Nutizzione propii durante a gravidanza

U fattore più impurtante prima di u nàscita di un zitellu hè una nutrizzioni propria durante a gravidenza di a mamma expectante. U modu di ingestisce l'alimentariu ghjucà unu di i roles più impurtanti in u sviluppu di u fetu.

L'urganismu di a futura matri, prima di tutti, furnisce u fugliu cù a nutrimenta necessaria. Sì a mamma ùn mancianu senza bè o rifiutanu l'alimenti chì ùn piace micca, ma chì sò assai utili per u corpu, in prima di tuttu, ùn ùn permettenu micca u fetuu sviluppà nurmale. À u mumentu chì a donna insegna chì ella hè imbrata è finu à u mumentu chì u babbu hè natu, a donna ùn hè micca pertendu ella stessu, hà dettu ciò chì u zitellu hà bisognu. Comu dissi, nutrimentu hè unu di i ligami principali di sta catena, è a dieta incorrecta pò essa periculosa per a sia a mamma è u zitellu. Per quessa, i prudutti di una donna incinta per avè una ricchezza variata.

Nisunu dice chì avete bisognu à triplicà quelli portali chì avete manghjatu davanti à u gravidenza. Avà avà bisognu di riviseghjà a dieta, è componente di modu chì hà avutu a quantità massima di vitamini è una varietà di sustanzi. Per fà nutralizazione propria durante a gravidanza, pudete simplificà, perchè serà più faciule per voi è di u futuru babbu. Ma cù questa donna hà bisognu di piglià a cuntrollu di pisu, ùn deve micca purtà pesu, deve solu aghjunghje un pocu, queste sò diverse cosi, chì quandu l'obesità hè più difficili per dà nascita, chì in turnu novu affetta ancu à u zitellu in negativu. In tuttu u tempu di gravidanza, se a donna si mancia degnu, elabureghja circa di deci kilogrammi, chì hè, nant'à 1.1 kg per mes.

Avà scrivemu tutti l'elementi chì deve esse in a dieta di una donna incinta:

A Proteina hè a materia di custruzione per i tessuti di u to figliolu. U ghjornu di gravidenza avissi da cunsumà circa 70-80 grammi di prutezione. Vale di ricurdà chì e prutezione di urighjini animali anu più valore biologicu. A dieta di prutezione ùn deve esse micca più di a norma, per questu questu virivassi di sta bisognu.

Conti proteini d'urighjini in carne, pesci, uova o furmagliu. Per piglià una parte di ghjacciu di prutezione, una donna duranti a gravidanza avere da manghjà 150 grammi di carne o 500 ml di prudutti di latti o un oghjone di pollo. Ùn hè micca svantaghju à manghjà u furmagliu da u latti di pecuri. A preferenza pò esse dati à carne baccara senza manufatti è spices. È ancu, a più grande fonte di prutezione hè carne è ova, sò ancu ricchi di ferru è vitamini.

I Proteini di l'urigine vegetale sò assai valore biològicu menu di a prutea d'urìgine animali, ma sò micca menu impurtante per a nutrimentu di a fède è a donna incinta, perchè anu ancu esse presentu in a dieta. Protegite vegetale chì si mette in ciriali è legumi. Hè a sapiri chì si a donna incinta ùn usa micca a norma prescritta di prutezione, pò guidà à anèmia, dannu di rinite è fegatu.

Ùn vi scurdate micca chì avete bisognu à manghjà è di grassu. Ma per esaminà a norma ùn hè micca rigularmente cunsigliatu, perchè in questu casu a carica massima va à u furu. U cuncessione di ghjornu per una donna incinta hè 57 grammi di grassu. Hè megliu se u grassu hè d'urighjini vegetali, chì sò abundante in l'oliu, u girasole, l'oliu di soia. Evite l'alimenti fatali è u grassu.

I carattati i carattati sò i nostri fonti d'energia, avete mette in patati, pane, documenti. Ma una donna pregnant hè megliu à scavenge carbohidrati di leghje fresche è frutti. Ogni ghjornu, a quantità dritta di carbuidrati hè di 400 grammi.

Durante a gravidanza, a crescita di vitamini cresce significativamente - a nutrimenti di a mamma expectante ùn deve esse curretta è raziunale, è vitamini, cum'è sapete, sò un di l'elementi più impurtanti di u sviluppu fetali. Una varietà di pranzi, diluziati cù frutti è ligumi, sempre à satisfa a carenza di vitamina ancu in expectante matri.

