagliu, ma ùn circate micca un locu per a vittima stessu - permettenu di piglià cun cura. Ùn discutite micca cù ellu traïdoriosa traduttrice, prupone una altra occupazione constructiva.

Ùn sustene micca l'accusazioni di a vittima di l'altri populi è solu di stu mondu imperfectu. A vittima hè sempre truvata u culpèvule è serà ogni persona, ma micca ella. Impedisce tali parlà.

A persona cun un sindromu di a vittima fussi affruntatu cù u fattu chì si ùn avà ùn aiutanu à l'altru, ùn hè nimu in contu cun ellu.

In casu chì a vittima ùn vulia micca fà capì l'intendezione è cambia una cosa in a so vita, usa mette più duru. Per esempiu, una conversazione franca. Ùn àbbia paura di esse un traitore è u nummiru nimicu. L'attitudine di a vittima à a ghjente hè cambiatu in eternu, è pudete fugliate un granu sanatu.

Dice à a vittima a verità tutta di a so, per quessa, cumu è e situazione chì li succedenu, stanu di l'esternu. Pruvate per parlarà tranquillamente, ma fermu, ùn fate micca accusatori, nant'à stati stati fatti.

Se a vittima fughjia à parlà è decisa di cambià una cosa, sustenni in stu sperienu, aiutà à superà a tentazione di abbandunà tuttu è di ritornu à u so anticu parasitic.

Sì voi una vittima.

Sè avete cuminciatu à nutà u sindromu di a vittima in a vostra casa, avete avvistu chì spessu si chjamanu à amichi è parenti nantu à ciò chì parleranu di cose più pusitivi, se i prublemi si sviluppau un dopu l'altru, e relazioni cù e persone fendu più cumplessu, fate cura di sè stessu. Ùn sì micca a ragione?
Ùn aghju micca duminètemi à quelli chì e cose accittenu à voi chì avete aduprà. Ùn avete pensate di camminare nantu à i mulchizji si avete pussutu pere sani? In quellu casu, ùn dumandate micca à l'altri per fà un travagliu per voi o di decisioni induve si tenevanu à affruntà.

Ùn àbbia paura di sbaglià. Piglià a respunsabilità per sè stessu à l'altri populi, risicate assai più.

Ùn attruvaranu situazione negativa. Ùn prugettu micca u fracassu di ognunu di i vostri aiuti. Senza neutrali cù ciò chì succede, ma pruvate à fà u vostru megliu per fà u risultatu cum'è avete bisognu.

Evite a tentazione di cunsulazione. Tuttu ognunu à pudè à trattà cun un gran numaru di prublemi di quale ellu representa. Quasi si dispremìanu, u pesce menu puterevvi avemu per un'operazione reale.

Ellu stessu per i più chjucu. Fuggite ogni vittoria annantu à a vostra debule, è in pocu tempu, diventerà un vincitore da a vittima.

In fatti, ogni persona pò sopra i so debule. Hè abbastanza per esse dumandate di voi stessu, per evaluà apprezzativamente e vostre forza è capacità è per apreghjunà à firmà nantu à i vostri pedi. Qualchidunu l'aiutu di l'aiutu in situ situatu criticu hè necessariu è perfettu, si avete qualchissia per dumandà aiutu. Ma torna un prugramma è simpaticu in i crutches permanenti hè preghjudiziu ancu per a persona prusperu.