Hè necessariu observà unepochi reguli:
- Assicuratevi chì durante a preparazione di pratiche, e vitamini fà chì anu micca distruttu cù vitamina C ùn sò micca distrutte.

- cunsumu di grassu cù vitamini;

- vigilia l'operazione normale di u festu.

Ma no tutti e donne pò cunsumate vitamini naturali, postu chì u periodu di gravidenza pò assicutà à a staghjunazione fredda. In questu casu, vale da cunsultà u duttore, avarà da cunsiglià i più boni è necessarii per a salute è u sviluppu di multivitamin per pregnant women.

Una vitamina assai impurtante per e femine in preghje hè a vitamina di u gruppu A, in più di utile per a pelle, vista è di creazione, anu riduciutu ancu u risicu di l'affari. Truverete trova in prudutti such as liver, yoghourt, latte, oliu di pesce, zucca, cipolle verde, tomate, lettuce e aneto.

Vitamini B sò necessarii per e donne incinta, ùn sò micca menu di i vitamini di u gruppu A. A mancanza di sta vitamina hè statu spressa in mancanza, fatigue è dolore in i membri. Piglia assai pane, prugne, fegate, prugna magre, avena e spinach - è ùn avete micca una carenza in questa vitamina.


A vitamina C hè un scudo excelente contra infezioni, hè un alimentu per u nostru sistema immune. Hè truvatu in tutti i frutti è di i vegetali, ma attentu, durante u trattamentu termale, una parte significativa di sta vitamina hè distrutta. Sì stu periodu d'invernu è a mancanza di viti è frutta fresca hè assai palpable, pudete aduprà i frutti citrati.

Vitamina E, o com'è chjamatu "vitamina di bellezza". Hè truvatu in u latte, legumi verdi è prudutti di granu. Questa vitamina hè rispunsevule per u mantenimentu di l'gravidanza è di a bona circulazioni in i capilarità.

Sustanza minerale - hè unu di i elementi più impurtanti in a dieta di una donna incinta. In a nutrimentu di alimentazione sò a quantità ottimali di salate minerale. Ma ùn scurdate micca chì u cunsumu eccessivu di i salti in l'ultimi mesi di u gravidenza ùn hè micca bè, perchè chjucenu prufundendu. Ma si i salti sò chjuchi in a dieta, in u futuru pò esse riescivi à a perdita di fluidi è ancu vomit.

U calzuni è u fòsfor sò i bluconi di u pezzu di u scheletru di u zitellu - è in nisun locu ùn deve esse smeghjottu, ùn deve esse suffizitu di sti elementi in a nutrimenti di a mamma expectante, è ancu più, a donna pregnant debe sparghjera nantu à elli per u periodu d'amegà.

A quantità maiò di fosfru è di calciu chì pudete furnisce u latti è di lattichi. Per cumpiendu a tarifa ghjurnata di questi sustanziali, hè abbastanza per bevande a meza litru di latti.


Ùn vi scurdate di ferru. Dopu tuttu, u ferru hè unu di quelli elementi chì sò assai necessarii in l'ultimi mesi di u gravidenza. E à esse più precisa, u ferru hè necessariu per a sintesi di l'emoglobina. U fondu di ferru per voi è u so zitellu sera livante, carne, patate, pate, pasta è manzili di culore verdu. A mancanza di ferru acidià a mamma è u zitellu, da chì e duie anème.

E finarmenti, parlemu di l'acqua. Impastata ùn deve esse micca supranà a dieta di accusazione di un licenza, chì cumprende una puzzula tremenda di l'estremità, chì, à u mumentu, hà influente in una circulazione. Sì l'inflamazioni cumincià à apparevvi, pudete avè aduprà a ingesta di u liquidu à 600-700 ml per ghjornu. In moderate dosi un pocu tè è u caffianu sò permessi è pocu alcolicu, un vinu bonu di qualità o quarchi cerveza hè raramente permessa. Pruvate micca di vìviri vinu russu, cum'è pruduce u stinimentu.

Règentazione è accettendu tutte e cose règuli simuli di nutritura adatta, chì ogni donna hà adirishi durante a gravidanza, a mamma expectante hà da pudè aiutà à furnisce u so zitellu cù tutti l'elementi necessarii è i vitamini, facenu a so gàbbine faciule è gioia è hà da necessàbbilmente allora u zitellu sanu!